Αποκάλυψη: Νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα για τη GM

Στόχος η καταπολέμηση του βάρους στα μικρομεσαία

  • -
  • -

H συμφωνία της GM με τον όμιλο PSA θα δώσει λύση στην παρουσία της Opel στη μικρή κατηγορία των supermini, ωστόσο το πρόβλημα στις μεγαλύτερες κατηγορίες αφορά την καταπολέμηση του βάρους. Οι νέες γενιές κινητήρων βενζίνης και diesel είναι αρκετά  αποδοτικές, αλλά για να έχουν θεαματικά αποτελέσματα, θα πρέπει να μειωθεί το βάρος των αυτοκινήτων που τους φιλοξενούν. Στελέχη της Opel με τα οποία συνομιλήσαμε στη Φρανκφούρτη στο περιθώριο της παρουσίασης της νέας γενιάς Insignia, αποκάλυψαν στο gocar ότι σχεδιάζεται μία νέα πλατφόρμα η οποία θα αποτελέσει τη βάση εξέλιξης για τις επόμενες γενιές Astra και Insignia, με πρώτο στόχο την καταπολέμηση του βάρους. Αν ακολουθηθεί η ίδια λογική της πλατφόρμας MQB του ομίλου Volkswagen το όφελος που μπορεί να προκύψει θα ξεπερνά τα 100 κιλά βάρος, δίνοντας μεγάλο πλεονέκτημα στις τιμές κατανάλωσης, αλλά χωρίς να επηρεάζονται τα στοιχεία παθητικής ασφάλειας. Η εξέλιξη της νέας πλατφόρμας θα διαρκέσει τρία χρόνια και θα μπορεί να υποστηρίξει μεταξύ άλλων υβριδικές διατάξεις και διαφορετικά συστήματα μετάδοσης.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...