Ήταν μέσα της δεκαετίας του 50’. Δύσκολες εποχές, μικροαστική οικογένεια, αλλά σε μέρες που όλα ήταν δυνατά. Η διασκέδαση πολύ περιορισμένη, όπως και όλα όσα είχες να κάνεις σαν πιτσιρικάς. Μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή χωρίς τηλεόραση και όμως! Περιμέναμε πως και πώς να κυκλοφορήσει κάποιο «long play» βινύλιο και τσόνταρε όλη η παρέα για την αγορά. Διασκέδαση (;) σινεμαδάκι, βόλτες, ατέλειωτες βόλτες (με τα πόδια φυσικά) και μυθοπλασία φυσικά, ατέλειωτη μυθοπλασία. Χαζεύαμε στις βιτρίνες τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες και όνειρα, μόνο όνειρα, γιατί ποτέ κανείς δεν φαντάζονταν, ούτε στις πιο γόνιμες φαντασιώσεις του, ότι θα μπορούσε να τα αποκτήσει. Και όμως η πραγματικότητα μας ξεπέρασε. Στις ηρωικές για τις εκδόσεις  μέρες του 70’, τότε που όλα γίνονταν …εξ ιδίων, χτυπά με θράσος την πόρτα των 4τροχών. Δεν ήταν εύκολα, αλλά ένας νέος κόσμος γεννιόταν για όλη τη χώρα και αισθανόσουν ότι ήσουν μέρος αυτής της νέας πραγματικότητας, αυτό ήταν που μετρούσε. Όλα άλλαζαν και μάλιστα γρήγορα. Ακολούθησε το Auto Express, οι μέρες του Motosport, το πρώτο ένθετο για το αυτοκίνητο στον Επενδυτή και το Car and Driver για να γίνει το επόμενο βήμα, σαν μέρος μιας φυσικής εξέλιξης, στο διαδίκτυο. Όλα συνεχίζουν να αλλάζουν. Αυτό έχει σημασία!

Ford Capri 3000GLX - Audi 100 Coupe S - Sunbeam Rapier H120: Η γενιά των «fastback»

Ford Capri 3000GLX - Audi 100 Coupe S - Sunbeam Rapier H120: Η γενιά των «fastback»

Στη δεκαετία του ’70 γεννήθηκε μια νέα γενιά sport αυτοκινήτων τα οποία βασίζονταν μηχανικά στα αντίστοιχα «κουρσάκια» παραγωγής και έγιναν γνωστά ως «fastback». Ήταν μια ιδέα που έφτασε μέχρι τις ημέρες μας.

Η σχεδιαστική ιδέα των «fastback» αυτοκινήτων έκανε την εμφάνισή της στο τέλος της δεκαετίας του ’60 στις Aston Martin και Jaguar E-type που… κατέληγαν αεροδυναμικά.Το μεγάλο πλεονέκτημα αυτής της σχεδίασης ήταν ότι πλέον υπήρχαν χώροι για σχεδόν τέσσερις (πρακτικά 2+2) ...
Toyota AA: Από τη Ρωσία χωρίς αγάπη

Toyota AA: Από τη Ρωσία χωρίς αγάπη

Θα ταξιδεύατε στην άκρη του κόσμου για ένα Toyota; Κάποιοι το έκαναν, ειδικά όταν είναι το παλαιότερο που υπάρχει!

Οι περισσότεροι από τους επισκέπτες του Louwman Museum στη Χάγη, είναι σίγουρο ότι δεν θα ασχοληθούν και δεν θα εντυπωσιαστούν με το σκουριασμένο ΑΑ της Toyota, που παρά τη κατάστασή του κατέχει περίοπτη θέση, ανάμεσα στα εκθέματα. Και όμως αυτό ...
Ferrari F50: Μια F1 για το δρόμο

Ferrari F50: Μια F1 για το δρόμο

Στην αρχή ήταν η F40, μετά η Enzo και τώρα η LaFerrari που υπόσχεται τα πάντα. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε την F50.

Με 60 βαλβίδες και 12 κυλίνδρους η F50 ζει ανάμεσα στη τουρμπάτη F40, την επίσης V12 Enzo και την ηλεκτροβοηθούμενη LaFerrari. Σημεία των καιρών θα μας πείτε!Ο μύθος θέλει την F50 να γεννιέται από τον Piero Ferrari, που σαν αντιπρόεδρος ...
3η Αθηναϊκή Έκθεση Κλασικών Οχημάτων, 15-20 Μαρτίου, MEC

3η Αθηναϊκή Έκθεση Κλασικών Οχημάτων, 15-20 Μαρτίου, MEC

Μια φιλότιμη προσπάθεια

Για τρίτη χρονιά η φιλότιμη αυτή προσπάθεια συνεχίζεται και αυτό από μόνο του είναι πολύ ενθαρρυντικό, αν κρίνουμε από όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας.Πάλι οι πιστοί έφεραν τα αυτοκίνητά τους στο εκθεσιακό χώρο του MEC και μέχρι τις είκοσι του ...
March 701: Γρήγορη επιτυχία

March 701: Γρήγορη επιτυχία

Ήταν ένα απλοϊκό αυτοκίνητο που γνώρισε άμεσα επιτυχία. Δεν άρεσε όμως στον Jackie Stewart, αν και αυτό φάνηκε ότι δεν είχε καμία επίπτωση στις επιδόσεις του Σκοτσέζου.

Πόσο δύσκολο είναι να κερδίσει κανείς στην Formula 1; Πολύ αν κρίνουμε από τις προσπάθειες μεγάλων κατασκευαστών που ξόδεψαν δισεκατομμύρια μόνο και μόνο για να τα εγκαταλείψουν ταπεινωμένοι. Από την άλλη πάλι για πολλούς ήταν πολύ εύκολο, κερδίζοντας από τις ...
6o Alfisti Track Day: Value for money weekend

6o Alfisti Track Day: Value for money weekend

Θα μπορούσε να ήταν ακόμα μια… εκδρομή σε πίστα, αν δεν ήταν το πιο συμφέρον σαββατοκύριακο για τους φίλους της Alfa Romeo και όχι!

Πέρα από το πόσο όμορφα είναι το να βρίσκεσαι με τους φίλους σου, με το αγαπημένο αντικείμενο του πόθου σου (βλέπε Alfa Romeo), σε μια ελεύθερη πίστα χωρίς περιορισμούς, υπάρχουν και άλλα πιο πρακτικά και προσγειωμένα θέματα, όπως ας πούμε ...
Hudson Italia: Σπαγγέτι γουέστερν

Hudson Italia: Σπαγγέτι γουέστερν

Η ιστορία είναι γεμάτη από «παρά λίγο» και το Italia είναι μια από τις πιο κλασικές περιπτώσεις, που θα μείνουν αναπάντητες, για το αν τελικά θα μπορούσε να αλλάξει τη ροή των πραγμάτων. Το πιθανότερο είναι πως όχι.

Η πραγματικότητα ποτέ δεν ήταν ένα αγαπημένο θέμα, γιατί απλά βρίσκεται εμπρός μας και δεν κρύβει τίποτα. Δεν έχει κρυφές πλευρές, δεν έχει υπονοούμενα, δεν κρύβεται στις σκιές. Ποιο ενδιαφέρον λοιπόν θα μπορούσε να έχει; Αντίθετα το φανταστικό, το «εάν» ...
Lancia LC2: Με προϋποθέσεις, αλλά χωρίς αποτέλεσμα

Lancia LC2: Με προϋποθέσεις, αλλά χωρίς αποτέλεσμα

Ήταν ο μοναδικός αντίπαλος της Porsche, αλλά παρά την ταχύτητά της ποτέ δεν κατάφερε να φανεί αντάξια των γερμανών σε αντοχή. Ήταν μια τυπικά ιταλική ιστορία.

Ήταν η LC2 τόσο γρήγορη; Έβγαζε… φλόγες και καπνούς κάθε φορά που ο οδηγός σήκωνε το πόδι του από το γκάζι; Ήταν ότι πιο glamorous κυκλοφόρησε στη πίστες με τα ονόματα των Martini, Lancia και Ferrari. Ναι, τα έκανε όλα ...
Camaro Z/28: All American pony-car

Camaro Z/28: All American pony-car

Η GM μπορεί να άργησε να μπει στη μάχη των pony-car, αλλά η Camaro πέτυχε να αλλάξει όλα τα δεδομένα και να πάρει τη θέση της στο πάνθεον των muscle-cars.

Η Ζ/28 είναι η Camaro που όλοι θα ήθελαν, γιατί ήταν ένα πραγματικό «homologation special». Το 1968 ήταν η χρονιά που ο Mark Donahue με την μπλε και κίτρινη Chevy στα χρώματα της Sunoko και οι αφίσες του βρισκόταν στα ...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Toyota sports cars

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Toyota sports cars

Από το Sports 800 στη GT-86

Η Toyota μπορεί να μην καυχήθηκε ποτέ ότι ήταν ένας κατασκευαστής sport αυτοκινήτων, όμως από τη αρχή της δεκαετίας του ’70 και μέχρι τα μέσα του 2000 παρουσίασε μια σειρά από πολύ αξιόλογα δυναμικά αυτοκίνητα με όλους τους τύπους της ...
Triumph TR: TRue British sports-car

Triumph TR: TRue British sports-car

Αν αναζητάτε την ίδια την βρετανική ιστορία στα σπορ αυτοκίνητα, δεν χρειάζεται να ψάξετε πιο πέρα από εδώ. Γιατί τα TR της Triumph αποτελούν την τυπική εξέλιξη του είδους.

Η Triumph ήταν ακόμα μια ένδοξη, αλλά και θλιβερή σελίδα στο βιβλίο της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, γεμάτη από τη πίκρα των «εάν» και των «θα μπορούσε», που οδήγησαν μια ολόκληρη αυτοκρατορία στο πουθενά.Γεννήθηκε αρχικά το 1885 και έζησε περνώντας μέσα από ...
Lagonda V12 Le Mans: Κάντο όπως οι Λόρδοι

Lagonda V12 Le Mans: Κάντο όπως οι Λόρδοι

Το 1939 στον αγώνα του Le Mans η Lagonda πέτυχε μια απρόσμενη διπλή νίκη κατακτώντας τη πρώτη και δεύτερη θέση στη κατηγορία της. Ειδικά μάλιστα όταν στο τιμόνι του δεύτερου αυτοκινήτου υποτίθεται ότι βρισκόταν δύο μεθυσμένοι Λόρδοι!

Είναι κρίμα να καταστρέφεις μια καλή ιστορία, ειδικά όταν αναφέρεσαι στη θρυλική Lagonda, αλλά δυστυχώς πρέπει να το κάνουμε. Ειδικά μάλιστα όταν έχει να κάνει με μια σχεδόν επική νίκη στις 24 Ώρες του Λε Μανς του 1939. Τα αυτοκίνητα ...
Jaguar XJR-15: Χωρίς δικαιολογίες

Jaguar XJR-15: Χωρίς δικαιολογίες

Δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο και ποτέ δεν μπόρεσε να παίξει τον ρόλο του «top of the line sports car» που χρειάζονταν η Jaguar.

Η Jaguar ήθελε πολλά. Τελικά πείρε μόνο μια λεπτή φέτα από αυτό που επιθυμούσε, καταλαβαίνοντας (έστω και αργά) ότι δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Το μόνο που κατάφερε ήταν να παρουσιάσει ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο με… φώτα και αυτό ...
Οδηγούμε Opel Ascona C: Κλασικό όχι, σημαντικό ναι

Οδηγούμε Opel Ascona C: Κλασικό όχι, σημαντικό ναι

Δεν θα μπορούσε κανείς ποτέ να το πει σημαντικό, όμως ήταν ενδιαφέρον και σήμερα σου δίνει μια πολύ καλή εικόνα των αυτοκινήτων στα μέσα της δεκαετίας του ’80 και τις τεράστιες αλλαγές που έγιναν εκείνες τις μέρες, όταν όλα οι κατασκευαστές προσχώρησαν στην κίνηση εμπρός.

Σας το λέμε από τώρα, για να ξέρετε: Το αυτοκίνητο αυτό ποτέ δεν θα γίνει ποτέ κάποιο κλασικό κομμάτι, γιατί ένα κλασικό οικογενειακό κουρσάκι που κατασκευάστηκε σε πολλές χιλιάδες αντίτυπα δεν θα μπορούσε ποτέ να περάσει στη φαντασία μας και ...
Holden Hurricane: Καταιγίδα

Holden Hurricane: Καταιγίδα

Προηγήθηκε κατά έξη μήνες της Mercedes C-111 και ενός ολόκληρου χρόνου της Lancia Stratos. Το πρωτότυπο αυτό της Holden πάντως άξιζε καλύτερης τύχης, γιατί όχι μόνο ποτέ δεν έφτασε στην παραγωγής, αλλά γιατί ακόμα και το ίδιο το εργοστάσιο δεν γνώριζε την ύπαρξή του.

Το Hurricane ακόμα και σήμερα προκαλεί δέος, λόγο της τολμηρής του έμπνευσης. Φανταστείτε λοιπόν τα «ΑΟΥ!» που απέσπασε προερχόμενο όχι μόνο από την χωρίς παράδοση Αυστραλία, αλλά και λόγω του ότι ήταν μόλις η πρώτη πρόταση της σχεδόν άγνωστης Holden, ...
Alessandro Zanardi: Μεγαλείο επιβίωσης

Alessandro Zanardi: Μεγαλείο επιβίωσης

Μια δεκαετία χωρίζει τα δύο Ολυμπιακά μετάλλια που κέρδισε, από το τραγικό του ατύχημα που του στέρησε τα δύο του πόδια. Απόδειξη ότι ΖΕΙ! Η πιο λαμπρή απόδειξη του μεγαλείου της ανθρώπινης φύσης.

Ο Alessandro Zanardi πέρα από τα όσα πετύχει σαν αγωνιζόμενος, σαν «εικόνα» είναι πολύ μεγαλύτερος από ότι στην πραγματικότητα, γιατί απλά αποτελεί πλέον ΕΜΠΝΕΥΣΗ για ζωή.Γεννήθηκε στη Μπολόνια της Ιταλίας το 1966 και η αδελφή του Cristina ήταν μια πολλά ...
Monte Carlo Rally Historique 2013: Μόνο Alpine

Monte Carlo Rally Historique 2013: Μόνο Alpine

Τέσσερις δεκαετίες μετά το ιστορικό 1-2-3, η Α110 επιστρέφει και πάλι.

Οι Alpine-Renault κυριάρχησαν και πάλι στα βουνά. Η Α110 Berlinette 1600S του Gerard Brianti πήρε τη πρώτη θέση στο 16ο Ιστορικό Μόντε Κάρλο (25 Iανουαρίου-1 Φεβρουαρίου 2013), με τον Jean-Pierre Coppola δεύτερο, αυτή τη φορά όμως με Α310.Αυτή τη χρονιά ...
Norman Timbs Special Roadster: Βόλτα στο μέλλον

Norman Timbs Special Roadster: Βόλτα στο μέλλον

Υπάρχουν αυτοκίνητα, αεροδυναμικά, υπάρχουν αυτοκίνητα που προσπάθησαν να… κοροϊδέψουν τον άνεμο, υπάρχουν και άλλα που απλά προσπάθησαν να είναι και όμορφα και αεροδυναμικά.

Ο Φεβρουάριος του 1942 ήταν μια πολύ κακή ημερομηνία για την παραγωγή ιδιωτικών αυτοκινήτων στις Η.Π.Α. Και αυτό γιατί απλά σταμάτησε, λόγο των πολεμικών αναμετρήσεων και όλη η βιομηχανική παραγωγή μπήκε στην υπηρεσία της παγκόσμιας κρεατομηχανής!Τέσσερα χρόνια αργότερα όμως όλα ...
Jaguar SS100: Αντάξια αρχή

Jaguar SS100: Αντάξια αρχή

Σπάνια μια αρχή είναι τόσο εύκολη. Σπάνια το πρώτο δείγμα είναι τόσο αντιπροσωπευτικό και ακόμα πιο σπάνια το χθες είναι αντάξιο του αύριο.

Αν θέλαμε με μια λέξη να αναφερθούμε στο αρχέτυπο βρετανικό αυτοκίνητο, αυτό θα ήταν το όνομα της Jaguar. Τώρα όμως το πώς ένα αιλουροειδές έφτασε να αντιπροσωπεύει ότι πιο βρετανικό, αυτό είναι μια σχεδόν περίεργη ιστορία. Και όλα άρχισαν από ...