Κινητήρας split cycle της Scuderi
Αποδοτικότερος κατά 36% από τους συμβατικούς
- -
- -
Ο επαναστατικός κινητήρας της Scuderiβρίσκεται εδώ και πολύ καιρό στα στάδια της εξέλιξης και ήδη πολλοί ανεξάρτητοι ερευνητικοί οίκοι έχουν εκφραστεί θετικά για τη απόδοση του συγκεκριμένου τύπου κινητήρα. Οι τελευταίες εξελίξεις κάνουν λόγο ότι ο Scuderi υπόσχεται να φέρει στην κυριολεξία επανάσταση στους κινητήρες εσωτερικές καύσης καθώς το ερευνητικό κέντρο Southwest (SwRI) αναφέρει ότι μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερη απόδοση κατά 36% σε σχέση με τις συμβατικές λύσεις. Οι δοκιμές έγιναν με προσομοίωση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή και χρησιμοποιήθηκαν δύο εκδοχές του Scuderi για σύνδεση με το σύστημα μετάδοσης ενός Chevrolet Cavalier μοντέλο του 2004. Αν χρησιμοποιηθεί ο Scuderi με φυσική αναπνοή η διαφορά στην απόδοση είναι στο +25%, ενώ αν τοποθετηθεί και το σύστημα τροφοδοσίας Air Hybrid τότε η απόδοση μπορεί να φτάσει από το 30 έως 36%.
Ο κινητήρας split cycle της Scuderi είναι ουσιαστικά ένας
τετράχρονος κινητήρας όπου οι δύο χρόνοι εκτελούνται ταυτόχρονα σε
δύο διαφορετικούς κυλίνδρους οι οποίοι είναι τοποθετημένοι
παράλληλα στον ίδιο στροφαλοφόρο. Πιο συγκεκριμένα οι φάσεις της
εισαγωγής και της συμπίεσης γίνονται στον ένα κύλινδρο, ενώ στον
άλλο πραγματοποιείται η εκτόνωση και η εξαγωγή. Οι δύο κύλινδροι
είναι συνδεδεμένοι μεταξύ τους με έναν αυλό και ο πρώτος κύλινδρος
λειτουργεί σαν συμπιεστής και ο δεύτερος σαν θάλαμος καύσης.