Έσκασε μύτη η Ferrari SF15T
- -
- -
Μόλις έσκασε μύτη η πρώτη εικόνα από το νέο μονοθέσιο της
Ferrari για το 2015...
Στις δηλώσεις τους οι άνθρωποι της Ferrari έβαλαν τον πήχη
χαμηλά. «Είμαι απλά ρεαλιστής», σχολίασε ο πρόεδρος της
ομάδας Maurizio Arrivabene. «Κανένας δεν μπορεί να κάνει κάτι
μαγικό για να αλλάξει τα πράγματα , όταν αυτά δεν μπορούν να
αλλάξουν. Βρήκαμε το μονοθέσιο, το οποίο ήταν έτοιμο τον Δεκέμβριο,
και κάναμε κάποιες τροποποιήσεις που κατά την γνώμη μας είναι
αρκετά ενδιαφέρουσες. Δεν λέω ότι θα πάμε να πάρουμε τον τίτλο αλλά
εστιάζουμε στο να πάρουμε τουλάχιστον δυο νίκες φέτος».
Από την άλλη ο Vettel συμπλήρωσε στα λεγόμενα του Arrivabene :
«Πιστεύω ότι θα είμαστε χαρούμενοι με αυτό. Αλλά φυσικά θα
είμαστε πιο χαρούμενοι εάν κερδίζουμε περισσότερα. Πρέπει να
είμαστε ρεαλιστές. Υπάρχουν πολλές αλλαγές που έγιναν τον χειμώνα.
Έτσι το σημαντικό θέμα είναι να βρούμε τον ρυθμό κατά την διάρκεια
των δοκιμών και να αρχίσουμε να κάνουμε πρόοδο. Εάν η κατάσταση
είναι όπως πέρσι θα είναι πολύ δύσκολο να παλέψουμε για την νίκη.
Αλλά αυτός είναι ο στόχος μας, δε είμαστε εδώ για να ερχόμαστε
δεύτεροι»
Ο τεχνικός διευθυντής James Allison ρωτήθηκε για τις αλλαγές που έγιναν στον κινητήρα : «Είχαμε ένα αριθμό προβλημάτων πέρσι με την μονάδα ισχύος. Στην αρχή της σαιζόν η παροχή ισχύος δεν γινόταν με σοφιστικέ τρόπο και ήταν δύσκολο για τους οδηγούς να πάρουν την ανάδραση από το γκάζι που ήθελαν. Αυτό βελτιώθηκε κατά την διάρκεια της σαιζόν και τώρα κάνουμε ένα βήμα μπροστά. Ήταν μια αδυναμία του περσινού μονοθεσίου το γεγονός ότι η ηλεκτρική ενέργεια που μπορούσαμε να πάρουμε από το turbo δεν ήταν αρκετά καλή για να πάρουμε ανταγωνιστικά επίπεδα ενέργειας στην διάρκεια του αγώνα. Ήταν ένας από τους λόγους που ήμασταν καλύτεροι στα προκριματικά από τον αγώνα. Προσπαθήσαμε να αλλάξουμε την αρχιτεκτονική του κινητήρα και να φέρουμε μια ισορροπία ανάμεσα στην απόδοση των προκριματικών και αυτή του αγώνα».
«Όταν έρχεσαι από μια θέση όπως ήμασταν εμείς, προσπαθώντας να κλείσεις μια ψαλίδα σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι ‘ερεθιστικό’ να έχεις μια ιδέα για το πώς θα βελτιώσεις το μονοθέσιο, αλλά οι κανονισμοί έχουν παγώσει για κάποιο κομμάτι του σχεδιασμού για όλη την σαιζόν. Είναι απογοητευτικό να βλέπεις κάτι που μπορεί να φέρει μεγαλύτερη απόδοση», τόνισε.
Σε ότι αφορά την ψύξη και την αεροδυναμική είπε : «Το πίσω μέρος είναι κάτι το οποίο είναι εμφανώς διαφορετικό σε σχέση με το 2014. Καταφέραμε να έχουμε πιο στενό μέρος και να τα βάλουμε όλα κάτω από την επιφάνεια. Αυτό έγινε μετά από πολύ δουλειά, όχι μόνο στην σήραγγα, αλλά και από τις ομάδες σχεδίασης στην εταιρία οι οποίες προσπάθησαν να βρουν σχεδιασμό για τα ψυγεία τα οποία θα είναι πολύ πιο αποδοτικά. Έτσι για κάθε τετραγωνικό εκατοστό του ψυγείου μπορέσαμε να φέρουμε περισσότερη ψύξη και να κλείσουμε το μονοθέσιο στο πίσω μέρος σαν αποτέλεσμα»