Opel Corsa OPC Nürburgring Edition
Mε 210 PS, το ισχυρότερο Corsa όλων των εποχών
- -
- -
Στους 210 ίππους έφτασαν οι τεχνικοί της Opel την ισχύ του 1.600άρη Turbo, στο κηνύγι του ισχυρότερου Corsa όλων των εποχών. Το προσφάτως ανανεωμένο γερμανικό σουπερμίνι αποκτά την έκδοση περιορισμένης παραγωγής (500 μονάδες περίπου) OPC ‘Nürburgring Edition’, η οποία διακρίνεται για τα αναβαθμισμένα συστήματα διαχείρισης κινητήρα και υπερσυμπιεστή, τη σπορ εξαγωγή με μειωμένη πίεση επιστροφής καυσαερίων και τη βελτιστοποίηση για χρήση βενζίνης 100 οκτανίων. Όλα τα παραπάνω ανεβάζουν τη μέγιστη ισχύ του 1.6 OPC turbo από 192 σε 210 PS και τη μέγιστη ροπή στα 250 Nm, με κορύφωση τα 280 Nm όταν ενεργοποιείται το overboost (από 230-266 Nm). Οι επιδόσεις που ανακοινώνει η Opel δίνουν μία γεύση από το Corsa OPC ‘Nürburgring Edition’: επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,8 sec, ρεπρίζ 80-120 km/h με 5η σχέση σε 6,2 sec και τελική ταχύτητα 230 km/h.
Για την ομαλή μεταφορά της επιπλέον ισχύος στο δρόμο, ο εμπρός άξονας εφοδιάστηκε με μηχανικό, πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, η ανάρτηση έγινε χαμηλότερη και απέκτησε νέα ελατήρια και αμορτισέρ Bilstein, ενώ τα εμπρός φρένα αντικαταστάθηκαν με ένα νέο ελαφρύ σύστημα της Brembo. Οι αλλαγές όμως δεν σταματούν εδώ, αφού οι Γερμανοί έβαλαν το χεράκι τους και στους ηλεκτρονικούς… φρουρούς: οι αλγόριθμοι των συστημάτων ABS, Traction Control (TC) και Electronic Stability Control (ESC) χαρτογραφήθηκαν από τους ειδικούς του Opel Performance Center σύμφωνα με το νέο σετάρισμα του πλαισίου.
Το “καυτό” Corsa ξεχωρίζει από τις δύο νέες εξωτερικές αποχρώσεις – σε πράσινο μήλο (Grasshopper) και κόκκινο (Henna), τις γκρι ζάντες αλουμινίου 8 x 18’’ με ελαστικά 225/35, το εμπρός σπόιλερ, τη νέα διπλή απόληξη εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι και τα λογότυπα ‘Nürburgring’ στις κεντρικές κολόνες. Στο εσωτερικό, την απαραίτητη ξεχωριστή νότα δίνουν τα διακοσμητικά μαρσπιέ με μαύρο/κόκκινο λογότυπο ‘Nürburgring’, το piano black φινίρισμα στο ένθετο του τιμονιού και η λευκή ραφή στα εμπρός σπορ καθίσματα της Recaro, στα πίσω καθίσματα, στο χειρόφρενο και στην επένδυση του επιλογέα ταχυτήτων. Τέλος, στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων αναγράφεται επίσης το ‘Nürburgring’.