Νέο Renault Megane RS Trophy με 300 ίππους
20 ίππους παραπάνω από τον 1.8 turbo κινητήρα της φίρμας
- -
- -
Η νέα γενιά Megane RS παρουσιάστηκε το περασμένο φθινόπωρο στη Φρανκφούρτη, ενώ σήμερα η Renault αποκάλυψε την έκδοση Trophy. Βασίζεται στην πιο «σκληρή» εκδοχή του Megane, το Cup και διαθέτει μεταξύ άλλων πιο σφιχτές αναρτήσεις και μηχανικό διαφορικό μπλοκέ. Παράλληλα, οι Γάλλοι αναβάθμισαν το σύστημα πέδησης και 19 ιντσών ελαφρού κράματος.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 1.8 turbo κινητήρας, ωστόσο η απόδοσή του έχει αναβαθμιστεί κατά 20 ίππους, φτάνοντας δηλαδή συνολικά τα 300 PS. Η ροπή είναι 400 Nm στην περίπτωση που το μοτέρ συνδυαστεί με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων η τιμή ανεβαίνει στα 420 Nm. Το Renault Megane RS Trophy είναι κατά 0,1 sec στο 0-100 km/h, σημειώνοντας πλέον 5,7 sec.
Εμφανισιακά είναι εύκολο να ξεχωρίσεις το Megane RS Trophy χάρη στην κίτρινη απόχρωση και το εμπρός σπόιλερ που θυμίζει τα μονοθέσια της Formula 1. Προαιρετικά διατίθενται τα μπάκετ της Recaro επενδυμένα με Alcantara, τα οποία κάθονται 20 mm χαμηλότερα από την απλή έκδοση για ακόμα καλύτερη οδηγική εμπειρία. Το hot hatch εξοπλίζεται με το 4Control, το οποίο επιτρέπει τους πίσω τροχούς να στρίβουν από την αντίθετη πλευρά σε σχέση με τους εμπρός όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε χαμηλή ταχύτητα. Από την άλλη, αν οι ταχύτητες είναι υψηλές, τότε οι πίσω τροχοί στρίβουν στην ίδια πλευρά με τους εμπρός για ακόμα καλύτερο κράτημα.
Για την εξέλιξη του νέου Renault Megane RS Trophy, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δούλεψε στενά με τον οδηγό αγώνων Formula 1 και πρέσβη της Renaultsport, Nico Hulkenberg.