VW L1
- -
- -

Το υβριδικό πρωτότυπο συνδυάζει turbo-diesel 0,8 λίτρων με ηλεκτροκινητήρα και φιλοδοξεί να επιτύχει κατανάλωση λιγότερη από 1,0 lt/100km. Χάρη στα εξωτικά υλικά κατασκευής το βάρος έχει κρατηθεί στα 380 kg και οι δύο επιβάτες που κάθονται ο ένας πίσω από τον άλλον μπορούν να μετακινηθούν έως 670km πριν την επόμενη φόρτιση.
Car news: Δες εδώ όλες τις ειδήσεις της ημέραςΣτην Ελλάδα το Peugeot 3008 των 325 ίππων – ΤιμήΟδηγούμε στην Ιταλία τη νέα Alfa Romeo Tonale! To BYD Atto 2 έρχεται Ελλάδα ως Super Hybrid – Με αυτονομία 1.020 km
















και στη συνέχεια 'Προσθήκη στην οθόνη αφετηρίας'