Νέο VW Up! στη Φρανκφούρτη

Χίλια κυβικά με 60 και 75 ίππους

  • -
  • -

Η Volkswagen παρουσίασε και επίσημα το νέο Up!, τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση του πρωτότυπου στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2007. Αν και το πρωτότυπο υιοθετούσε τη λογική κινητήρας και κίνηση στον πίσω άξονα, το Up! παραγωγής ακολουθεί τον καθιερωμένο δρόμο όλα εμπρός.

Το πολλά υποσχόμενο μικρό μοντέλο της Volkswagen τοποθετείται κάτω από το Polo, αντικαθιστά το ξεπερασμένο Fox και επιτίθεται κατά μέτωπο στα καταξιωμένα Fiat Panda, την τρόικα των Aygo/C1/107, το Twingo και τα κορεάτικά i10/Picanto.

Αρχικά θα κυκλοφορήσει ως 3θυρο, με την παρουσίαση της πιο πρακτικής 5θυρης έκδοσης να τοποθετείται στο δεύτερο μισό του 2012. Την εποχή εκείνη αναμένονται και οι αντίστοιχες προτάσεις της Seat και Skoda, η οποίες στα πρότυπα του Vw Group θα πατούν πάνω στο νέο Up!. Στην έκθεση υπάρχουν και διάφορες ειδικές εκδόσεις του Up!, όπως το GT UP!, το Cross Up! και το eco Up!

Οι διαστάσεις του νέου μοντέλου είναι αρκετά compact με 3540 mm μήκος, 1640 mm πλάτος και 1480 mm ύψος.Το μεταξόνιο των 2420 mm παρέχει κατά βάση χώρους για τέσσερα άτομα. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται στα 251 lt, ενώ αναδιπλώνοντας τα πίσω καθίσματα φτάνει τα 951 lt.

 

Τρικύλινδρο παιχνίδι

Αρχικά ο μοναδικός κινητήρας του Up! θα είναι ένας 3κύλινδρος του 1,0 λίτρου, σε δύο παραλλαγές απόδοσης 60 και 75 ίππων. Στις εκδόσεις BlueMotion οι οποίες προικίζονται με την λειτουργία Start&Stop, η μέση κατανάλωση θα ανέρχεται μόλις στα 4.2 lt/100km (60 ίππους) και τα 4.3 lt/100km (75 ίππους). Οι δύο παραπάνω εκδόσεις του νέου κινητήρα, θα εκπέμπουν κάτω από 100 gr/km CO2. Το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι 5άρι, με την VW να βάζει στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού και ένα αυτόματο 6άρι.

Περιέργως δεν ανακοινώνεται προς το παρόν κάποια έκδοση diesel για την Ευρώπη, αλλά μια έκδοση φυσικού αερίου (CNG) με τον ίδιο 3κύλινδρο κινητήρα. Η απόδοση της θα είναι 68 ίππους, καταναλώνοντας 3.8 lt/100km ( 86 gr/km CO2) και θα διαθέτει και παραλλαγή BlueMotion με εκπομπές CO2 79 gr/km. Για το 2013 οι πληροφορίες θέλουν την υλοποίηση και της ηλεκτρικής έκδοσης του Up! με κινητήρα 81 ίππων και μπαταρία λιθίου 18 kWh.

 

Tips & Tricks

Σημαντική καινοτομία για το Up! σαν αυτοκίνητο πόλης, είναι η ύπαρξη του συστήματος City Emergency Brake, που φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο όταν αυτό κριθεί απαραίτητο, σε ταχύτητες μέχρι 30 km/h, αποφεύγοντας ή μειώνοντας τις συνέπειες από συγκρούσεις σε αστικό κύκλο.

Παρών θα δώσει και ένα νέο φορητό σύστημα πολυμέσων της VW, με την ονομασία PID (Portable Infotainment Device). Σχεδιασμένο σε συνεργασία με την Navigon θα διαθέτει πλοήγηση, multimedia εφαρμογές, τηλεφωνία, δυνατότητα για κάμερα οπισθοπορείας και ενότητα για τις πληροφορίες του αυτοκινήτου, σε ένα εύχρηστο πακέτο με οθόνη αφής, τοποθετημένο στο κέντρο του ταμπλό και όλα αυτά με απολύτως λογικό κόστος.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...