Εντυπωσιάζει το νέο Xiaomi YU7 – Ό,τι πρέπει να ξέρετε για τον αντίπαλο του Tesla Model Y
Το YU7 είναι το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Xiaomi και συνδυάζει πολυτέλεια, τεχνολογία αιχμής και επιδόσεις που ανταγωνίζονται τα κορυφαία ονόματα της κατηγορίας.
- -
- -
Μετά την εντυπωσιακή είσοδό της στον κόσμο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με το SU7, η Xiaomi επιστρέφει δυναμικά με το YU7, το πρώτο της SUV, επιβεβαιώνοντας πως η τεχνολογική της υπεροχή μπορεί να μεταφραστεί και σε τέσσερις τροχούς. Το ολοκαίνουργιο crossover μόλις παρουσιάστηκε επίσημα στην Κίνα και υπόσχεται κορυφαίες επιδόσεις, εντυπωσιακό σχεδιασμό και τεχνολογία που δύσκολα συναντάς ακόμη και σε premium κατασκευαστές.
Σχεδίαση με έμπνευση και αεροδυναμική ακρίβεια
Το YU7 ακολουθεί τα σχεδιαστικά χνάρια του SU7, υιοθετώντας ένα μοντέρνο, αθλητικό προφίλ με χαρακτηριστικό εμπρός μέρος τύπου "shark nose" και φωτιστικά σώματα σε σχήμα σταγόνας. Η σχεδίαση του υπηρετεί με ακρίβεια τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής, με 10 αεραγωγούς ροής και 19 αεραγωγούς απαγωγής αέρα, ενεργή γρίλια, και ειδικά διαμορφωμένες ζάντες. Το αποτέλεσμα; Ένας συντελεστής οπισθέλκουσας 0,245 Cd, που το κατατάσσει ανάμεσα στα πιο αεροδυναμικά SUV.
Με μήκος σχεδόν 5 μέτρα (4.999 mm) και μεταξόνιο 3 μέτρων, το YU7 τοποθετείται στην premium μεσαία κατηγορία, με διαστάσεις που ανταγωνίζονται μοντέλα όπως το Tesla Model X. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φωτιστικά τύπου «halo», ενώ οι δύο αεροτομές προσθέτουν σπορ χαρακτήρα.
Καμπίνα που εντυπωσιάζει – Μινιμαλισμός και τεχνολογία
Το εσωτερικό του YU7 είναι εξαιρετικά λιτό, αλλά γεμάτο τεχνολογία. Στο ταμπλό κυριαρχεί η πανοραμική οθόνη HyperVision 43,3 ιντσών, εμπνευσμένη από το BMW Panoramic iDrive. Συνοδεύεται από μία κεντρική κάθετη οθόνη αφής 16,1 ιντσών που ελέγχει σχεδόν όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.
Τα εμπρός καθίσματα προσφέρουν λειτουργία μηδενικής βαρύτητας, ηλεκτρική ανάκλιση και μασάζ 10 σημείων, ενώ και τα πίσω καθίσματα ρυθμίζονται ηλεκτρικά και συνοδεύονται από ανεξάρτητο κλιματισμό και σύστημα ψυχαγωγίας με διπλή οθόνη. Οι χώροι είναι γενναιόδωροι, με χωρητικότητα αποσκευών 678 λίτρων, που επεκτείνεται στα 1.758 λίτρα με πλήρη αναδίπλωση. Ένας πρόσθετος χώρος 141 λίτρων στο εμπρός μέρος (frunk) ενισχύει τη χρηστικότητα.
Απόδοση μέχρι και 681 ίππους και αυτονομία 835 km
Η Xiaomi παρουσιάζει τρεις εκδόσεις του YU7, όλες αμιγώς ηλεκτρικές:
YU7 (βασική έκδοση): Ένας ηλεκτροκινητήρας με 316 ίππους και 528 Nm ροπής. Επιταχύνει έως τα 100 km/h σε 5,9 δευτερόλεπτα, με αυτονομία έως 835 km (CLTC) χάρη στην μπαταρία των 96,3 kWh.
YU7 Pro: Δύο ηλεκτροκινητήρες με 489 ίππους και 690 Nm ροπής. Η τετρακίνηση επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,3 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία φτάνει τα 760 km.
YU7 Max (κορυφαία έκδοση): Εδώ τα νούμερα ξεφεύγουν. 681 ίπποι, 866 Nm, 0-100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 253 km/h. Η μπαταρία των 101,7 kWh προσφέρει αυτονομία 770 km.
Οι επιδόσεις συνδυάζονται με κορυφαία ταχυφόρτιση, καθώς μπορεί να φτάσει από το 10% στο 80% σε μόλις 12 λεπτά και να ανακτήσει έως 620 km αυτονομίας σε 15 λεπτά.
Άνεση και τεχνολογίες αιχμής
Το YU7 διαθέτει ανάρτηση με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, με πνευματικά ελατήρια και 5 επίπεδα ρύθμισης ύψους. Η μέγιστη απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 222 mm, επιτρέποντας και light off-road δυνατότητες.
Στην ασφάλεια και υποβοήθηση οδήγησης, η Xiaomi πάει ένα βήμα παραπέρα: LiDAR, 4D ραντάρ, 11 κάμερες υψηλής ευκρίνειας και 12 υπερηχητικοί αισθητήρες υποστηρίζουν προηγμένα συστήματα αυτόνομης οδήγησης.
Πότε και πού;
Το YU7 είναι προς το παρόν διαθέσιμο μόνο στην Κίνα, ενώ θα περάσει τα σύνορα για άλλες αγορές – μαζί και την ευρωπαϊκή – μέσα στο 2027. Οι τιμές δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί, όμως σύμφωνα με τον CEO της Xiaomi, Lei Jun, θα κινούνται πάνω από το αντίστοιχο Tesla Model Y, κάτι που τοποθετεί το μοντέλο σε premium κατηγορία με βάση τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.