Το νέο SUV της Volkswagen με πορτμπαγκάζ 885 lt - Πρώτη τιμή

Η Volkswagen έφερε και στην Ευρώπη τον αντικαταστάτη του 7θέσιου Tiguan, το ολοκαίνουργιο Tayron.

  • -
  • -

Η Volkswagen πρόσθεσε ένα ακόμη SUV μοντέλο στη γκάμα της, ενισχύοντας περαιτέρω το «χωμάτινο» προφίλ της. Το άρτι αφιχθέν και στην Ευρώπη Tayron, τοποθετείται ανάμεσα στα Touareg και Tiguan, όντας ουσιαστικά, η οικογενειακή έκδοση του best seller μοντέλου της φίρμας, του Tiguan.

Από 45.475 ευρώ στη Γερμανία

Το μήκος του νέου VW Tayron είναι 4.792 mm, το πλάτος φθάνει τα 1.852 mm, το ύψος ανέρχεται στα 1.660 mm, ενώ το μεταξόνιο είναι 2.791 mm (2.677 στο Tiguan και 2.904 στο Touareg).

Αισθητικά, το αμάξωμα διακρίνεται για τις καθαρές γραμμές του, με τους προβολείς LED και το στάνταρντ φωτιζόμενο σήμα της VW να δημιουργούν μια ξεχωριστή εικόνα στην όψη του αυτοκινήτου. Αντίστοιχα, και στο πίσω τμήμα του αμαξώματος δεσπόζει μία ακόμη φωτιζόμενη μπάρα η οποία επίσης ενσωματώνει το λογότυπο της φίρμας.

Στην καμπίνα, η εικόνα είναι γνώριμη σε σχεδιαστικό επίπεδο καθώς προέρχεται από το Tiguan. Το περιβάλλον είναι πλήρως ψηφιακό (σύστημα infotainment με οθόνη με διαγώνιο 32 cm) και δύναται ανάλογα με την έκδοση να «ντυθεί» με ξύλο ή με υλικά -ArtVelours Eco- από μικροίνες.

Το πιο σημαντικό όμως στα ενδότερα του νέου Tayron είναι οι διαθέσιμοι χώροι που προσφέρει για επιβάτες και αποσκευές. Όντας το δεύτερο μεγαλύτερο SUV στη γκάμα της VW, το Tayron, διατίθεται σε 5θέσια ή και 7θέσια έκδοση, με το χώρο φόρτωσης να προσφέρει την εντυπωσιακή ομολογουμένως τιμή των 885 lt.

Οι κινητήρες του VW Tayron 

Η VW φρόντισε να εφοδιάσει το Tayron με μια πλήρη γκάμα κινητήρων και συστημάτων κίνησης. Από ήπια υβριδικά (eTSI) και ντίζελ έως plug-in hybrid (δυο μάλιστα εκδόσεις). Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά. Όλες οι εκδόσεις του Tayron συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG). Από τη βασική των 1,5 lt με τους 150 ίππους (ήπια υβριδικό 48βολτο σύστημα).

Η μεγαλύτερη πετρελαιοκίνητη έκδοση (TDI) με τους 193 ίππους συνδυάζεται στάνταρντ με σύστημα τετρακίνησης 4MOTION, ενώ όπως σημειώνει η VW, όλες οι εκδόσεις με μετάδοση της κίνησης και στους 4 τροχούς μπορούν να υποστηρίξουν μέγιστο βάρος ρυμούλκησης έως 2,5 τόνους (με φρένα και κλίση 12%).

Τα δυο τώρα plug-in hybrid συστήματα κίνησης που εφοδιάζουν το μοντέλο, αποδίδουν 204 και 272 ίππους αντίστοιχα, συνδυάζοντας έναν κινητήρα βενζίνης 2,0 lt, έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο και μια μπαταρία 19,7 kWh, η οποία δύναται να προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση στο αυτοκίνητο άνω των 100 km. Σε ότι αφορά τώρα τη φόρτισή της, μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ένα 11 kW wallbox, σε σταθμό φόρτισης AC, έως και σε 50 kW φορτιστή DC.

Δείτε ακόμη: Που κατασκευάζεται η νέα γενιά VW Tiguan

Το νέο VW Tayron ξεκίνησε την εμπορική του σταδιοδρομία στη γερμανική αγορά, με τη βασική version (110 kW eTSI) στο εξοπλιστικό πακέτο Life, να κοστίζει 45.475 ευρώ. Οι δύο εκδόσεις eHybrid και το ισχυρότερο TDI με τους 193 ίππους διατίθενται προς ώρας, κατόπιν παραγγελίας.

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...