Νέες πληροφορίες για BMW M3 και Μ4 Coupe
Ένοπλες δυνάμεις 430 ίππων!
- -
- -
Προ των πυλών η παρουσίαση της νέα BMW M3 και κατ΄ επέκταση της M4 Coupe. Οι βαυαροί ξέρουν καλά το
παιχνίδι που παίζεται γύρω από το ενδιαφέρον του δημοφιλούς
δημιουργήματος του τμήματος M GmbH. Αν και αναμένονται να
κυκλοφορήσουν από τις αρχές της επόμενης χρονιάς, ήδη αποκαλύφθηκαν
μερικές τεχνικές λεπτομέρειες για τα νέα μοντέλα επιδόσεων της BMW.
Στο βασικό θέμα του κινητήρα, τέλος στην ατμοσφαιρική κουλτούρα του
4,0 λίτρου V8, πλέον μιλάμε για ένα νέο 6κύλινδρο σύνολο 3,0 λίτρων
(S55 B30), με χρήση turbo, αποδίδει 430 ίππους και 500 Nm ροπής. Το
συγκεκριμένο διαθέτει όριο περιστροφής τις 7500 rpm, ικανοποιώντας
παράλληλα και τις εκπομπές ρύπων Euro 6, δείχνοντας διάθεση να
εντυπωσιάσει και με την κατανάλωση του (μειωμένη κατά 25%). Η BMW
δεν ξεχνά τους φανατικούς της πισωκίνητης λατρείας, εξοπλίζοντας
στο βασικό εξοπλισμό τις νέες M3 Sedan και M4 Coupe, με ένα
χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο με την υπογραφή της ZF. Στη λίστα βέβαια
του προαιρετικού εξοπλισμού θα στέκει το μοντέρνο και τεχνολογικά
επίκαιρο 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M Double Clutch DCT
της Getrag, ικανοποιώντας όλα τα γούστα. Ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο
διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ελέγχει την κατανομή της ροπής
στους πίσω τροχούς.
Άλλο ένα κατόρθωμα των Γερμανών, είναι η μείωση του βάρους της νέας M3, η οποία εμφανίζεται 80 kg πιο ελαφριά, έχοντας βάρος περί τα 1500 kg. Για το σκοπό αυτό έχει χρησιμοποιηθεί ανθρακόνημα στην οροφή, αλουμινένιο εμπρός καπό και διάφορα μέρη του αμαξώματος κατασκευάζονται από συνθετικά υλικά. Παράλληλα σημαντική μείωση βάρους έχει προκύψει από τον μικρότερου κυβισμου κινητήρα, το νέο κιβώτιο και τα υποπλαίσια της ανάρτησης. Επιπλέον, η προαιρετική λύση των κεραμικών φρένων, δίνει επιπλέον ώθηση στη μείωση βάρους.
Δείτε το video από τις δοκιμές εξέλιξης
της BMW στο Nurburgring με τους Timo Glock και Bruno
Spengler