Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.6 Sport25.750 €24.320 €12012,06,91591.480
1.6 Sport Pack27.550 €26.120 €12012,06,91591.480
1.6 THP Sport Pack29.350 €27.920 €1569,67,21671.515
1.6 THP Sport Pack Auto30.350 €28.920 €1569,87,71791.530
Τιμή από 25.750 €
Τιμή με προσφορά από 24.320 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.6 THP
Euro NCAP

Ταυτότητα

To 308 CC είναι ένα από τα πιο ιδιαίτερα σχεδιαστικά coupe-cabriolet, με υψηλή ποιότητας κατασκευής και από τους μεγαλύτερους χώρους.

Η Peugeot συνεχίζει την επιτυχημένη παράδοση στα coupe-cabriolet, που έχει δημιουργήσει από το 1934 με το Eclipse. Το 308 CC είναι το τέταρτο κατά σειρά μοντέλο της 2+2 θέσεων μέσα σε μια δεκαετία και το πέμπτο στην ιστορία της γαλλικής μάρκας. Με αυτό, ευελπιστεί να σπάσει σύντομα και το φράγμα του 1 εκατ. αυτοκίνητων στη συγκεκριμένη κατηγορία, και να γίνει ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης.

Σχεδίαση-Χώροι

Στην σύγχρονη εποχή, το ζητούμενο για ένα αυτοκίνητο, είναι πάνω από όλα να είναι ελκυστικό. Ειδικά τα coupe-cabriolet, όπου η εμφάνιση αποτελεί το Νο1 στόχο για τους υποψήφιους αγοραστές. Οι άνθρωποι της Peugeot γνωρίζοντας καλά αυτή την παράμετρο δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο που πολύ απλά δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Το 308 CC έχει ιδιαίτερη σχεδίαση και παρά το γεγονός ότι το εμπρός τμήμα θυμίζει το απλό 308, το πίσω έχει κάτι το ξεχωριστό. Τα φώτα τεχνολογίας LED, ο διαχύτης κάτω από τον προφυλακτήρα και το μυώδες σχήμα του, δημιουργούν μια εντυπωσιακή εικόνα.

Η καμπύλη οροφή ολοκληρώνει το όμορφο παρουσιαστικό του αμαξώματος και παρότι οι διαστάσεις του είναι αρκετά μεγάλες με 4.440 mm μήκος και 1.820 mm πλάτος, η σχεδίαση τις κρύβει επιμελώς. Η μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή μεταμορφώνει το αυτοκίνητο από ένα όμορφο coupe σε πανέμορφο cabriolet σε 20 sec με το πάτημα ενός κουμπιού, αποκαλύπτοντας μια γνώριμη αλλά πιο κομψή καμπίνα. Τα τύπου μπάκετ καθίσματα είναι αυτά που κλέβουν την παράσταση, με τα όργανα λευκού φόντου και τα αλουμινένια πεντάλ να δίνουν σπορτίφ χαρακτήρα. Η ποιότητα κατασκευής είναι αρκετά καλή χάρη στα αφρώδη υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, με την συναρμογή να δείχνει πιο στιβαρή.

Ο ανεμοθραύστης που υπάρχει στις πλάτες των καθισμάτων ενισχύει την άνεση, όπως και το σύστημα Airwave, το οποίο είναι ενσωματωμένο στα μπροστινά καθίσματα και διαχέει θερμό αέρα γύρω από το λαιμό. Ο οδηγός δεν θα δυσκολευτεί να βρει την ιδανική θέση οδήγησης, με τα καθίσματα να προσφέρουν την μέγιστη άνεση και πλευρική στήριξη. Στα πίσω καθίσματα δύο άτομα μετρίου αναστήματος δεν θα προβληματιστούν ιδιαίτερα, καθώς είναι τοποθετημένα χαμηλά, ώστε να μην βρίσκει το κεφάλι στην οροφή και τα γόνατα να έχουν πιο ψηλή θέση. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 465 λίτρα, αριθμός ικανοποιητικός για τα δεδομένα της κατηγορίας, ωστόσο περιορίζεται στα 266, όταν η οροφή αναδιπλώνεται, αφού αποθηκεύεται στο εσωτερικό του.

Τεχνολογία

Το γαλλικό μοντέλο εφοδιάζεται με τον γνωστό κινητήρα 1,6 λίτρων, ατμοσφαιρικής και υπερτροφοδοτούμενης έκδοσης. Ο ατμοσφαιρικός με τους 120 ίππους δυσκολεύεται να κινήσει με άνεση το βαρύ αμάξωμα 1,5 τόνου, ειδικά με πλήρη φορτίο και σε πιο απαιτητικές διαδρομές.

Αντίθετα ο turbo άμεσου ψεκασμού με τους 156 ίππους και τα 240Nm ροπής, εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις, έχοντας δύναμη από τις χαμηλές στροφές και γραμμική απόδοση στις μεσαίες και χαμηλές.  Σε αυτό βοηθά σημαντικά και η 6η σχέση του κιβωτίου ταχυτήτων, το οποίο στην ατμοσφαιρική έκδοση διαθέτει πέντε σχέσεις. Στην γκάμα υπάρχει και αυτόματο κιβώτιο, το οποίο όμως συνδυάζεται μόνο με το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ διαθέτει δισκόφρενα εμπρός-πίσω.

Στο δρόμο

Το στιβαρό πλαίσιο, τα μεγάλα μετατρόχια και το σχετικά χαμηλό ύψος του αμαξώματος, προσφέρουν σταθερότητα σε κάθε περίσταση, με το τιμόνι να έχει καλή αίσθηση και βάρος στις υψηλές ταχύτητες. Η ανάρτηση είναι σωστά ρυθμισμένη και αυξάνει την άνεση των επιβατών, με την στρεπτική ακαμψία του πλαισίου να είναι ενισχυμένη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην ακούγεται ο παραμικρός ήχος όταν η οροφή είναι κλειστή.

Στις στροφές, το μεγάλο βάρος του αμαξώματος δεν αφήνει πολλά περιθώρια για πίεση στο όριο, ωστόσο η συμπεριφορά του παραμένει προβλέψιμη και χωρίς νευρικές αντιδράσεις. Μέσα στην πόλη, είναι ευέλικτο, ωστόσο το παρκάρισμα δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα, με μήκος σχεδόν 4,5 μέτρα. Η ηχόμονωση όταν είναι κλειστή η οροφή βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα.

Συμπέρασμα

Το 308 CC είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά σχεδιαστικά coupe-cabriolet. Η καμπίνα εκπλήσσει με την ποιότητα και την σπορτίφ εμφάνιση, έχοντας ικανοποιητικούς χώρους για τέσσερις επιβάτες και πολύ καλό εξοπλισμό. Γενικά, το γαλλικό μικρομεσαίο μοντέλο είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα στην κατηγορία του και μπορεί πολύ εύκολα να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική πορεία των προκατόχων του.


Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Έκπτωση μετρητοίς ή μη επιδοτούμενο πρόγραμμα: 1000€

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Alpha Bank

• Προκαταβολή: από 0%, Δόσεις: από 12 έως 84, Επιτόκιο: 9,1%

• Προκαταβολή: από 25%, Δόσεις: από 12 έως 84, Επιτόκιο: 9,1% - 12 μήνες περίοδος χάριτος

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Eurobank

• Προκαταβολή: από 0% , Δόσεις: από 12 έως 84, Επιτόκιο: 9,1%

• Προκαταβολή: 25% , Δόσεις: από 12 έως 84, Επιτόκιο: 9,1%

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Εθνική Τράπεζα

• Προκαταβολή: από 0%, Δόσεις: από 12 έως 84, Επιτόκιο: 9,1%

• Προκαταβολή: 25% , Δόσεις: από 12 έως 84, Επιτόκιο: 9,1% - 12 μήνες περίοδος χάριτος

Δοκιμές