ΔΟΚΙΜΗ: 4 Peugeot 308
Δοκιμάζουμε τις εκδόσεις 1.2 turbo Puretech βενζίνης, 1.6 BlueHDI diesel, 1.6 GTI και 2.0 GT diesel
- -
- -
Με 5θυρη κομψή σιλουέτα και premium αύρα, το νέο 308 μπήκε με αξιώσεις στον μικρομεσαίο χώρο το 2014. Η παρουσία της Peugeot επιβεβαιώθηκε με τον τίτλο ‘Αυτοκίνητο της Χρονιάς’, που όλοι οι κατασκευαστές προσδοκούν όταν ρίχνουν ένα νέο μοντέλο στην αγορά και η καριέρα ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς. Το γαλλικό μικρό οικογενειακό διατίθεται σε μια ευρεία γκάμα εκδόσεων και κινητήρων βενζίνης και diesel. Από το “δοκιμαστήριο” του GOCAR έχουν περάσει οι τέσσερις πιο ενδιαφέρουσες, τις οποίες και συγκεντρώσαμε παρακάτω. Εσείς, απλά πατήστε πάνω στην εικόνα του μοντέλου που σας ενδιαφέρει για να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή.
Ένα βραβευμένο μοτέρ βενζίνης, φωλιάζει σε ένα βραβευμένο μικρό οικογενειακό. Ο καλός μαθητής στην κλάση των μικρομεσαίων αποκτά τον κινητήρα που χρειαζόταν για να διαπρέψει στην τάξη του downsizing και να φέρει την κατάσταση στρωμένη στα μέτρα του.
Κινητήρας 1.2 turbo βενζίνης
Ισχύς 130 PS
Ροπή 230 Nm
0-100 km/h 9,6 sec
Μέση κατανάλωση 4,6 lt/100 km
Peugeot 308 1.6 BlueHDi EAT6 Auto
Καλύπτει πλήρως τις ανάγκες μιας οικογένειας, όμως στο τέλος της ημέρας μπορεί και κάνει τον οδηγό του να χαμογελά, χάρη και στο εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο.
Κινητήρας 1.6 diesel
Ισχύς 120 PS
Ροπή 300 Nm
0-100 km/h 9,5 sec
Μέση κατανάλωση 3,6 lt/100 km
Peugeot 308 GT
2.0 HDi 180 EAT6
Σβέλτο και αθλητικό GT, με σπουδές, γαλλικά και πιάνο! Το πετρελαιοκίνητο 308 GT εμφανίζεται απόλυτα ισορροπημένο, ταχύ, άνετο, εύστοχο και οικονομικό σε κατανάλωση.
Κινητήρας 2.0 diesel
Ισχύς 180 PS
Ροπή 400 Nm
0-100 km/h 8,4 sec
Μέση κατανάλωση 4,0 lt/100 km
To 308 εισβάλει στο κλειστό club των ταχύτατων hatchback και εντυπωσιάζει. Ένα GTI που τουλάχιστον αξίζει να οδηγήσεις, αν δεν μπορείς να το αγοράσεις.
Κινητήρας 1.6 Turbo βενζίνης
Ισχύς 272 PS
Ροπή 330 Nm
0-100 km/h 6,0 sec
Μέση κατανάλωση 6,0 lt/100 km