Οδηγούμε το νέο Jeep Cherokee

Ανανεωμένο σε εμφάνιση και βελτιωμένο σε δυναμικά χαρακτηριστικά

  • -
  • -

Το Jeep Cherokee είναι ένα από τα άλλοτε δημοφιλή μοντέλα της ελληνικής αγοράς που έπεσε θύμα της κρίσης. Κάτι οι μεγάλοι κινητήρες του, κάτι το downsizing της αγοράς (ευτυχώς για τη μάρκα “ήρθαν” τα Compass και Renegade), ουσιαστικά δεν έδωσαν την ευκαιρία στην πρόσφατη γενιά του αμερικανικού SUV να δείξει τις δυνατότητές της. Τις οποίες είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε από πρώτο χέρι, οδηγώντας για λίγο το ανανεωμένο μοντέλο στο Camp Jeep 2019, στην Ιταλία.

Το πρόσφατο facelift άλλαξε ελαφρώς την εμφάνιση, παρότι δεν νομίζουμε πως χρειαζόταν. Το Cherokee 5ης γενιάς ήταν φουτουριστικό όταν παρουσιάστηκε και παραμένει και σήμερα. Τα ιδιαίτερα στενόμακρα φώτα εμπρός με τους τετράγωνους προβολείς εκατέρωθεν της μάσκας ενώθηκαν σε ενιαία φωτιστικά σώματα κάνοντας λιγότερο αντισυμβατική αλλά εξίσου όμορφη την εμφάνιση του εμπρός μέρους. Μικρότερες είναι οι αλλαγές πίσω, όπου τα φώτα απέκτησαν χαρακτηριστικά κόκκινα LED και η πινακίδα κυκλοφορίας μετακινήθηκε στο πορτμπαγκάζ από τον προφυλακτήρα.

Στο εσωτερικό συναντάμε αναβαθμισμένο σύστημα infotainment με οθόνη αφής έως 8,4’’, όμορφο πίνακα οργάνων με οθόνη TFT στο κέντρο και περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους. Η ποιότητα είναι προσεγμένη τόσο σε υλικά όσο και σε συναρμογή (η 5η γενιά έχει κάνει άλμα σε σχέση με τις παλιότερες), ενώ οι χώροι επαρκούν για μια πενταμελή οικογένεια. Την πρακτικότητα ενισχύουν το ηλεκτρικά ανοιγόμενο πορτμπαγκάζ και το συρόμενο πίσω κάθισμα.

Στην ελληνική αγορά το Cherokee διατίθεται αποκλειστικά με τον diesel 2.2 Multijet των 195 ίππων, με στάνταρ αυτόματο 9άρι κιβώτιο σε εκδόσεις FWD και 4WD. Εμείς οδηγήσαμε ωστόσο τη βενζινοκίνητη έκδοση με τον 2λιτρο turbo των 270 ίππων! Πέρα από δύναμη, το συγκεκριμένο μοτέρ έχει πλούσια ροπή (400 Nm) από χαμηλά και πολύ ωραίο ήχο – μην ξεχνάμε πως είναι ο ίδιος που κινεί και την Alfa Romeo Giulia Veloce…

Αυτό που μας έκανε εντύπωση όμως στην οδήγηση είναι η στιβαρότητα του πλαισίου και η συμπεριφορά της ανάρτησης. Ξεχάστε ότι ξέρατε από τα Cherokee της προηγούμενης δεκαετίας. Το νέο μοντέλο πατάει γερά στην άσφαλτο, δεν γέρνει υπερβολικά όταν το πιέσεις και στρίβει με υψηλό περιθώριο πρόσφυσης, προσφέροντας παράλληλα πολύ καλή άνεση.


Φυσικά και δεν μεταμορφώθηκε σε σπορ SUV, αλλά πλέον είναι συγκροτημένο και ευχάριστο χωρίς να έχει χάσει κάτι από τις off road ικανότητές του. Για τις τελευταίες φροντίζει η αποτελεσματική τετρακίνηση Jeep Active με 4 προγράμματα οδήγησης (Auto, Sport, Snow, Sand/Mud) στα οποία προστίθεται το Rock στην κορυφαία έκδοση Trailhawk.

Για την ασφάλεια φροντίζει ένα πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, μεταξύ των οποίων η προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης με ενεργό πέδηση, το Blind Spot Monitoring, η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας LaneSense με Lane Keep Assist και το Rear Cross path Detection.

συμπέρασμα

Ευρύχωρο, καλοφτιαγμένο, ασφαλές και άνετο στην οδήγηση και με εμφάνιση που εντυπωσιάζει, το Jeep Cherokee αξίζει την προσοχή του υποψήφιου αγοραστή SUV στην κλίμακα των 50.000 €.


ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...