ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Suzuki scooter Address & Burgman
Suzuki scooter day σε πίστα καρτ με τα νέα μοντέλα
- -
- -
Η πίστα καρτ Speed Force στο Κορωπί, άδειασε από καρτ και γέμισε από πολύχρωμα scooter. Εκείνο το απόγευμα δεν ακουγόταν στρίγκλισμα ελαστικού αλλά ήχοι από μεταλλικά και πλαστικά τμήματα των scooter που έξυναν σχεδόν σε κάθε στροφή με χαρακτηριστική αναίδεια. Η άτυπη γνωριμία με την αντίστοιχη γκάμα της Suzuki στο περιβάλλον μια ελεγχόμενης διαδρομής, όπως μια πίστα καρτ, μπορεί να θεωρείται παράταιρη από τον αρχικό σκοπό που είναι η αντιμετώπιση της αστικής ζούγκλας, όμως οι άνθρωποι της ελληνικής αντιπροσωπείας Suzuki δεν πτοήθηκαν, τόλμησαν και διοργάνωσαν κάτι διαφορετικό. Διαθέσιμα αρκετά από τα περιορισμένης παραγωγής Address 110 στα χρώματα ΜotoGP, αλλά και από ένας εκπρόσωπος της οικογένειας Burgman σε 200, 400 και 650 cc.
Όλα κάτω…
Μια μέρα στην πίστα και ανοιχτή πρόσκληση στα μέσα κυρίως της μοτοσυκλέτας, χωρίς να ξεχάσουν βέβαια και επίλεκτους αυτοκινητάδες. Κάπως έτσι φορέσαμε κράνος, μπουφάν και γάντια και ξεχυθήκαμε στο παιχνίδι των στροφών, έτσι όπως ποτέ δεν θα οδηγούσες ένα σκούτερ στους δρόμους. Η παιδική χαρά της δημοσιογραφικής παρέας δεν είχε κούνιες, αλλά άτυπες φιλικές κόντρες και κυνήγι με τα όρια που έβαζαν τα πλαστικά και μεταλλικά τμήματα των σκούτερ και όχι τα χρονόμετρα. Ο ανατριχιαστικός ήχος από την επαφή των scooter στον άγριο ασφαλτοτάπητα της πίστας ήταν το σημείο υπερβολής, αλλά και η κεντρική ιδέα της ημέρας. Ευτυχώς που οι άνθρωποι είχαν προνοήσει βγάζοντας τα κεντρικά σταντ, ενώ η προνοητικότητα περιλάμβανε ασθενοφόρο για την κακιά στιγμή και ένα πλούσιο μπουφέ για ανεφοδιασμό των αναβατών. Το μεγάλο πανηγύρι γινόταν με τα ευκίνητα και ζωηρά στο γκάζι Address παρά τα μόλις 113, ψεκαστά κυβικά του. Το «σκουτερομελίσσι» ακουγόταν συνεχώς και ζέσταινε με μικροποσότητες ελαστικού την ιδανική γραμμή επάνω στην διαδρομή. Το μικρό Address που ήρθε να καλύψει το κάτω κενό στην σκούτερ γκάμα της Suzuki, αποδείχτηκε ιδανικό για το εγχείρημα της ημέρας. Τα Burgman από την άλλη με την άνετη έως πολυθρονάτη θέση οδήγησης και τους ζωηρούς έως γρήγορους κινητήρες(650), έδιναν περισσότερη ωριμότητα στον τρόπο οδήγησης. Όχι ότι δεν έβρισκαν, ούτε υστερούσαν σε ταχύτητα κάθε άλλο! ‘Όμως το μακρύτερο μεταξόνιο και η υποστροφική τάση έκαναν πιο συγκρατημένο τον ρυθμό, ενώ η ευελιξία ήταν αντιστρόφως ανάλογη με τις επιδόσεις όσο ανέβαινες σε κυβικά. Σε αντίθεση με το πανάλαφρο, ευέλικτο και στιβαρό Address που προτιμήθηκε (άλλωστε υπήρχε υπερπροσφορά) και αποδείχτηκε ένα συγκροτημένο σύνολο που πέρα από ικανοποιητικούς χώρους και πρακτικότητα (χωράει ένα full face κράνος κάτω από τη σέλα) άπλωνε γραμμικά και ποιοτικά την μικρότερη ισχύ του χωρίς να νοιώθεις μειονεκτικά στην σφιχτή στριφτερή κορδέλα της πίστας καρτ.
Το εισαγωγικό μοντέλο της Suzuki στον κόσμο των σκούτερ προσφέρεται στην ιδιαίτερα δελεαστική τιμή των € 1.795, ενώ για να γίνεις μέλος της οικογένειας Burgman και να απολαμβάνεις εντυπωσιακούς χώρους και ανέσεις, η βάση ξεκινάει από τα € 4.695 για το 200άρι. Αν και μικρό σε κυβισμό είναι και αυτό μπολιασμένο με την λογική των mega scooter, όπως τα μεγαλύτερα αδέρφια του 400 και 650. Στα δυο τελευταία η πολυτέλεια είναι εμφανής τόσο στην κατασκευή όσο και σε πληθωρικότητα, ενώ οι επιδόσεις αρκούν ακόμα και για αποδράσεις εκτός πόλης. Η ναυαρχίδα φυσικά είναι το δικύλινδρο 650 που με 55 ίππους και CVT μετάδοση που δίνει την δυνατότητα αυτόματης ή χειροκίνητης επιλογής σχέσεων, οι επιδόσεις ξεφεύγουν από τον κόσμο των σκούτερ και περνούν στην πλευρά των ικανών μοτοσυκλετών, μεσαίου και όχι μόνο κυβισμού. Ομοίως απογειώνεται φυσικά και η τιμή (€9.995), που παρόλα αυτά παραμένει σε πλεονεκτική θέση σε σχέση με τον ανταγωνισμό του, ενώ για κάτι ενδιάμεσο υπάρχει και η έκδοση των 400 (στα € 7.295).