Νέο σύστημα Start&Stop από την Bosch

Συνεργάζεται με τα αυτόματα κιβώτια

  • -
  • -

Η εφαρμογή των συστημάτων Start&Stop έχει ως αποτέλεσμα την μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Ιδιαίτερα στον νέο ευρωπαϊκό μικτό κύκλο η κατανάλωση πέφτει από 5%, ενώ μπορεί να φτάσει μέχρι και το 8% στην πόλη. Από το 2007 που η Bosch παρουσίασε το σύστημα Start&Stop, έχουν διατεθεί συνολικά 1.5 εκατομμύριο μονάδες, οι οποίες συνεργάζονται αποκλειστικά με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων.

 

Πλέον το σύστημα Start&Stop της Bosch θα συνεργάζεται και με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων. Το σύστημα θα είναι συμβατό, με κιβώτια διπλού συμπλέκτη (Porsche Panamera), κιβώτια με μετατροπέα ροπής (Audi A8) και ημιαυτόματα μηχανικά κιβώτια όπως αυτό του Fiat 500. Η λειτουργία του συστήματος στηρίζεται στη χρήση του φρένου από τον οδηγό, αφού με το πάτημα του πεντάλ και την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, ο κινητήρας σβήνει. Αφήνοντας το φρένο ο κινητήρας έρχεται και πάλι σε λειτουργία.

 

Η εφαρμογή του συστήματος για τη συνεργασία με τα αυτόματα κιβώτια, ήταν αρκετά πολύπλοκη,  αφού ο συγρονισμός του ηλεκτροκινητήρα που το αποτελεί και ο εγκέφαλος του κινητήρα , πρέπει να ανταπεξέρθουν πιο γρήγορα στις απαιτήσεις, της πιο γρήγορης εκκίνησης των αυτομάτων μοντέλων, σε σχέση με τα χειροκίνητα.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...