WRC 2013: Ράλλυ Αργεντινής

Loeb παρόντος, Ogier παυσάτω

  • -
  • -

Ευτυχώς - για το ενδιαφέρον του κόσμου και κατ’ επέκταση για καλό του θεσμού - που ο Sebastien Loeb δεν αποσύρθηκε εντελώς από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και υπάρχει κάποιος να βάζει φρένο που και που στα γερμανικά πάντσερ-Polo. Με την 2η φετινή και 8η συνολικά νίκη του στο Ράλλυ Αργεντινής, ο μόνιμος τα τελευταία χρόνια Παγκόσμιος Πρωταθλητής έβαλε τέλος στο σερί νικών του ομώνυμου αντίπαλου, Sebastien Ogier. Έχοντας να τρέξει από τον Φλεβάρη και το Ράλλυ Σουηδίας, ο απροπόνητος Loeb αρχικά έχασε έδαφος έναντι του Ogier στη διεκδίκηση της νίκης. Όταν όμως ο οδηγός της VW βγήκε από το δρόμο την Παρασκευή με αποτέλεσμα να πέσει στην 3η θέση, ο Loeb ξαναμπήκε στο παιχνίδι και δεν έχασε την ευκαιρία. Βέβαια, αν ο Ogier δεν αντιμετώπιζε στη συνέχεια και ένα κλατάρισμα, ίσως να είχε κυνηγήσει και να είχε πάρει τελικά τη νίκη. Προτίμησε ωστόσο να μειώσει ρυθμό την τελευταία μέρα (Σάββατο) και να αρκεστεί στους πολύτιμους βαθμούς της 2ης θέσης, εκμεταλλευόμενος και τα σοβαρά ηλεκτρονικά προβλήματα που αντιμετώπισε ο Mikko Hirvonen με το Citroen DS3 του, ο οποίος τερμάτισε τελικά στην 6η θέση. Ούτε το DS3 του Dani Sordo είχε καλύτερη τύχη όμως, με τον Ισπανό να έχει ατύχημα στο πρώτο σκέλος (Πέμπτη) και πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του στην τελευταία ειδική, τερματίζοντας τελικά μόλις 9ος, πίσω από τον Andreas Mikkelsen με το τρίτο Polo. Μάχη είχαμε για την 3η θέση, με τον Jari-Matti Latvala να καταφέρνει τελικά να φέρει και το δεύτερο VW Polo R στο βάθρο των νικητών, περνώντας τον Eygeny Novikov με το Ford Fiesta της M-Sport. Ο Φιλανδός κέρδισε μάλιστα και τους έξτρα 3 βαθμούς της Σούπερ Ειδικής. Πέμπτος τερμάτισε ο Therry Neuville (M-Sport Fiesta), εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα που αντιμετώπισαν τα υπόλοιπα εργοστασιακά πληρώματα.

Τα αποτελέσματα στους 5 πρώτους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος δείχνουν πως μόνο ο Loeb έχει τα φόντα να αντιμετωπίσει την επέλαση της νεοεισερχόμενης Volkswagen Motorsport. Ωστόσο, αυτό ήταν το προτελευταίο ράλλυ του Γάλλου στο WRC, αφού όπως έχει δηλώσει θα αποσυρθεί οριστικά από το θεσμό μετά το Ράλι Γαλλίας, τον Οκτώβριο. Αν η ομάδα της Citroen και οι οδηγοί της, Hirvonen και Sordo, δεν ανέβουν αγωνιστικά, τότε μάλλον στο τέλος της χρονιάς θα μιλάμε για περίπατο του συνδυασμού Ogier-Polo.

Όπως και να έχει, το ενδιαφέρον για εμάς φτάνει πλέον στο ζενίθ, καθώς επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος είναι το Ράλλυ Ακρόπολις στις 31 Μαΐου - 2 Ιουνίου. Τα λέμε στα βουνά.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...