Ράλλυ Ακρόπολις - 1ος & 2ος γύρος

Οι 2 πρώτοι αγώνες του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ 2012

  • -
  • -

Η έναρξη του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ 2012 έγινε ίσως με τον καλύτερο τρόπο: στα πλαίσια του 58ου Ράλλυ Ακρόπολις. Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο πέρασμα από τις ειδικές διαδρομές του Σαββάτου του Ράλλυ Ακρόπολις (Κλένια-Μυκήνες, Γυμνό, Κεφαλάρι, Ζήρια) αποτέλεσε τον πρώτο γύρο του φετινού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, σηματοδοτώντας την επανασύνδεση του θεσμού με το Ακρόπολις μετά από μια δεκαετία. Έτσι, 26 πληρώματα ξεκίνησαν από το Λουτράκι το πρωί του Σαββάτου, σκέλος που χαρακτηρίστηκε από όλους τους οδηγούς ως το πιο δύσκολο όλου του αγώνα, περιλαμβάνοντας ιδιαίτερα απαιτητικές ειδικές διαδρομές με αποκορύφωμα το εξαιρετικά σκληρό “Γυμνό”.

Ο συναγωνισμός στην κορυφή του ελληνικού αγώνα ήταν έντονος, με τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη (Mitsubishi Lancer EVO IX) και Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακαλή (Subaru Impreza N12) να έχουν μάχη μέχρι και την τελευταία (5η) ειδική διαδρομή. Αμφότεροι σημείωσαν από δύο φορές τον ταχύτερο χρόνο, με τον αγώνα να λήγει τελικά υπέρ των πρώτων με διαφορά 11,2 sec. Σε ένα Ράλλυ Ακρόπολις βέβαια τα προβλήματα είναι δύσκολο να λείψουν, ακόμα και για τους πρωτοπόρους της κατάταξης. Οι Κύρκος-Πολυζώης έκαναν λανθασμένη επιλογή ελαστικών, με αποτέλεσμα να έχουν τετ-α-κε στην πρώτη ειδική της ημέρας, ενώ οι Νιώρας-Κακαλής είχαν κλατάρισμα στην ίδια διαδρομή. Στη συνέχεια, τα δύο πληρώματα έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, παλεύοντας μεταξύ τους για τη νίκη. Την πρώτη 3άδα της κατάταξης συμπλήρωσαν οι Μακάριος Σουρλής-Νίκος Πετρόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO IX), που επίσης αντιμετώπισαν προβλήματα, τόσο με τα διαφορικά του αυτοκινήτου τους όσο και με μια στραβωμένη ζάντα, εξαιτίας χτυπήματος σε πέτρα. Μία θέση πιο πίσω τερμάτισαν οι περσινοί δευτεραθλητές Ελλάδας, Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza N12), οι οποίοι κινήθηκαν προσεκτικά, με στόχο τον τερματισμό. Ακολούθησαν οι Αλέξανδρος Μουρίκης-Θανάσης Τσιούκας (Mitsubishi Lancer EVO VI), ενώ την πρώτη 6άδα στον πρώτο αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ συμπλήρωσαν οι Γιώργος Κλουβάτος-Ανδρέας Βλαχογένης (Mitsubishi Lancer EVO IX), που επίσης επέλεξαν ένα σταθερό ρυθμό.

Στα δικίνητα, ταχύτεροι ήταν οι Γιάννης Μποζιονέλος-Ευάγγελος Παναρίτης με το πισωκίνητο Ford Escort, ενώ τους ακολούθησαν οι Χαράλαμπος Γαζετάς-Γιώργος Φασκιώτης (Opel Corsa S1600) και Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Άκρατος (Peugeot 206 Kit Car). Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις του αγώνα συγκαταλέγονται αυτές των Δημήτρη Ψύλλου-Κώστα Κόντου (Mitsubishi Lancer EVO X), Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη-Σπύρου Μπαρδάκη (Peugeot 206) και Γιώργου Χατζηρήγα-Σπύρου Χατζηπαναγιώτου (MG ZR 105) - όλοι τους αντιμετώπισαν πρόβλημα στα ημιαξόνια - καθώς και των Χάρη Καλτσούνη-Ανδρέα Περίδη, που εγκατέλειψαν πριν από την πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας λόγω προβλήματος με την υδραυλική υποβοήθηση του Opel Corsa S1600.

 

Kυριακή – 2ος γύρος Παν.Πρ.Ράλλυ 2012

Στις 4 ειδικές διαδρομές του Σαββάτου προστέθηκαν άλλες 5 της Κυριακής για να προκύψει έτσι η συνολική κατάταξη του αγώνα. Την ίδια στιγμή, βαθμολογικά οι 5 κυριακάτικες ειδικές διαδρομές αποτελούσαν τον 2ο γύρο του πρωταθλήματος. Οι Κύρκος –Πολυζώης (EVO IX) είχαν μεν το προβάδισμα από το Σάββατο (που τους έφερε και τους βαθμούς του νικητή), ωστόσο την Κυριακή οι Νιώρας-Κακαλής (Impreza) διατήρησαν τον ανταγωνιστικό τους ρυθμό και, όταν ο Κύρκος είχε ένα κλατάρισμα, τέθηκαν επικεφαλής για να πάρουν τελικά τόσο τη νίκη στο σύνολο όσο και τους βαθμούς του πρώτου για τη 2η ημέρα. Στην 3η θέση συνολικά τερμάτισαν οι Σπανός–Γκοτοβός (WRX STI – 4οι το Σάββατο και 3οι την Κυριακή). Οι Σουρλής–Πετρόπουλος (EVO IX), αν και πήραν τους βαθμούς του τρίτου στον αγώνα του Σαββάτου, αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα και τις δύο ημέρες. Το αποκορύφωμα για το πλήρωμα ήταν η εγκατάλειψη από τούρμπο πριν την τελευταία ειδική της Κυριακής που τους στέρησε τη δυνατότητα να τερματίσουν στην τέταρτη θέση συνολικά και να πάρουν την ίδια θέση και βαθμολογικά τη 2η ημέρα. Έτσι, σε αυτήν ανέβηκαν οι Κλουβάτος–Βλαχογένης (EVO IX) που δεν αντιμετώπισαν προβλήματα.

Οι Κωνσταντάκος–Μουζάκης, ένα από τα 7 πληρώματα που εκτός από το ελληνικό πρωτάθλημα συμμετείχαν και στο σύνολο του 58ου Ράλλυ Ακρόπολις, τερμάτισαν έκτοι συνολικά καθώς ταλαιπωρήθηκαν από προβλήματα το Σάββατο. Στη γενική κατάταξη του αγώνα τους ακολούθησαν οι Γιάννης Ζούνης – Μιχάλης Πατρικούσης με Subaru Impreza WRX STI. Το πλήρωμα της πυροσβεστικής ήταν πρώτοι ανάμεσα στους Έλληνες που έτρεξαν σε ολόκληρο Ράλλυ Ακρόπολις, οπότε οι βαθμοί που συγκέντρωσαν για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ πέρασαν σε δεύτερη μοίρα μπροστά στη δόξα ενός πολύ καλού αποτελέσματος σε επίπεδο γενικής κατάταξης του εθνικού μας αγώνα.

Βαθμολογικά άτυχοι αλλά με μια αξιοπρεπέστατη γενική εικόνα ήταν οι Νίκος Μοσχόπουλος – Γιώργος Πισιμάνης (Toyota Yaris). Στη γενική κατάταξη του ράλλυ ήταν νικητές στην F2 και την Α5, όμως δεν κατάφεραν να κερδίσουν την F2 για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, ούτε το Σάββατο που τερμάτισαν τρίτοι, ούτε την Κυριακή που ήταν χαμηλότερα, στην 5η θέση. Για την F2 την πρώτη ημέρα η νίκη πήγε στους Λευκαδίτη-Άκρατο (206 Kit Car), ενώ την Κυριακή τους βαθμούς του νικητή πήραν οι Χαλιβελάκης–Μπαρδάκης (206 Kit Car).

Στην ΕΕ11, οι Παναγιώτης Αρμυριώτης–Ηλίας Αγγελής με Ford Escort MKII μοιράστηκαν από μία νίκη και μία δεύτερη θέση με τους Μποζιονέλο–Παναρίτη, επίσης με Ford Escort MKII. Οι πρώτοι πήραν τους βαθμούς της νίκης την Κυριακή, οι δεύτεροι το Σάββατο. Στη γενική του αγώνα πάντως μπροστά ήταν ο Αρμυριώτης.

Στην κλάση Α7, βαθμολογικά νικητές είναι οι Γαζετάς–Φασκιώτης το Σάββατο και οι Καλτσούνης–Περίδης την Κυριακή, αμφότεροι με Corsa S1600. Στη γενική, αλώβητοι τις δύο ημέρες του αγώνα πέρασαν οι “ΡΟ-ΝΙ” - Νίκος Ιντζόγλου με Ford Fiesta ST. Βαθμολογικά, επίσης καλές εμφανίσεις έκαναν οι Μουρίκης–Τσιούκας (EVO VI) που ήταν πέμπτοι το Σάββατο αλλά εγκατέλειψαν την Κυριακή, ενώ το ίδιο ισχύει και για τους Ψύλλο–Κόντο με (EVO X) που εγκατέλειψαν το Σάββατο αλλά ήταν τέταρτοι την Κυριακή.

Δείτε εδώ τις βαθμολογίες

Πηγές: www.omae-epa.gr, www.acropolisrally.gr

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...