WRC2: Λείπει ο Solberg, ευκαιρία για τους υπόλοιπους!

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μπορεί να βάλει φωτιά στη μάχη του τίτλου στην κατηγορία του WRC2. Δες με ποιο τρόπο!

  • -
  • -

Μετά την κορυφαία κατηγορία του WRC με τα πανίσχυρα υβριδικά Rally1, το WRC2 είναι η σημαντικότερη στο θεσμό συγκεντρώνοντας πληθώρα οδηγών, αλλά και Κατασκευαστών! Είναι χαρακτηριστικό, ότι στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχουν δηλώσει συμμετοχή 34 πληρώματα με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2. Η βαρύτητα της συγκεκριμένης κατηγορίας αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο από το γεγονός ότι κατασκευαστές όπως οι Skoda, Toyota, Hyundai, Citroen, Ford, Volkswagen εξελίσσουν και διαθέτουν αγωνιστικές κατασκευές του είδους.

Φέτος, μεγάλος πρωταγωνιστής στη μάχη του τίτλου είναι ο Oliver Solberg. Ο 22χρονος Νορβηγός, γιος του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2003 Peter Solberg, φέτος δείχνει πιο ώριμος από ποτέ. Έχει κερδίσει τους τρεις από τους έξι αγώνες που έχει λάβει μέρος, και αν δεν είχε εγκαταλείψει στην Πορτογαλία θα ήταν αγκαλιά με τον πρώτο του τίτλο στην κατηγορία. Με δεδομένο ότι οι συμμετέχοντες στο θεσμό πρέπει να λάβουν μέρος σε επτά αγώνες, έχοντας δικαίωμα να κρατήσουν τα έξι καλύτερα αποτελέσματα, ο Solberg δεν θα ταξιδέψει στην Ελλάδα, αφού έχει ήδη εκκινήσει σε έξι Ράλλυ. Αυτό, αφήνει ένα παράθυρο στους διώκτες του να ψαλιδίσουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις τη διαφορά που τους χωρίζει από την κορυφή.

Ο πιο κοντινός και σημαντικός του αντίπαλος είναι ο Φινλανδός Sami Pajari με το Toyota GR Yaris. Ο 22χρονος οδηγός που έκλεψε τις εντυπώσεις στο Ράλλυ της πατρίδας του τερματίζοντας 4ος στην πρώτη του με το υβριδικό Toyota Yaris Rally1, με νίκη εκμηδενίζει τη μεταξύ τους διαφορά που αγγίζει τους 28 βαθμούς. Και με αυτόν τον τρόπο ξαναμπαίνει δυναμικά στη μάχη του τίτλου. Κάτι αντίστοιχο, στοχεύει και ο Γάλλος Yohan Rossel με το Citroen C3 Rally2, ο οποίος θα λάβει μέρος και στους τέσσερις εναπομείναντες αγώνες του θεσμού!

Βέβαια, αρκεί μια ματιά στη λίστα των συμμετοχών για να καταλάβει κανείς ότι η νίκη στη συγκεκριμένη κατηγορία όχι απλά δεδομένη, αλλά ούτε καν εύκολη δεν είναι. Οδηγοί όπως οι πρώην… «εργοστασιακοί» Gus Greensmith και Pierre Louis Loubet με Skoda Fabia Rally2, είναι σίγουρο ότι θα διεκδικήσουν το ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Και να ήταν μόνο αυτοί… Ο Ρώσος Nikolay Gryazin με το Citroen C3 Rally2 μπορεί να κερδίσει κάθε αντίπαλο στο χώμα, ενώ στο ρυθμό των πρώτων μπορεί να κινηθεί και ο ταλαντούχος Φινλανδός Lauri Joona με ακόμα ένα Skoda Fabia Rally2. Και ποιος δεν μπορεί να μην υπολογίσει οδηγούς όπως ο Jan Solans με το Toyota GR Yaris ή ο 26χρονος Εσθονός Georg Linnamae; Ή ο πρώην Πρωταθλητής Ευρώπης Kajetan Kajetanowicz με ακόμα ένα Skoda Fabia Rally2. Η ουσία είναι πως σε συνδυασμό με την παρουσία ισχυρών ελληνικών συνδυασμών στη συγκεκριμένη κατηγορία, το θέαμα στις ειδικές διαδρομές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι εγγυημένο και αξίζει να καθυστερήσετε όσο περισσότερο την αναχώρηση σας από κάθε ειδική για να απολαύσετε τις προσπάθειες τους.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...