F1: Ο Sergio Rinland αποκλειστικά στο GoCar

  • -
  • -

Συνεχίζουμε να σας μεταφέρουμε την άποψη επιφανών μηχανικών οι οποίοι έχουν γράψει ιστορία στην F1. Δείτε τι μας μετέφερε ο Sergio Rinland για τις Lotus, Mercedes και Red Bull.

 

Για την Lotus είχε να μας πει : «Αυτό που τράβηξε την προσοχή μου είναι η εισαγωγή πάνω από το κεφάλι του οδηγού (roll hoop), η οποία μοιάζει με την περσινή Mercedes. Δεν ήμουν ποτέ οπαδός των λύσεων με απότομα κοψίματα γιατί στις στροφές υπάρχει διαφορά πίεσης και μπορεί να δημιουργήσει στροβιλισμούς. Το πίσω μέρος είναι καθαρό, όχι όσο της Red Bull, παρόλο που έχουν τον ίδιο κινητήρα και το ίδιο κιβώτιο. Το μπροστά μέρος είναι στάνταρ της F1, με την ψηλή μύτη. Από όσο ξέρουμε η Lotus δεν θα βάλει αρχικά KERS, οπότε θα έχουν το πλεονέκτημα πιο λεπτών ψυγείων και ίσως χαμηλότερο κέντρο βάρους, κάτι που θα είναι πλεονέκτημα για τους πρώτους αγώνες μέχρι όλες οι ομάδες που έχουν KERS να βρουν τον ρυθμό τους.»

 

Πηγαίνοντας στην Mercedes τόνισε : «Όπως είπαμε και για την Ferrari, η Mercedes έπρεπε να δει την λύση της Red Bull για την ανάρτηση push rod. Ένα πολύ καθαρό πίσω μέρος, με μια εξάτμιση που όπως δείχνει θα έχει πολύ εξέλιξη μπροστά της, εάν την συγκρίνουμε με την Red Bull ή με την Lotus Renault. Το μπροστά μέρος είναι όσο ψηλό γίνεται, παρόμοιο με αυτό της Red Bull, το οποίο είναι αποτέλεσμα κανονισμών οι οποίοι έχουν οριμάσει σε μια διαρκεία 2-3 χρόνων. Οι εισαγωγές των ψυγείων είναι αποτέλεσμα της εξέλιξης από την περσινή περίοδο, αλλά είναι πιο μεγάλοι λόγω απαιτήσεων για την ψύξη του KERS. Το ενδιαφέρον είναι ότι ενώ η Lotus ακολούθησε τα βήματα της Mercedes για την εισαγωγή αέρα στον κινητήρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού, η Mercedes πήγε σε κάτι πιο συντηρητικό

 

Τέλος μίλησε και για το νέο όπλο της Red Bull Racing, την RB7 : «Η Red Bull πήρε όλες τις λύσεις των άλλων αυτοκινήτων σε άλλο επίπεδο. Η προσοχή στις λεπτομέρειες είναι πολύ ωραία, το «μαξιλάρι του κεφαλιού», η απόληξη των εξατμίσεων, όλα πολύ ωραία μελετημένα και με στόχο. Το ρύγχος είναι εξέλιξη από την περσινή χρονιά, απλώς λίγο τροποποιημένο για να ταιριάζει στους νέους κανόνες, και με μια πολύ ωραία αντιμετώπιση κάτω από το σασί της ροής του αέρα. Το πίσω μέρος είναι όσο καθαρό γίνεται, τόσο που φαίνεται απλό, όπως απλές πρέπει να φαίνονται όλες οι λύσεις. Όπως είπαμε η απόληξη των εξατμίσεων είναι απλή, αλλά εδώ είναι που ίσως η Renault είχε την πιο καινοτόμα ιδέα. Ο ρυθμιστής της πίσω πτέρυγας είναι απλός και τους επιτρέπει να έχουν ελευθερία με την μορφή του πάνω στοιχείου της πίσω πτέρυγας και το πάχος αυτής»

 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...