ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Στο δεξί μπάκετ του Citroen C3 Rally2 του Χ. Καρέλλη

H ομάδα της Citroen – Καρέλλης αποκάλυψε τα χρώματα του Citroen C3 Rally2 και το GOCAR βρέθηκε στην Παύλιανη, έχοντας μάλιστα την ευκαιρία για μία γρήγορο βόλτα στο δεξί μπάκετ του ταλαντούχου Έλληνα οδηγού.

  • -
  • -

Πλέον, μετράμε αντίστροφα για την έναρξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για το 2022 και η πόλη της Λαμίας έχει ήδη αποκτήσει αγωνιστικό χρώμα. Οι ομάδες έχουν φτάσει στο σέρβις παρκ στον χώρο της Πανελλήνιας Έκθεσης και οι οδηγοί ετοιμάζονται για τη μάχη του εθνικού μας αγώνα. Η προετοιμασία βρίσκεται στο κόκκινο και οι αγωνιζόμενοι έχουν ήδη ξεκινήσει τις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών. Ανάμεσα στις ομάδες συμπεριλαμβάνεται και η συμμετοχή της Citroen-Καρέλλης με αυτοκίνητο ένα Citroen C3 Rally2 και πλήρωμα τους Χρυσόστομο Καρέλλη και Λεωνίδα Μαχαίρα.

Η αποκάλυψη της ομάδας πραγματοποιήθηκε στην Παύλιανη, σε μία εκδήλωση που οι εκπρόσωποι Τύπου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το πλήρωμα, αλλά και να δουν από κοντά τα χρώματα του αυτοκινήτου. Το πλήρωμα έχει την υποστήριξη διακεκριμένων χορηγών, όπως, της Citroën Hellas, μεγάλο χορηγό την Santander Consumer Finance (SCF), που δραστηριοποιείται από το 2021 στην καταναλωτική χρηματοδότηση στην χώρα μας και ακόμη με την χορηγία των: DHL, Euro Repar, την πανευρωπαϊκή αλυσίδα συνεργείων και ανταλλακτικών για όλες τις μάρκες αυτοκινήτου, αλλά και την Karellis Group που αποτελεί επί σειρά ετών Επίσημο Διανομέα και Επισκευαστή των Μαρκών Citroën, Peugeot & DS Automobiles μεταξύ άλλων, στη Στερεά Ελλάδα.

Δείτε ακόμη: Ο απόλυτος οδηγός για τον θεατή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Ο Χρυσόστομος Καρέλλης έχει συμμετάσχει σε δύο Ακρόπολις στο παρελθόν, αλλά όταν προσμετρούσε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ. Φέτος, είναι η πρώτη του συμμετοχή στον αγώνα σε επίπεδο WRC και αυτό αναμφίβολα θα πραγματοποιηθεί κάτω από ιδανικές συνθήκες. Στη διάθεση του έχει ένα Citroen C3 Rally2 της αγωνιστικής ομάδας TRT, και συγκεκριμένα το αυτοκίνητο που οδηγεί στο Πρωτάθλημα Ουγγαρίας ο πρώην εργοστασιακός οδηγός των Ford και Citroen στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, Mads Ostberg. Παράλληλα, στο δεξί του μπάκετ θα βρίσκεται ο «συνήθης ύποπτος» και ένας από τους κορυφαίος εν ενεργεία συνοδηγούς, Λεωνίδας Μαχαίρας. Η πρώτη επαφή του πληρώματος με αγωνιστικό αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally2 (πιο γνωστό σε όλους μας ως R5), έγινε πριν από μερικούς μήνες στο Ράλλυ Φθιώτιδος. Η προσαρμογή του πληρώματος ήταν εντυπωσιακή, αφού κατάφερε να επικρατήσει στον αγώνα στην πρώτη του εμφάνιση με κατασκευή του είδους. Ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση προκάλεσαν οι χρόνοι που σημείωσαν στις ειδικές διαδρομές, αφήνοντας υποσχέσεις για τον εθνικό μας αγώνα.

Όμως, είχαμε τη δυνατότητα να καταλάβουμε τις δυνατότητες ανθρώπου και μηχανής από πρώτο χέρι, αφού μας δόθηκε η δυνατότητα για μία γρήγορη βόλτα στο δεξί μπάκετ του Χρυσόστομου Καρέλλη στην ειδική Παύλιανη. Αναμφίβολα, το πρώτο στοιχείο που μας εντυπωσίασε είναι το Citroen C3 Rally2. Όσοι είχαμε την τύχη να συνοδηγήσουμε και σε αγωνιστικά στο παρελθόν, αμέσως μπορούμε να συνειδητοποιήσουμε την εξέλιξη της τεχνολογίας. Σήμερα, τα αγωνιστικά αυτής της κατηγορίας σε επίπεδο ανάρτησης, διαφορικών και συστήματος μετάδοσης, θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι αντίστοιχα με τα WRCars προηγούμενων δεκαετιών. Σίγουρα, υπολείπονται σε δύναμη (κάτι που εύκολα θα άλλαζε με μεγαλύτερη διάμετρο στο στόμιο του τούρμπο), αλλά η εντυπωσιακή ροπή είναι το στοιχείο που κάνει τη διαφορά.


Eίναι χαρακτηριστικό, πως με το κάθισμα τοποθετημένο στο πάτωμα, όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει το εμπρός μέρος σηκώνεται σε τέτοιο βαθμό που δεν βλέπεις καν το δρόμο. Η αμεσότητα στην αλλαγή πορείας, η εξωπραγματική κατευθυντικότητα και τα διαστημικά φρένα είναι στοιχεία που μόνο ένας οδηγός αγώνων μπορεί να εκμεταλλευθεί στο έπακρο. Όπως μας είπε και ο Χρυσόστομος είναι διαφορετικό σε σχέση με το SkodaFabiaRally2 που οδήγησε στο Ράλλυ Φθιώτιδας. Απαιτεί πιο επιθετική οδήγηση. Και το διαπιστώσαμε, αφού για να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς απαιτεί μόνιμα το αριστερό πόδι στο φρένο για να ρυθμίζεις τη συμπεριφορά του πίσω μέρους τοποθετώντας το πριν τη στροφή. Εξίσωση που ακούγεται σαν σπαζοκεφαλιά, αλλά με τον 40χρονο Έλληνα οδηγό να δείχνει ότι μπορεί να τη λύσει!

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο Χρυσόστομος Καρέλλης, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η Karellis Group, με 40 χρόνια ενασχόλησης στον χώρο της εμπορίας αυτοκινήτου στη Στερεά Ελλάδα, όχι μόνο αγαπάει αυτό που κάνει, αλλά πιστεύει και συμβάλει διαρκώς στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο οποίος προσφέρει πολλά στην εξέλιξη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά και στην ασφάλεια στους δρόμους. Από αυτή την εμπειρία μας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αντλούμε και οι ίδιοι τεχνογνωσία, την οποία και εφαρμόζουμε για την ανάπτυξη των τεχνικών υπηρεσιών service & after sales προς όλους τους πελάτες της Karellis Group. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι στο DNA μας, γι’ αυτό και συμμετέχουμε ενεργά, βοηθώντας με όλα τα μέσα που διαθέτουμε σε διάφορα επίπεδα. Στόχος μας είναι να επαναφέρουμε το αγαπητό σε όλους μας Ράλλυ Ακρόπολις, που αδιαμφησβήτητα συμβάλει στην εθνική οικονομία, αλλά και στην τοπική κοινωνία, στους αγώνες του παγκόσμιου πρωταθλήματος WRC.»

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...