Ράλλυ Ακρόπολις – 1η μέρα

Άτυχος ο Gryazin, εντυπωσίασε ο Τσολακίδης, στην κορυφή ο Al-Attiyah

  • -
  • -

Μπορεί στις δοκιμές οι οδηγοί του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ (ERC) να είχαν χαρακτηρίσει τις ειδικές απρόσμενα… βατές για Ράλλυ Ακρόπολις, ωστόσο ο ελληνικός αγώνας έδειξε τον σκληρό του χαρακτήρα ταλαιπωρώντας ελαστικά και φρένα. Έτσι, στο τέλος της ημέρας ξεχώρισε αυτός που αντιμετώπισε τα λιγότερα προβλήματα και αυτός ήταν ο Nasser Al-Attiyah με το Ford Fiesta R5 που κινήθηκε προσεκτικά και εκμεταλλεύτηκε και την ατυχία του Nikolay Gryazin για να τεθεί επικεφαλής την 1η μέρα. Ο Gryazin ξεκίνησε ιδανικά, αφού με έναν εντυπωσιακό χρόνο στο πρώτο πέρασμα από την ειδική διαδρομή SEAJETS Γραβιά δημιούργησε μια διαφορά την οποία και διατήρησε μέχρι και την 5η ειδική της ημέρας. Η τύχη, ωστόσο, δεν ήταν με το μέρος του, αφού στην απλή διαδρομή πριν την έκτη και τελευταία ειδική της ημέρας, το Skoda Fabia R5 τυλίχθηκε στις φλόγες, από αδιευκρίνιστη μέχρι αυτήν τη στιγμή αιτία. Ευτυχώς, το πλήρωμα, νομίζοντας πως έχει κλαταρισμένο ελαστικό, είχε μόλις βγει από το αυτοκίνητο.

Δεύτερος στην κατάταξη ανέβηκε ο Bruno Magalhaes (Skoda Fabia R5), επικεφαλής της βαθμολογίας του ERC, ακολουθούμενος από τον Kajetan Kajetanowicz που έχασε χρόνο από δύο κλαταρισμένα ελαστικά.

 

Οι Έλληνες

Τέταρτος γενικής και πρώτος Έλληνας ήταν ο Σωκράτης Τσολακίδης με συνοδηγό τον Χάρη Δήμο (Skoda Fabia R5). Το ελληνικό πλήρωμα εντυπωσίασε με τους χρόνους του όντας κοντά στους ξένους κορυφαίους συνδυασμούς. Δεύτεροι Έλληνες και 7οι γενικής την πρώτη μέρα του αγώνα ήταν οι Γιώργος Φιλιππίδης - Λεωνίδας Μαχαίρας με Skoda Fabia R5 και πίσω τους το κυπριακό πλήρωμα Τσουλόφτας-Giraudet με Citroen DS3 R5. Ακόμα ένα ελληνικό πλήρωμα που κέρδισε το χειροκρότημα αλλά και τις εντυπώσεις με τους χρόνους του είναι αυτό των Χαλκιά-Κόντου με Mitsubishi Lancer EVO X, που από την αρχή της ημέρας ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός στην κατηγορία Ν του ευρωπαϊκού αγώνα, και παρέμεινε σε αυτήν τη θέση μέχρι το τέλος.

 

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ

Με κάθε ημέρα του ελληνικού αγώνα να προσμετρά ανεξάρτητα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, οι Τσολακίδης-Δήμος ήταν αυτοί που κέρδισαν το απόλυτο των βαθμών στο 1ο Σκέλος. Ακολούθησαν οι Φιλιππίδης-Μαχαίρας ενώ τους βαθμούς της 3ης θέσης κέρδισαν οι Μπαντούνας-Σούκουλης με Lancer EVO VI. Στην κατηγορία F2, οι Μποζιονέλος-Παναρίτης με Ford Escort RS2000 επικράτησαν επί των Μελένιου-Μπασιούκα με Renault Clio R3, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Καρέλλης-Παναγιωτούνης με το Peugeot 208.

 

Τα Ιστορικά

Ακόμα μία κατηγορία ήταν αυτή των Ιστορικών, με την πρώτη ημέρα του αγώνα να αποτελεί τον 4ο γύρο του σχετικού θεσμού. Ταχύτεροι αναδείχθηκαν οι Π. Παραδείσης-Ποιμενίδης με Ford Escort RS2000, οι οποίοι μάλιστα σημείωσαν πολύ καλούς χρόνους και σε επίπεδο Γενικής. Η 2η θέση κατέληξε με δραματικό τρόπο στα χέρια των Μανδρούκα-Τσάδαρη με Porsche 911, αφού οι Γ. Παραδείσης-Φράγκου με Ford Escort RS2000 στάθηκαν άτυχοι και εγκατέλειψαν στο δρόμο για τον τερματισμό στη Λαμία από υπερθέρμανση κινητήρα. Έτσι, στο 3ο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Παραπέρας-Τσιγκόπουλος με την Toyota Celica και 4οι γενικής τερμάτισαν οι Βασιλάκης-Καρανικόλας με την πανέρμοφη Lancia Delta HF.

Η σημερινή ημέρα έχει συνολικό μήκος αγωνιστικών χιλιομέτρων 127 km και για το ελληνικό πρωτάθλημα προσμετρά ως ξεχωριστός αγώνας.

ΠΗΓΗ: acropolisrally.gr

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...