Κέρδισε ο Rosberg!

Η Mercedes κέρδισε στην Μ. Βρετανία

  • -
  • -

Έναν πολύ συναρπαστικό αγώνα είχαμε την ευκαιρία να δούμε σήμερα στην πίστα του Silverstone. Μεγάλος νικητής ήταν ο Nico Rosberg, μοιράζοντας το βάθρο μαζί με τους Webber και Alonso.

 

Με τον Paul di Resta να ξεκινά απο το τέλος, χάνοντας την θέση του στην κορυφή λόγω ποινής για υπόβαρο μονοθέσιο, ξεκίνησε το Βρετανικό GP. Στην κορυφή ήταν οι δυο Mercedes με τους Hamilton και Rosberg, ενώ ακριβώς πίσω τους ήταν οι Vettel και Webber.

 

H Mercedes φαίνεται ότι είχε κάποια προβλήματα στην αρχή με τον Rosberg να χάνει την 2η θέση από τον Vettel, ενώ ο Webber μετά από επαφή έχασε πάρα πολλές θέσεις, πέφτοντας στην 14η. Κερδισμένος ο Massa ο οποίος ανέβηκε στην 5ηθέση μπροστά από τον Raikkonen. O Hamilton μπροστά είχε κάνει μια διαφορά 2.7 δευτερολέπτων στον  5ο γύρο, ενώ πιο πίσω ο Massa πίεζε τον Sutil για την 4η θέση.

 

Όμως στον 8ο γύρο η κατάσταση άλλαξε για τον Βρετανό του οποίου το πίσω αριστερά ελαστικό έσκασε, και έτσι ο Vettel πήρε την πρωτοπορία του αγώνα. Ο Grosjean πήγε στην σκληρή γόμα στον 10ο γύρο, ενώ και ο Massa είχε παρόμοιο πρόβλημα με το πίσω ελαστικό με αυτό του Hamilton! Οι Alonso και Webber μπήκαν αμέσως για αλλαγή ελαστικών, για να προλάβουν τα χειρότερα. O Alonso μπόρεσε και πέρασε τους Raikkonen - Grosjean και ανέβηκε στην 6η θέση. Την ίδια στιγμή ο Perez είχε περάσει στην 3η θέση έχοντας την μαλακή γόμα.

 

Έπρεπε να φτάσουμε στον 15ο γύρο για να μπει ο Vettel για ελαστικά, ενώ οι μόνοι που δεν είχαν μπει μέσα ήταν οι Vergne, Maldonado, Bottas και Pic. Όμως το πρόβλημα με τα ελαστικά συνεχίστηκε με τον Vergne με την Toro Rosso να αντιμετωπίζει πρόβλημα στο πίσω αριστερά πάλι. Βλέποντας όλα αυτά οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να βγάλουν το αυτοκίνητο ασφαλείας για να απομακρύνουν ότι θραύσματα υπήρχαν. Όλα αυτά στον 16ο γύρο.

 

Μάλιστα ακούσαμε τον μηχανικό του Vettel να λέει στον οδηγό του ότι και αυτός είχε πρόβλημα στο πίσω αριστερά ελαστικό, κάτι που φάνηκε όταν τα άλλαξαν. Σε εκείνο το σημείο φαινόταν ότι τα προβλήματα ήταν στην πίεση των ελαστικών. Αρκετές ομάδες μελετούσαν το εάν θα αύξαναν την πίεση στο επόμενο στοπ, με τον Newey να παρατηρεί μια φωτογραφία που ανέφερε την αύξηση του PSI κατά 2 μονάδες. Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε μέσα στον 21ο γύρο.

 

Στην κορυφή είχαμε Vettel, Rosberg, Sutil, Alonso, Raikkonen, Grosjean, Riccoardi, Webber, Perez και Button. Ο Raikkonen έκανε την κίνησή του στον 30ο γύρο όταν άλλαξε και πάλι ελαστικά βάζοντας την σκληρότερη γόμα. Oι Alonso και Grosjean συνέχισαν τις επισκέψεις στα πιτ, χάνοντας την θέση από τον Kimi που είχε κάνει γρήγορους γύρους. O Vettel μπήκε στον 36ο γύρο ενώ οι Raikkonen, Webber (που είχε περάσει τον Alonso) και ο Alonso κυνηγούσαν τον Rosberg που είχε κάνει το 2ο στοπ. Οι Hamilton και di Resta μας έδιναν ωραία μάχη για την 11η θέση, ενώ ο Webber πίεζε τον Raikkonen για την 4η θέση. Μόλις μπήκε και ο Sutil για την  τελευταία αλλαγή, ο Raikkonen ανέβηκε στην 3η θέση. Όμως τα δράματα δεν είχαν αρχίσει για το τελικό αποτέλεσμα, με τον Vettel να εγκαταλείπει λόγω προβλήματος στο κιβώτιο, όπως ο ίδιος ανέφερε, κάτι που έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας και πάλι.

 

Όλα αυτά την στιγμή που οι οδηγοί είχαν 9 γύρους για το τέλος. O Alonso εκμεταλλεύτηκε το γεγονός και μπήκε στα πιτ γρήγορα, ενώ το ίδιο έκανε και ο Rosberg, βάζοντας φρέσκα ελαστικά. O Raikkonen αναρωτήθηκε από την ενδοεποικοινωνία εάν έκαναν το σωστό μένοντας έξω ή όχι, για να πάρει την απάντηση «Ούτε εμείς δεν ξέρουμε. Ας μείνουμε στο πλάνο».  Ο Webber είχε καλό χαρτί με 7 γύρους να απομένουν, και από την 5η θέση, έχοντας την μεσαία και πιο γρήγορη γόμα αλλά το φρέσκο ελαστικό.

 

Στην επανεκκίνηση ο Webber ξεκίνησε την επίθεση, ενώ ο Alonso είχε την 7η θέση ανάμεσα στον Perez και τον Button. Όμως τα προβλήματα με τα ελαστικά συνεχίστηκαν με τον Perez να παίρνει σειρά! Πάλι το ίδιο πίσω αριστερό.

 

Οι 4 τελευταίου γύροι ήταν απίστευτοι. Οι μάχες παντού και στην κορυφή ο Webber είχε περάσει τον Raikkonen ρίχνοντας τον Φιλανδό στην 3η θέση. Μπροστά ο Rosberg με τον Webber, o Raikkonen 3ος να δέχεται την επίθεση του Alonso και του Hamilton.  O Raikkonen δεν άντεξε την επίθεση χάνοντας από τον Alonso έχοντας λάστιχα τα οποία είχαν κάνει 21 γύρους, ενώ του Alonso στην μεσαία και πιο γρήγορη γόμα, είχαν κάνει μόλις 12. Ο Φιλανδός δεν άντεξε ούτε στην πίεση του Hamilton ο οποίος του έκλεψε την 4η θέση.

 

Ο αγώνας ολοκληρώθηκε με την μεγάλη νίκη του Rosberg, έχοντας τον Webber στο δεύτερο σκαλί στο βάθρο, και τον Alonso στο τρίτο. Την βαθμολογούμενη 10άδα έκλεισαν οι Hamilton, Raikkonen, Massa, Sutil, Ricciardo, di Resta και Hulkenberg.


Αναλυτικά

 

Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Διαφορά

Εκκίνησε

Βαθμοί

1

Nico Rosberg

Mercedes

 

2

25

2

Mark Webber

Red Bull Racing-Renault

+0.7 δευτ

4

18

3

Fernando Alonso

Ferrari

+7.1 δευτ

9

15

4

Lewis Hamilton

Mercedes

+7.7 δευτ

1

12

5

Kimi Räikkönen

Lotus-Renault

+11.2 δευτ

8

10

6

Felipe Massa

Ferrari

+14.5 δευτ

11

8

7

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

+16.3 δευτ

6

6

8

Daniel Ricciardo

STR-Ferrari

+16.5 δευτ

5

4

9

Paul di Resta

Force India-Mercedes

+17.9 δευτ

21

2

10

Nico Hulkenberg

Sauber-Ferrari

+19.7 δευτ

14

1

11

Pastor Maldonado

Williams-Renault

+21.1 δευτ

15

 

12

Valtteri Bottas

Williams-Renault

+25.0 δευτ

16

 

13

Jenson Button

McLaren-Mercedes

+25.9 δευτ

10

 

14

Esteban Gutierrez

Sauber-Ferrari

+26.2 δευτ

17

 

15

Charles Pic

Caterham-Renault

+31.6 δευτ

18

 

16

Jules Bianchi

Marussia-Cosworth

+36.0 δευτ

19

 

17

Max Chilton

Marussia-Cosworth

+67.6 δευτ

20

 

18

Giedo van der Garde

Caterham-Renault

+67.7 δευτ

22

 

19

Romain Grosjean

Lotus-Renault

+1 Γύρο

7

 

20

Sergio Perez

McLaren-Mercedes

+6 Γύροι

13

 

Εγκ

Sebastian Vettel

Red Bull Racing-Renault

+11 Γύροι

3

 

Εγκ

Jean-Eric Vergne

STR-Ferrari

+17 Γύροι

12

 

 

Στο πρωτάθλημα οδηγών έχουμε

 

Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Βαθμοί

1

Sebastian Vettel

Red Bull Racing-Renault

132

2

Fernando Alonso

Ferrari

111

3

Kimi Räikkönen

Lotus-Renault

98

4

Lewis Hamilton

Mercedes

89

5

Mark Webber

Red Bull Racing-Renault

87

6

Nico Rosberg

Mercedes

82

7

Felipe Massa

Ferrari

57

8

Paul di Resta

Force India-Mercedes

36

9

Romain Grosjean

Lotus-Renault

26

10

Jenson Button

McLaren-Mercedes

25

11

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

23

12

Jean-Eric Vergne

STR-Ferrari

13

13

Sergio Perez

McLaren-Mercedes

12

14

Daniel Ricciardo

STR-Ferrari

11

15

Nico Hulkenberg

Sauber-Ferrari

6

 

 

Στους κατασκευαστές η κατάταξη έχει ως εξής

 

Θέση

Ομάδα

Βαθμοί

1

Red Bull Racing-Renault

219

2

Mercedes

171

3

Ferrari

168

4

Lotus-Renault

124

5

Force India-Mercedes

59

6

McLaren-Mercedes

37

7

STR-Ferrari

24

8

Sauber-Ferrari

6

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...