Υβριδικό Outlander PHEV Ευρωπαϊκών Προδιαγραφών

Ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης2013

  • -
  • -

Το πολυαναμενόμενο υβριδικό Outlander που έχει παρουσιαστεί μέχρι σήμερα σε αρκετές εκθέσεις αυτοκινήτου, αρχικά ως πρωτότυπο και στη συνέχεια ως έκδοση παραγωγής, ετοιμάζεται για το λανσάρισμα στην ευρωπαϊκή αγορά. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2013 παρουσιάστηκε η τελική εκδοχή, το Outlander 4WD Plug-in Hybrid Electric Ευρωπαϊκών Προδιαγραφών. Το υβριδικό Outlander PHEV διατίθεται ήδη στην Ιαπωνία από τις αρχές Ιανουαρίου 2013, ενώ οι ευρωπαϊκές του πωλήσεις θα ξεκινήσουν τον Ιούλιο, 2 μήνες μετά την έναρξη παραγωγής του στο εργοστάσιο της Mitsubishi στο Okazaki της Ιαπωνίας. Εμφανισιακά, η ευρωπαϊκή έκδοση δεν διαφέρει από την ιαπωνική, με τις αλλαγές να επικεντρώνονται στα μηχανικά μέρη και πιο συγκεκριμένα στις ρυθμίσεις φρένων και ελαστικών, ώστε να εναρμονίζεται με τις Ευρωπαϊκές οδηγικές απαιτήσεις. Μέχρι τον Μάρτιο θα οριστικοποιηθούν και οι επίσημες εγκεκριμένες τιμές επιδόσεων του Outlander PHEV, αν και η Mitsubishi κάνει λόγο για:

-          Εκπομπές CO2 (μικτός κύκλος): 44 g/km*

-          Κατανάλωση καυσίμου (μικτός κύκλος): 1,9 lt/km*

-          Αυτονομία μπαταρίας (αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση): 52 km*

*Τα δεδομένα υπόκειται σε τελική έγκριση Τύπου (Ε.Ε.)

  

Στα ενδότερα του Outlander 4WD Plug-in Hybrid Electric

Το Outlander PHEV είναι το πρώτο ηλεκτροϋβριδικό αυτοκίνητο με μόνιμη τετρακίνηση και αναμένεται να προσφέρει μεγάλη αυτονομία και πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων, παρόμοιες με του Concept PX-MiEV II. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες 80 ίππων, έναν με ροπή 137 Nm που κινεί τους εμπρός τροχούς κι έναν στον πίσω άξονα με ροπή 195 Nm, καθώς και έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα που δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς ή παίζει το ρόλο γεννήτριας. Τον ίδιο ρόλο παίζουν οι ηλεκτροκινητήρες κατά το φρενάρισμα, ανακτώντας ενέργεια για τη φόρτιση της μπαταρίας. Ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα εξής προγράμματα οδήγησης:

  • Pure: κίνηση αποκλειστικά με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, με αυτονομία μπαταρίας που ξεπερνά τα 50 km.
  • Series: κίνηση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες και τον βενζινοκινητήρα να λειτουργεί ως γεννήτρια.
  • Parallel: κίνηση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, με την παράλληλη συμβολή του κινητήρα βενζίνης.

Η συνολική αυτονομία αναμένεται να ξεπερνά τα 880 km, ενώ για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας θα χρειάζονται περίπου 4,5 ώρες. Η ταχυφόρτισή της στο 80% της χωρητικότητας θα επιτυγχάνεται σε 30 λεπτά περίπου. Στα θετικά προσθέστε το ευρύχωρο εσωτερικό και το πορτμπαγκάζ των 463 λίτρων (μέτρηση VDA).

Mitsubishi-Outlander-PHEV-2013
Mitsubishi-Outlander-PHEV-2013

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...