Abarth 695 Tributo Maserati
Ντεμπούτο στο Mille Miglia 2012 - 1.4 Τ με 180 PS
- -
- -
Μια ακόμη ειδική έκδοση του 500 παρουσίασε η Abarth. Πρόκειται
για το Abarth 695 Tributo Maserati που ακολουθεί τα χνάρια του
Tributo Ferrari, αλλά με πιο χλιδάτο στυλ. Το ντεμπούτο έγινε στην
30ή αναβίωση του ιστορικού αγώνα Mille Miglia, στην Piazza della
Loggia της Brescia, ανάμεσα σε συλλεκτικά αυτοκίνητα-κοσμήματα του
παρελθόντος και ξεχωριστά σημερινά μοντέλα. Η παραγωγή του είναι
φυσικά περιορισμένη και θα σταματήσει στο νούμερο 499. Είναι
αποκλειστικά κάμπριο, βασισμένο στο 500C και κινείται από τον 1.400άρη turbo Τ-Jet
των 180 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με το ημιαυτόματο κιβώτιο
Abarth Competizione με paddles στο τιμόνι. Πίσω από τις 17άρες
ζάντες αλουμινίου με σχεδίαση by Maserati, κρύβονται φρένα της
Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ τα ειδικά για την περίσταση
αμορτισέρ της ΚΟΝΙ εξασφαλίζουν το απαιτούμενο σπορ κράτημα. Μερικά
από τα υπόλοιπα καλούδια του 695 Tributo Maserati είναι η εξάτμιση
με μεταβλητό backpressure που βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα
και εκπέμπει έναν εθιστικό ήχο πάνω από τις 3.000 rpm, το
special χρώμα Pontevecchio Bordeaux της Maserati με ειδική τριπλή
επίστρωση, η γκρι οροφή, τα δερμάτινα καθίσματα σε μπεζ Poltrona
Frau® με το διακριτικό "695" στα προσκέφαλα και το
ηχοσύστημα της JBL ισχύος 400W. Περισσότερες πληροφορίες για το 695
Tributo Maserati στο www.abarthspecialties.com.
|
Abarth 695 Maserati Edition |
Κινητήρας |
4κύλινδρος, 16βάλβιδος, 1.368 cc |
Μετάδοση |
Ημιαυτόματο κιβώτιο Abarth Competizione με paddles στο τιμόνι |
Ανάρτηση |
Αμορτισέρ KONI Abarth με βαλβίδα «FSD», χαμηλότερα ελατήρια |
Φρένα εμπρός |
Διαιρούμενοι διάτρητοι δίσκοι Brembo 305x28 mm με 4πίστονες δαγκάνες |
Φρένα πίσω |
Διάτρητοι δίσκοι 264x22 mm |
Τροχοί |
7Jx17” «Neptune» με λάστιχα 205/40 R17 |
Εκπομπές CO2 |
151 gr/km |
Κατανάλωση |
Μικτός κύκλος: 6,5 lt/100 km |
|
Κύκλος πόλης: 8,4 lt/100 km |
Εκτός πόλης: 5,4 lt/100 km |
|
Τελική ταχύτητα |
>225 km/h |
0-100 km/h |
<7” |