Αυτό είναι το νέο Opel Mokka – Οι πρώτες τιμές
Το στιλάτο B-SUV των Γερμανών ανανεώνεται και φέρνει φρέσκια εμφάνιση μέσα και έξω, με νέες τεχνολογίες και την πιο πρόσφατη σχεδιαστική ταυτότητα στην καμπίνα.
- -
- -
Το όνομα Mokka παίζει εδώ και πολλά χρόνια στην γκάμα της Opel. Στην πιο πρόσφατη εκδοχή του, είχε ως όπλα τον νεανικό χαρακτήρα με lifestyle χαρακτηριστικά, τις συμπαγείς διαστάσεις και την πλήρη γκάμα κινητήριων συνόλων που ξεκινούν από βενζίνη και καταλήγουν στον πλήρη εξηλεκτρισμό. Τώρα όμως, το γερμανικό μοντέλο έχει ακόμη έναν άσσο στο μανίκι του καθώς ανανεώνεται ώστε να παραμείνει όσο το δυνατόν πιο επίκαιρο.
4 χρόνια μετά το λανσάρισμα του δημοφιλούς B-SUV, οι Γερμανοί ανανεώνουν το βασικό τους μαχητή στο πιο ανταγωνιστικό segment της αγοράς, ώστε να βρεθεί και πάλι στις επάλξεις. Εξοπλισμένο με μία γκάμα που περιλαμβάνει αμιγώς θερμικά, υβριδικά, αλλά και πλήρως ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, το νέο Mokka επανέρχεται πιο μοντέρνο από ποτέ.
Εξωτερικά δύσκολα εντοπίζει κανείς με την πρώτη ματιά τις διαφορές, μιας και ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που υιοθέτησε της σημερινή σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας. Αν το δούμε πιο προσεκτικά όμως βλέπουμε πως νέοι είναι οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, ενώ το ίδιο ισχύει και για τη φωτεινή υπογραφή εντός των φωτιστικών σωμάτων, τα οποία πλέον μοιάζουν με αυτά που βρίσκουμε στα νέα Frontera και Grandland.
Στο εσωτερικό, οι δύο οθόνες των 10 ιντσών παραμένουν, όντας μάλιστα μέρος του στάνταρ εξοπλισμού, ενώ νέο είναι το λογισμικό εντός του infotainment. Εντός αυτού βρίσκουμε νέα γραφικά, βελτιωμένη αναγνώριση φωνητικών εντολών, αλλά και τεχνολογία AI μέσω του ChatGPT. Προαιρετικά διατίθεται και κάμερα οπισθοπορίας με απεικόνιση 180 μοιρών. Το τιμόνι πλέον συμβαδίζει σχεδιαστικά με αυτό που βρίσκουμε στα νεότερα μέλη της γκάμας, ενώ νέος είναι και ο διακόπτης για το κιβώτιο.
Κάτω από το καπό δεν υπάρχει κάποια αλλαγή, χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό. Αυτό σημαίνει πως αρχικά έχουμε ένα κινητήρα βενζίνης 1.200 κυβικών χωρίς υβριδική τεχνολογία με απόδοση 136 ίππους, συνδυασμένο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η ήπια υβριδική έκδοση τώρα συνδυάζει το ίδιο σύνολο με έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων, ο οποίος βρίσκεται εντός του αυτόματου κιβώτιου των 6 σχέσεων, επιτρέποντας έτσι και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε συνθήκες χαμηλού φορτίου. Τέλος, έχουμε φυσικά και την αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή, με τους 156 ίππους και τη μπαταρία των 54 kWh η οποία προσφέρει αυτονομία της τάξης των 403 km.
Δείτε ακόμη: Στην Ελλάδα το νέο Opel Grandland σε Hybrid, PHEV και EV - Οι τιμές του SUV
Δείτε ακόμη: Τα 5+1 φθηνότερα B-SUV με αυτόματο κιβώτιο
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το νέο Mokka θα ξεκινά στη Γερμανία από 26.740 ευρώ. Αυτή η τιμή αφορά τη μη-υβριδική εκδοχή του. Το Mokka με το ήπια υβριδικό σύνολο θα ξεκινά από 29.740 ευρώ, ενώ για το αμιγώς ηλεκτρικό Mokka-e οι τιμές ξεκινούν από 36.740 ευρώ. Με το αυτοκίνητο να είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στην αγορά της Γερμανίας, είναι λογικό να περιμένουμε πως η διαθεσιμότητα του θα ξεκινήσει σύντομα και στη χώρα μας.