Η Audi έφτιαξε αυτοκίνητο πιο δυνατό και από Ferrari - Η πρώτη τιμή

Το νέο Audi RS e-tron GT με τον κωδικό Performance είναι ό,τι ισχυρότερο έχει βγει από τη γραμμή παραγωγής της γερμανικής μάρκας.

  • -
  • -

O κωδικός RS Performance συνοδεύει για πρώτη φορά το Audi e-tron GT και αποτέλεσμα είναι το ισχυρότερο αυτοκίνητο στην ιστορία της γερμανικής φίρμας. Το τετράθυρο μοντέλο με τα κουπέ χαρακτηριστικά, αποτελεί σήμερα τη ναυαρχίδα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της Audi και ουσιαστικά θέτει νέα στάνταρ σε επίπεδο απόδοσης.

Ο ηλεκτροκινητήρας στον εμπρός άξονα παραμένει ίδιος, αποδίδοντας 342 ίππους. Η προσθήκη ενός νέου με μικρότερες διαστάσεις και χαμηλότερο κατά δέκα κιλά βάρος στον πίσω με απόδοση 564 ίππους, έχει σαν αποτέλεσμα να αποδίδουν συνδυαστικά με 925 ίππους! Η εξωφρενική δύναμη των δύο ηλεκτροκινητήρων του επιτρέπει να σημειώνει το 0-100 km/σε μόλις 2,5 sec! Επιπλέον, το νέο και αναβαθμισμένο ηλεκτρικό σύστημα, επιτρέπει στο κορυφαίο e-tron να φορτίζει με ταχύτητα της τάξεως των 320 kW, στοιχείο που σημαίνει πως μπορεί να ανανεώσει από το 10% έως το 80% της ενέργειας του σε μόλις 18 λεπτά!

Διαφοροποιημένη ανάρτηση

Για να διαχειριστεί την επιπλέον ισχύ, το RS e-tron GT Performance, εφοδιάζεται με μία νέα και αναβαθμισμένη αερανάρτηση, η οποία και περιλαμβάνεται φυσικά στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου. Επιπλέον, στην προαιρετική λίστα των αξεσουάρ μπορείς να επιλέξεις για πρώτη φορά ενεργή ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, με την απόσβεση να διαφοροποιείται σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Οι τεχνικοί της Audi αναφέρουν πως με τη συγκεκριμένη τεχνολογία το αμιγώς ηλεκτρικό κουπέ ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα σε άνεση και δυναμικά χαρακτηριστικά. Επιπλέον, διαφορές έχει και το λογισμικό του ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης, προσφέροντας ακόμα καλύτερη πληροφόρηση και αμεσότητα.

Τα γνωστά προγράμματα RS1 και RS2 εξακολουθούν να υφίστανται, διαφοροποιώντας μέσω του select drive τη σκληρότητα της ανάρτησης, την απόσταση από το έδαφος, την απόκριση των ηλεκτροκινητήρων, αλλά και τον τεχνητό ήχο. Όμως, στο σκληροπυρηνικό e-tron συναντάμε και το πρόγραμμα performance, το οποίο προορίζεται για οδήγηση στην πίστα. Με τη χρήση του βελτιστοποιείται η λειτουργία του ESC, του torque vectoring, της ανάρτησης, της ψύξης των ηλεκτροκινητήρων, αλλά και των αεροδυναμικών βοηθημάτων! Μάλιστα, με δεδομένο ότι το e-tronέχει δύο σχέσεις, διατηρεί την πρώτη όσο το δυνατόν περισσότερο, προσφέροντας έτσι ακόμα πιο δυναμικά χαρακτηριστικά και τη μέγιστη επιτάχυνση και απόκριση στο γκάζι.

Στη βασική έκδοση εφοδιάζεται με τροχούς 20 ιντσών, ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμο με ελαστικά σε ζάντες νέας σχεδίασης 21 ιντσών. Τα λάστιχα έχουν σχεδιαστεί από την Bridgestone, Potenza Sport, τα οποία έχουν πολύ χαμηλή αντίσταση συμβάλλοντας στη μείωση της κατανάλωσης και τη βελτίωση της αυτονομίας του γερμανικού GT. Επιπλέον, έχει γίνει ιδιαίτερα προσεκτική επιλογή των υλικών κατασκευής, έτσι ώστε να προσφέρουν τη μέγιστη πρόσφυση σε υψηλές ταχύτητες. Η απόδοση τους ελέγχθηκε σε ακραίες συνθήκες και στην πίστα πιστοποιώντας τα υψηλά τους στάνταρ σε κάθε είδους επιφάνεια.

Δείτε ακόμη: Δοκιμάζουμε το εκρηκτικό Audi RS e-tron GT [video]

Σχεδιαστικές πινελιές..

Για να διαπιστώσεις πως πρόκειται για την ισχυρότερη εκδοχή του γερμανικού GT, πρέπει να είσαι αρκετά παρατηρητικός. Το e-tron GT Performanceπαραμένει το ίδιο κομψό, πολυτελές και διακριτικό. Οι αλλαγές εντοπίζονται στην οροφή από carbon, η οποία διατίθεται αποκλειστικά στο συγκεκριμένο μοντέλο, ενώ στοιχεία από το ίδιο υλικό συναντάμε στον προφυλακτήρα, στο διαχύτη, αλλά και στους καθρέφτες. Επιπλέον, ακόμα ένας νεοτερισμός είναι η προσθήκη ενός καινούργιου χρώματος, και συγκεκριμένα μίας απόχρωσης του πράσινου με ονομασία Bedford Green. Στην καμπίνα των επιβατών, οι πράσινες ραφές στο ίδιο χρώμα διατίθενται αποκλειστικά στο γερμανικό μοντέλο, ενώ στη κεντρική κονσόλα συναντάμε επιπλέον πινελιές από carbon. 

Στο ταμείο…

Το RS e-trοn GT Performance είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στη γερμανική αγορά και όπως εύλογα καταλαβαίνει κανείς, το κόστος απόκτησης είναι… για πολύ βαριά πορτοφόλια. Είναι το ακριβότερο της σειράς e-tron και οι τιμές του ξεκινάνε από τα 160.500 ευρώ!

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...