Audi RS 3: Τι καινούργιο φέρνει η ανανεωμένη εκδοχή

Η Audi αναβάθμισε το σκληροπυρηνικό RS 3, καθιστώντας ακόμα πιο σπορ, κάτι που επιβεβαιώθηκε με ακόμα ένα ρεκόρ στο Nurburgring!

  • -
  • -

Πριν από μερικούς μήνες η Audi παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή του Α3, με την κορυφαία έκδοση της σειράς, το RS 3, να δέχεται και αυτό με τη σειρά του μία σειρά από αναβαθμίσεις. Αυτές εντοπίζονται στο σχεδιαστικό τομέα, ενώ μία σειρά από αλλαγές έχουν αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο την οδική του συμπεριφορά, αυξάνοντας παράλληλα και το βαθμό συμμετοχικότητας. Οι βελτιώσεις των ανθρώπων της Audi είχαν σαν αποτέλεσμα το νέο RS 3 να σπάσει το ρεκόρ στην πίστα του Nurburgring στην κατηγορία των compact hot hatch, σταματώντας το χρονόμετρο στο 7:33.123 και βελτιώνοντας το ρεκόρ κατά πέντε ολόκληρα δευτερόλεπτα. 

Σχεδίαση: Ακόμα πιο επιθετικό

Το νέο RS 3 εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο σε σεντάν και το γνωστό Sporback αμάξωμα, με τις σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις να εντοπίζονται στο εμπρός μέρος. Η μάσκα είναι νέα, ενώ το ίδιο ισχύει και με το splitter μπροστά. Νέα σχεδίαση έχουν και οι εισαγωγές αέρα, διαφορετική απεικόνιση τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED εμπρός και πίσω, ενώ δεν λείπουν μία σειρά λεπτομέρειες από κάρμπον στο αμάξωμα. Καινούργιες είναι και οι ζάντες αλουμινίου σε διάσταση 19 ιντσών, οι οποίες θα τοποθετούνται αποκλειστικά στο RS 3, ενώ νέα είναι και τα ελαστικά. Η εικόνα του είναι ακόμα πιο επιθετική σε σχέση με το παρελθόν, καταφέρνοντας ιδανικά να ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στο σπορ χαρακτήρα, την πολυτέλεια και το διακριτικό προφίλ.

Εσωτερικό: Σπορ πολυτέλεια

Στο εσωτερικό το περιβάλλον αποπνέει έναν αέρα πολυτέλειας, με έντονο το στοιχείο των σπορ καταβολών και προσανατολισμών του μοντέλου. Το σπορ flat bottom τιμόνι μαρτυρά ότι πρόκειται για μία κατασκευή με έμφαση στα δυναμικά χαρακτηριστικά, ενώ τις όποιες υποψίες επιβεβαιώνουν τα εντυπωσιακά μονοκόμματα τύπου μπάκετ καθίσματα με δέρμα Nappa. Τα δύο κόκκινα κουμπιά για τα προγράμματα RS στο τιμόνι και λεπτομέρειες από κάρμπον αναδεικνύουν ακόμα περισσότερο το σπορ χαρακτήρα του. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το γνωστό Audi Virtual Cockpit σε διάσταση 12,3’’ περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου και προσφέρει νέες απεικονίσεις.

Δείτε ακόμη: Audi S3 βάζει κόντρα με Ferrari 458 Speciale! [video]

Τεχνικά: Με προσοχή στη λεπτομέρεια

Φυσικά, το… τιμώμενο πρόσωπο στην περίπτωση του RS 3 είναι ο θρυλικός 5κύλινδρος κινητήρας των 2,5 λίτρων που κρύβεται κάτω από το εμπρός καπό. Σήμερα, βρίσκεται στο απόγειο της εξέλιξης του αποδίδοντας 400 ίππους και 500 Nm ροπή. Η παρουσία του εξασφαλίζει καταιγιστικές επιδόσεις στο γερμανικό μοντέλο, επιτρέποντας του να σημειώνει το 0-100 km/h σε μόλις 3,8 sec, την ώρα που η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 290 km/h. Στην ανανεωμένη εκδοχή, ο χαρακτηριστικός ήχος του 5κύλινδρου συνόλου, είναι ακόμα πιο έντονος, ειδικά στα προγράμματα RS, και ακόμα περισσότερο στην έκδοση με το σύστημα εξαγωγής RS Sport. Σε σχέση με το παρελθόν, το νέο RS 3 διαθέτει αναβαθμισμένο torque splitter, το οποίο με τη χρήση νέου αλγορίθμου διαχειρίζεται τα δεδομένα ακόμα πιο γρήγορα, με αποτέλεσμα να αντιδρά πιο αποτελεσματικά σε κάθε είδους συνθήκη. Σύμφωνα με τους Γερμανούς, έχει μειωθεί ακόμα περισσότερο το φαινόμενο της υποστροφής, χαρίζοντας στο RS 3 βελτιωμένη κατευθυντικότητα και ακρίβεια.

Το RS 3 είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή μοντέλα στην κατηγορία των hot hatch, γεγονός που αποδεικνύεται και από τον αριθμό πωλήσεων. Περισσότερα από 80.000 αυτοκίνητα έχουν πωληθεί από το 2011 μέχρι και σήμερα. Η νεότερη γενιά θα είναι διαθέσιμη από τον Οκτώβριο, με τιμή εκκίνησης για το Sporback αμάξωμα στη Γερμανία να ξεκινάει από τα 66.000 €, όταν η σεντάν εκδοχή κοστίζει 2.000 € επιπλέον.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...