Αυτό είναι το νέο Peugeot E-5008: Έως 660 km αυτονομίας – Πότε έρχεται Ελλάδα

Η Peugeot παρουσίασε με κάθε επισημότητα, τη ναυαρχίδα των SUV της, το νέο E-5008, το οποίο θα διατίθεται με μια μεγάλη γκάμα συστημάτων κίνησης, ενώ θα προσφέρει και έως 660 km αυτονομίας με μία μόνο φόρτιση!

  • -
  • -

Η γκάμα των SUV μοντέλων της Peugeot, είναι πλέον έτοιμη για τη μεγάλη επίθεση. Όλα τα «χωμάτινα» μοντέλα των Γάλλων είναι νέα σε εικόνα και… ουσία, με το κερασάκι στην τούρτα να προστίθεται με την παρουσίαση και του το νέου E-5008.

Η ναυαρχίδα των SUV της Peugeot

Αισθητικά, και το νέο E-5008 ακολουθεί τη φρέσκια σχεδιαστική εικόνα της γαλλικής εταιρείας, έχει αρκετά κοινά στοιχεία με το επίσης νέο E-3008 και συνδυάζει σε σωστές αναλογίες την κομψότητα με το δυναμισμό.

Το μήκος του νέου είναι αυξημένο κατά 25 cm φθάνοντας αισίως τα 4,79 m, ενώ το πλάτος αλλά και το ύψος ανέρχονται σε 1,89 (+5 cm) και 1,69 m αντίστοιχα. Το δε μεταξόνιο μεγάλωσε κατά 15 cm όντας πλέον 2,90 m.

Στο μπροστινό μέρος του E-5008 το παρών δίνουν οι συμπαγείς προβολείς LED, οι οποίοι είναι στάνταρντ σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου, ενώ στην έκδοση GT συναντά κανείς τους νέας γενιάς προβολείς LED των Γάλλων, με τεχνολογία Pixel, οι οποίοι προσαρμόζουν αυτόματα τη δέσμη φωτός τους διατηρώντας τον βέλτιστο φωτισμό δίχως να επηρεάζουν τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου.

Panoramic cockpit, με 40 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού

Στην καμπίνα του νέου E-5008, είναι διάχυτη η μίνιμαλ ατμόσφαιρα, η οποία όμως συνδυάζεται με κορυφαία τεχνολογία. Οι ντιζάινερς της Peugeot αποφάσισαν να συγκεντρώσουν δύο από τα τρία θεμελιώδη στοιχεία του i-Cockpit σε ένα «πακέτο»: το head-up display και τη μεγάλη κεντρική οθόνη αφής.

Αυτά είναι πλέον ενσωματωμένα σε μια κυρτή πανοραμική οθόνη με ένα ενιαίο πάνελ υψηλής ευκρίνειας 21’’ που μοιάζει να αιωρείται και εκτείνεται από την αριστερή πλευρά του ταμπλό μέχρι την κεντρική κονσόλα. Για βέλτιστη εργονομία, η οθόνη των 21’’ είναι ελαφρώς κυρτή προς τον οδηγό, ενώ παραμένει σε απόσταση «αναπνοής» και από τον  συνεπιβάτη όντας εύκολα προσβάσιμη και από τους δυο. Τουλάχιστον, αυτό υποστηρίζουν οι Γάλλοι…

Τα χειριστήρια στο συμπαγές τιμόνι είναι επίσης νέα και ανιχνεύουν αυτόματα τις κινήσεις των δαχτύλων του οδηγού για βέλτιστη εργονομία, ωστόσο, ενεργοποιούνται μόνο όταν τα πατήσει ο οδηγός ούτως ώστε να αποφευχθεί η λανθασμένη ενεργοποίηση τους.

Στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό τώρα υπάρχουν τα γνωστά πλέον σε όλους μπουτόν «i-Toggles», τα οποία είναι πλήρως προσαρμόσιμα και δύναται ο οδηγός να τα προγραμματίσει με 10 από τις αγαπημένες του λειτουργίες για έχει γρήγορη και εύκολη πρόσβαση σε αυτές. Επίσης, η τεχνητή νοημοσύνη, ChatGPT, θα είναι επίσης διαθέσιμη στο E-5008, για να παρέχει την απαιτούμενη αλληλεπίδραση μεταξύ των επιβατών και του οχήματος. Νέοι καιροί νέα ήθη αγαπητοί…

Επιπλέον, το σύστημα Peugeot VisioPark 360°, το οποίο παρέχει θέαση 360° του περιβάλλοντος χάρη στις τέσσερις κάμερες που είναι τοποθετημένες όσο το δυνατόν πιο κοντά στους μπροστινούς και πίσω τροχούς και τους 12 αισθητήρες που απλώνονται γύρω από το αυτοκίνητο θα διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό, με τη σουίτα ασφαλείας του μοντέλου να περιλαμβάνει περισσότερα από 40 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού!

Και σε 7θέσια διάταξη

Το νέο E-5008 μοιάζει να προσαρμόζεται ιδανικά σε όλες τις ανάγκες ενός σύγχρονου καταναλωτή, προσφέροντας από δύο έως επτά άνετες θέσεις με αξιοσημείωτη επίσης χωρητικότητα φόρτωσης.

Το πορτμπαγκάζ προσφέρει 748 lt στην 5θεσια διάταξη, 259 lt σε διαμόρφωση 7 θέσεων και έως 1.815 lt αποθηκευτικού όγκου με δυο μόνο «ενεργές» θέσεις στο εσωτερικό του. Να σημειώσουμε επίσης, ότι κάτω από την 3η σειρά καθισμάτων στην 7θέσια version υπάρχει ένας επιπλέον αποθηκευτικός χώρος 80 lt, ενώ εξίσου σημαντικό, στη 2θέσια διάταξη, μπορεί κανείς να φιλοξενήσει στην καμπίνα του αυτοκινήτου αντικείμενα μήκους έως και 2 μέτρων.

Η Peugeot φρόντισε επίσης να εξασφαλίσει μια υγιεινή ατμόσφαιρα στο εσωτερικό για τους επιβάτες του νέου E-5008, εξοπλίζοντας το μοντέλο με το σύστημα AQS (Air Quality System), το οποίο παρακολουθεί συνεχώς την ποιότητα του αέρα που εισέρχεται στο θάλαμο των επιβατών και, εάν χρειαστεί, ενεργοποιεί αυτόματα την ανακύκλωση του αέρα. Στην έκδοση GT, αυτή η λειτουργία συμπληρώνεται και από το σύστημα Clean Cabin, το οποίο φιλτράρει τα ρυπογόνα σωματίδια μην επιτρέποντας σε αυτά να εισέλθουν στο εσωτερικό.

Ηλεκτρικό, mild hybrid και plug-in hybrid

Σχεδιασμένο από την αρχή ως ηλεκτρικό μοντέλο, το νέο E-5008, διαθέτει μια σειρά από κινητήρες μηδενικών ρύπων που προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία από 500 έως 660 km, συμπεριλαμβανομένου ενός AWD Dual Motor και μιας έκδοσης Long Range.

Οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις με κίνηση στους 2 τροχούς αποδίδουν 157 kW (214 PS) με 345 Nm ροπής ή 170 kW (231 PS) με την ίδια ροπή (345 Nm). Για την μεν πρώτη έκδοση, η μπαταρία είναι 73 kWh και εξασφαλίζει αυτονομία 500 km, στη δεύτερη περίπτωση όμως, στην έκδοση Long Range, υπάρχει μια μεγαλύτερη μπαταρία (98 kWh) η οποία προσφέρει αυτονομία κίνησης με μία πλήρη φόρτιση της τάξεως των 660 km.

Σε ότι αφορά την κορυφαία τετρακίνητη έκδοση, η απόδοση φθάνει τους 320 ίππους με το εμπρός ηλεκτρομοτέρ να προσφέρει 345 Nm ροπής και το πίσω 170 Nm. Η έκδοση AWD Dual Motor, εφοδιάζεται με τη μεγάλη μπαταρία των 98 kWh και υπόσχεται μια αυτονομία κίνησης 500 km.  

Η μπαταρία ιόντων λιθίου 400V υψηλής τάσης NMC (νικέλιο, μαγγάνιο και κοβάλτιο) βρίσκεται φυσικά τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο. Η Peugeot προσφέρει μια εγγύηση  8 ετών (ή 160.000 km) για το 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας.

Σε ότι έχει να κάνει με τη φόρτιση των μπαταριών, υπάρχουν προφανώς οι επιλογές σε 11 kW ως στάνταρ ή 22 kW, ενώ σε έναν ταχυφορτιστή DC έως 160 kW, το νέο E-5008 θα ανακτήσει 100 km αυτονομίας σε μόλις 10’, ενώ για την επαναφόρτιση από 20% έως 80% θα χρειαστούν λιγότερο από 30’.

Δείτε επίσης: Το νέο τιμόνι που ετοιμάζει η Peugeot για το 2026

Η υπόλοιπη γκάμα θα περιλαμβάνει επίσης μια ήπια υβριδική έκδοση με τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 1,2 lt  να αποδίδει 136 ίππους (E-5008 Hybrid 136 e-DCS6), ενώ θα ακολουθήσει και μια plug-in hybrid version (195 e-DCS7) η οποία θα συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 92 kW αλλά και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 150 ίππων, με την συνδυαστική απόδοση να ανέρχεται σε 195 PS. Η μπαταρία που εφοδιάζει την plug-in hybrid έκδοση του E-5008, θα επιτρέπει στο όχημα να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για πάνω από 80 km!

Το νέο Peugeot E-5008 θα ξεκινήσει την εμπορική του σταδιοδρομία στις ευρωπαϊκές αγορές από το φθινόπωρο του 2024

 

 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...