Νέο Peugeot 208: Με υβριδικούς κινητήρες και ισχυρότερη ηλεκτρική έκδοση
Το ευρωπαϊκό best-seller των 2021 και 2022 ανανεώθηκε τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανικά, ενώ φέρνει και νέες τεχνολογίες.
- -
- -
Το Peugeot 208, το εντυπωσιακό supermini των Γάλλων σίγουρα ήταν ένα από τα τελευταία μοντέλα της κατηγορίας που έδειχναν «παλιά» και είχαν ανάγκη από μία ανανέωση. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως το πλήρωμα του χρόνου δεν ήρθε και για το επιτυχημένο μοντέλο της Peugeot, το οποίο ακολουθώντας στα χνάρια του μεγαλύτερου συγγενή του, του 2008, τώρα έρχεται φρεσκαρισμένο τόσο σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά.
Με νέα σχεδιαστική ταυτότητα και τεχνολογίες
Οι σχεδιαστές της Peugeot ξεκίνησαν τροποποιώντας την μπροστινή όψη του έτσι κι αλλιώς εντυπωσιακού supermini. Πλέον, όπως και το B-SUV αδερφάκι του, υιοθετεί την φωτεινή υπογραφή που έκανε το ντεμπούτο της στο 9X8 Hypercar, με τις τρεις νυχιές κάτω από τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ενώ νέα είναι και η μεγαλύτερη κεντρική μάσκα που εκτείνεται μέχρι κάτω.
Στο πίσω μέρος οι αλλαγές είναι αρκετά πιο συντηρητικές, με την βασικότερη αλλαγή να είναι η διαφορετική φωτεινή υπογραφή με τις τρεις κόκκινες λωρίδες να γυρνούν από τον κάθετο στον οριζόντιο άξονα. Όλες οι εκδόσεις του νέου 208 διατίθενται στάνταρ με γυαλιστερούς μαύρους καθρέφτες, ενώ οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε επτά χρώματα αμαξώματος που αποτελούνται από Agueda Yellow, Selenium Grey, Artense Grey, Perla Black, Banquise White, Elixir Red και Vertigo Blue. Η έκδοση GT προσθέτει μαύρους θόλους τροχών και προαιρετική μαύρη οροφή.
Τέλος, νέοι είναι και οι τροχοί των 16 και 17 ιντσών, ενώ αλλαγές παρατηρούνται και στις γραμματοσειρές (βλέπε “E” στην περίπτωση του ηλεκτρικού), αλλά και στο εσωτερικό με νέα υφάσματα όπως το alcantara με τις πράσινες ραφές, να ντύνουν την καμπίνα. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών έρχεται ως στάνταρ στις εκδόσεις Allure και GT, ενώ η οθόνη των 10 ιντσών για το infotainment είναι πλέον στάνταρ για όλη την γκάμα. Σε άλλα νέα το τιμόνι πλέον φορά το νέο σήμα της μάρκας και οι χειροκίνητες εκδόσεις απέκτησαν νέο λεβιέ ταχυτήτων.
Η Peugeot εξόπλισε επίσης το νέο 208 με το σύστημα i-Connect από την βασική κιόλας έκδοση, ενώ το σύστημα infotainment i-Connect Advanced προσφέρεται προαιρετικά. Και τα δύο ελέγχονται μέσω της νέας οθόνης 10 ιντσών που περιλαμβάνει ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Τα μοντέλα Allure και GT διαθέτουν επίσης 3 υποδοχές USB-C, έναν πιο ισχυρό ασύρματο φορτιστή και κάμερες στάθμευσης υψηλής ευκρίνειας εμπρός και πίσω.
Ισχυρότερο το E-208 και με υβριδικά σύνολα το 208
Φτάνοντας στα κινητήρια σύνολα, το νέο 208 έχει σημαντικές διαφοροποιήσεις τόσο ως θερμικό, αλλά και ως ηλεκτρικό. Ίσως η πιο σημαντική να είναι αυτή του αμιγώς ηλεκτροκίνητου E-208, το οποίο πλέον έρχεται εξοπλισμένο με μπαταρία 51 kWh και ισχυρότερο κινητήρα 156 ίππων. Ικανό για αυτονομία που αγγίζει πλέον τα 400 km σε κύκλο WLTP, το νέο E-208 συνεχίζει να έρχεται ως στάνταρ με μονοφασικό φορτιστή 7,4 kW, ενώ προαιρετικά διατίθεται τριφασικός φορτιστής 11 kW. Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει από 20% έως 80% σε λιγότερο από 25 λεπτά με την χρήση ταχυφορτιστή 100kW.
Δείτε ακόμη: Νέο Peugeot 3008: Δείτε το εσωτερικό του - Πότε έρχεται Ελλάδα
Όσοι πάλι δεν είναι έτοιμοι να περάσουν στην ηλεκτρική εποχή μπορούν να επιλέξουν μία από τις νέες υβριδικές εκδόσεις του 208. Οι νέες εκδόσεις PureTech 100 και 136 ίππων εξοπλίζονται με υβριδική τεχνολογία 48 volt και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων e-DCS6. Η ολοκληρωμένη γκάμα συμπεριλαμβάνει και δύο 3κύλινδρα μη-υβριδικά σύνολά 1,2 λίτρων με 75 και 100 ίππους τα οποία εξοπλίζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Σύμφωνα με την Peugeot, το νέο μοντέλο θα ξεκινήσει να διατίθεται στην αγορά τον ερχόμενο Νοέμβριο.