Ανανέωση για το Honda Jazz: Περισσότερη δύναμη, νέα σπορ έκδοση

Το υβριδικό Honda Jazz δέχεται μια μικρής έκτασης ανανέωση που το κάνει πιο επίκαιρο, με αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση και την προσθήκη της έκδοσης Advance Sport.

  • -
  • -

Συνεχίζοντας να εκπροσωπεί την πιο πρακτική πρόταση του είδους, το Honda Jazz ανανεώνεται ελαφρώς προκειμένου να παραμείνει στην επικαιρότητα. Το βασικότερο νέο είναι η προσθήκη της νέας έκδοσης Advance Sport, με ελαφρώς πιο σπορ χαρακτηριστικά και μικρές αλλαγές στο στήσιμο προς όφελος της δυναμικής οδήγησης.

Σύμφωνα με την Honda, το Jazz Advance Sport έχει σκληρότερα ελατήρια κατά 8% στον εμπρός άξονα, ενώ ο πίσω άξονας έχει… 20% πιο μαλακά ελατήρια. Αυτή η αναθεωρημένη ισορροπία ανάμεσα στους δύο άξονες μειώνει τις διαμήκεις ταλαντώσεις, σύμφωνα με την Honda και βελτιστοποιεί τη συμπεριφορά του οχήματος στη γρήγορη οδήγηση. Παράλληλα, έχουν τοποθετηθεί σκληρότερα αμορτισέρ, για να υποστηριχθεί το σπορ πνεύμα αυτής της έκδοσης.

Η Honda, ανακοινώνει και μια αλλαγή για το linear shift control, το σύστημα «εικονικών» αλλαγών ταχυτήτων. Το Jazz e:HEV έχει μετάδοση μονής σχέσης, όμως το μοτέρ διακόπτει στιγμιαία το ανέβασμα στροφών για να δίνει την αίσθηση «κανονικής» οδήγησης. Στην έκδοση Advance Sport, το σημείο που γίνεται η «αλλαγή σχέσεων» είναι στις 6.300 στροφές ανά λεπτό, ψηλότερα από τις υπόλοιπες εκδόσεις.

Περνώντας στις οπτικές διαφοροποιήσεις, το Honda Jazz Advance Sport είναι διαθέσιμο και σε ένα αποκλειστικό χρώμα Urban Gray για να ξεχωρίζει πιο εύκολα. Υπάρχει νέα γρίλια, διαφορετικής σχεδίασης, εξωτερικοί καθρέπτες σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα και νέες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Στο εσωτερικό οι suede επενδύσεις σε μαύρο χρώμα και οι γκρι λεπτομέρειες από συνθετικό δέρμα, δημιουργούν μια “premium sporty” αίσθηση, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Honda. Το δυναμικό look ολοκληρώνεται από τις κίτρινες ραφές.

Οι αλλαγές του νέου Honda Jazz

Εκτός από τη νέα έκδοση Advance Sport, η ανανέωση επηρεάζει και την υπόλοιπη γκάμα, δηλαδή τις εκδόσεις Elegance και Advance. Ξεχωρίζουν από τα νέα, φιμέ φωτιστικά σώματα, την ανασχεδιασμένη μάσκα και τους νέους προφυλακτήρες. Διαθέσιμα είναι και νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου. Στα ίδια σημεία εντοπίζονται οι αλλαγές και για το Honda Jazz Crosstar. Πρόκειται για την πιο «περιπετειώδη» έκδοση του μοντέλου με ψηλότερο ανάστημα, crossover χαρακτηριστικά και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Υπάρχουν πιο έντονα ασημένια διακοσμητικά στους προφυλακτήρες που μοιάζουν με προστασία του πατώματος, προσδίδοντας ένα δυναμικό στυλ περιπέτειας, ενώ υπάρχει και ένα νέο χρώμα: το Fjord Mist Blue.

Περισσότερη ισχύς, ελάχιστη κατανάλωση

Το Honda Jazz e:HEV διακρίνεται για το τεχνολογικά προηγμένο υβριδικό του σύστημα. Αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν κίνησης, έναν σε ρόλο γεννήτριας) και έναν κινητήρα βενζίνης, εσωτερικής καύσης. Όλοι τους έγιναν ισχυρότεροι, με το ηλεκτρικό μοτέρ κίνησης να αποδίδει πλέον 122 ίππους, το ηλεκτρικό μοτέρ – γεννήτρια να αποδίδει 106 ίππους και τον βενζινοκινητήρα να έχει απόδοση 107 ίππων. Η απόδοση του αυτοκινήτου είναι 122 ίπποι καθώς ο κύριος ηλεκτροκινητήρας είναι αυτός που κινεί τελικά τους τροχούς.

Ο βενζινοκινητήρας, απλά παράγει το ρεύμα που θα κάψει το ηλεκτρικό μοτέρ, φορτίζοντας την μπαταρία του υβριδικού συστήματος μέσω του δεύτερου ηλεκτροκινητήρα – γεννήτρια των 106 ίππων. Ακούγεται πολύπλοκο, στην πράξη όμως ο οδηγός δεν έχει καμία υποχρέωση, απλώς οδηγεί. Και απολαμβάνει την ελάχιστη κατανάλωση καυσίμου, αλλά και τις πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων των 102 γραμμαρίων διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.

Πότε θα έρθει στην Ελλάδα το νέο Honda Jazz;

Η ανανεωμένη γενιά του Honda Jazz και του Honda Jazz Crosstar αναμένεται στις ευρωπαϊκές αγορές -άρα και στην Ελλάδα- μέσα στους πρώτους μήνες του 2023. Θα δούμε κι άλλες αναβαθμίσεις, όπως το νέο Traffic Jam Assist με υποβοήθηση διατήρησης της πορείας από τα 0 km/h, για πιο άνετες μετακινήσεις ακόμη και σε συνθήκες βαριάς κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Δείτε ακόμη: Honda και Sony δημιούργησαν τη δική τους εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Honda λέει ότι έγιναν νέες ρυθμίσεις στα συστήματα ασφαλείας για καλύτερη λειτουργία στην καθημερινότητα, τοποθετήθηκε κάμερα οπισθοπορείας υψηλής ανάλυσης με μεγαλύτερη γωνία θέασης και συνεχίζει να προσφέρει κορυφαία παθητική ασφάλεια, χάρη στο αμάξωμα υψηλής αντοχής και τους 10 αερόσακους.

Αυτό που δεν άλλαξε είναι η κορυφαία ευελιξία του εσωτερικού. Το ντεπόζιτο καυσίμου βρίσκεται ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, απελευθερώνοντας τον χώρο στο πίσω μέρος του αμαξώματος για την ύπαρξη των Magic Seats, των πραγματικά… μαγικών καθισμάτων της μάρκας που μπορούν να αναδιπλωθούν πλήρως, να ανασηκωθεί το έδρανό τους (για μεταφορά ψηλών αντικειμένων) ή να αφαιρεθούν.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...