Opel Astra Electric: Με 156 ίππους και πάνω από 400 km αυτονομία
Το νέο Astra διατίθεται για πρώτη φορά και ως αμιγώς ηλεκτρικό με μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh.
- -
- -
Η Opel ανοίγει το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της με το νέο Astra. Σήμερα, ο γερμανός κατασκευαστής αποκάλυψε τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Opel Astra Electric. Η μάρκα με σήμα τον κεραυνό παρουσιάζει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Astra ευρείας παραγωγής, το οποίο έρχεται να ενταχθεί στην ήδη πλούσια γκάμα κινητήριων συνόλων που περιλαμβάνει επίσης κινητήρες βενζίνη, diesel, αλλά και plug-in hybrid σύνολα, συμπεριλαμβανομένου του κορυφαίου Astra GSe. Η γκάμα σύντομα θα ολοκληρωθεί με το αμιγώς ηλεκτρικό Astra Electric, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες από την άνοιξη του 2023.
Με 156 ίππους και 270 Nm ροπής το νέο Astra Electric
Το νέο Opel Astra Electric θα συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 156 ίππων και 270 Nm ροπής. Και ενώ σε άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 150 km/h ή 160 km/h, το νέο Astra Electric έχει τελική ταχύτητα 170 km/h. Επιπλέον, ο οδηγός του Astra Electric μπορεί να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών Eco, Normal και Sport, ανάλογα με το οδηγικό του στυλ.
Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου 54 kWh, η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από τα μπροστινά και τα πίσω καθίσματα, εξασφαλίζοντας μέγιστο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, καθώς και χαμηλό κέντρο βάρους, για πιο δυναμική οδήγηση. Το νέο Astra Electric μπορεί να καλύψει έως και 416 km σε κύκλο WLTP με μία μόλις φόρτιση. Καταναλώνει σύμφωνα με τον κατασκευαστή μόλις 12,7 kWh/100 km (14,9 kWh σύμφωνα με τον κύκλο WLTP). Όταν το αμιγώς ηλεκτρικό Astra χρειαστεί επαναφόρτιση, τότε η μπαταρία των 54 kWh μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 30 λεπτά σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) 100 kW.
Γνώριμη η εικόνα στο εσωτερικό του νέου Astra Electric
Τα εργονομικά καθίσματα Active Sport εξασφαλίζουν στον οδηγό και τους επιβάτες του Astra Electric υψηλό επίπεδο άνεσης. Τα καθίσματα είναι πιστοποιημένα από το Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR; Campaign for Healthier Backs) και διαθέτουν μια ευρεία γκάμα χειροκίνητων και ηλεκτρικών ρυθμίσεων.
Δείτε ακόμη: Δοκιμάζουμε το Opel Astra 1.2 130 PS
Το πλήρως ψηφιακό Pure Panel με τις δύο μεγάλες οθόνες 10’’ είναι το ίδιο με αυτό που έχουμε ήδη γνωρίσει στις αμιγώς θερμικές αλλά και υβριδικές εκδόσεις. Το νέας γενιάς σύστημα προβάλλει τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας ή την αυτονομία, ενώ σημαντικές ρυθμίσεις, όπως ο έλεγχος κλιματισμού, γίνονται εύκολα με το πάτημα ενός μπουτόν. Χάρη στο head-up display (E-HUD) και τη λειτουργία αναγνώρισης φυσικής ομιλίας, ο οδηγός παραμένει προσηλωμένος στον δρόμο.
Πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ανίχνευση κόπωσης, προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας και ημι-αυτοματοποιημένη αλλαγή λωρίδας, περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, στο νέο Intelli-Drive 2.0 ενισχύοντας περαιτέρω την ασφάλεια.
Δείτε ακόμη: Δοκιμάζουμε το Opel Astra Plug-in Hybrid των 180 ίππων
Είναι σαφές ότι με το νέο Astra Electric η Opel ανοίγει ένα καινούργιο, αμιγώς ηλεκτρικό για πρώτη φορά, κεφάλαιο στη μακρά ιστορία της στην compact κατηγορία.