Αυτό είναι το νέο Honda Civic e:HEV – Πότε έρχεται Ελλάδα;
H 11η γενιά του Honda Civic ανεβάζει τον πήχη σε ευρυχωρία, οδική συμπεριφορά και ασφάλεια, αλλά και στο συνδυασμό επιδόσεων και οικονομίας.
- -
- -
Στο πλαίσιο μιας διαδικτυακής παρουσίασης στην οποία αναπτύχθηκε όλο το πλάνο εξηλεκτρισμού της ιαπωνικής εταιρίας, αποκαλύφθηκε και το καινούργιο Honda Civic e:HEV για την ευρωπαϊκή αγορά - ενώ για άλλες αγορές του κόσμου είχε ήδη παρουσιαστεί.
Με περισσότερα από 27,5 εκατ. πωλήσεις σε 50 χρόνια ιστορίας, το πιο επιτυχημένο μοντέλο της Honda μπαίνει στη νέα, εξηλεκτρισμένη εποχή με την 11η γενιά του. Το νέο Honda Civic είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσφέρει ακόμα περισσότερη απόλαυση στην οδήγηση, ασφάλεια στις μετακινήσεις, ευρυχωρία για κάθε επιβάτη και, φυσικά, χαμηλότερη κατανάλωση.
Το νέο Honda Civic είναι μεγαλύτερο και πιο δυναμικό
Ο στόχος της προσφοράς μεγαλύτερων χώρων στο νέο Honda Civic επιτεύχθηκε με την αύξηση των διαστάσεων. Το κατά 35 mm μεγαλύτερο μεταξόνιο δημιουργεί περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες, ενώ η μπαταρία του υβριδικού συστήματος, καλά κρυμμένη κάτω από το πίσω κάθισμα, δεν αποτελεί εμπόδιο.
Οι πίσω επιβάτες έχουν, επιπλέον, καλύτερη ορατότητα, για να νιώθουν πιο όμορφα, ενώ σε ολόκληρη την καμπίνα χρησιμοποιούνται υλικά με πιο προσεγμένη απτή ποιότητα. Στο ταμπλό, το μεγάλο οριζόντιο στέλεχος τονίζει το αυξημένο εσωτερικό πλάτος, ενώ το χαμηλό του ύψος επιτρέπει στον οδηγό να έχει καλύτερη ορατότητα. Η χρήση υψηλής τεχνολογίας γίνεται εμφανής από την κεντρική οθόνη 9" και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2".
Παρά τις αυξημένες διαστάσεις, ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στον περιορισμό του βάρους. Το εμπρός καπό είναι αλουμινένιο, ενώ η 5η πόρτα είναι φτιαγμένη από συνθετικά υλικά, με αποτέλεσμα να είναι 20% ελαφρύτερη από εκείνη του απερχόμενου Civic.
Τι χαρακτηριστικά έχει το υβριδικό σύστημα e:HEV
Το νέο Civic θα διατίθεται αποκλειστικά με υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV, αντίστοιχο με εκείνο που έχουμε γνωρίσει ήδη στο Honda CR-V. Αυτό αποτελείται από έναν κινητήρα 2,0 λίτρων άμεσου ψεκασμού, ο οποίος λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και πετυχαίνει βαθμό απόδοσης 41%, δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μπαταρία λιθίου αυξημένης ενεργειακής χωρητικότητας. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι ισχύς 184 PS και ροπή 315 Nm, χωρίς αύξηση της κατανάλωσης.
Η Honda ανακοίνωσε ότι η μέση κατανάλωση κατά WLTP δεν θα ξεπερνά τα 5,0 lt/100 km, με τις εκπομπές CO2 να μην ξεπερνούν τα 110 g/km. Αυτό σημαίνει ότι το νέο Honda Civic e:HEV θα απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και θα κινείται ελεύθερα στον Δακτύλιο της Αθήνας.
Θα υπάρχουν 4 προγράμματα οδήγησης, αφού στα Eco, Normal και Sport προστίθεται ένα Individual, που θα διαμορφώνεται σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού. Το πιο μεγάλο μεταξόνιο και τα φαρδύτερα μετατρόχια εξασφαλίζουν καλύτερο κράτημα, με τη Honda να υποστηρίζει ότι θα δούμε ένα αυτοκίνητο ακόμα πιο καλοστημένο από το ήδη εξαιρετικό, απερχόμενο Civic.
Φυσικά, το «παρών» δίνει το αναβαθμισμένο πακέτο οδηγικών βοηθημάτων Honda Sensing, το οποίο διαθέτει κάμερα 100 μοιρών και αισθητήρες σόναρ, για άμεσο εντοπισμού κάθε κινδύνου γύρω από το αυτοκίνητο. Υπάρχει ακόμα Traffic Jam Assist για αυτόνομη οδήγηση στο μποτιλιάρισμα, και συνολικά 11 αερόσακοι, μαζί με εκείνον ανάμεσα σε οδηγό-συνοδηγό για την απόλυτη προστασία σε περίπτωση σύγκρουσης.
Διαβάστε τις εντυπώσεις μας από το Honda HR-V e:HEV
Πότε έρχεται Ελλάδα το νέο HondaCivic;
Το Civic 11ης γενιάς θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Ιαπωνία, στο εργοστάσιο της Honda στο Yorii. Η άφιξή του στις ευρωπαϊκές αγορές, άρα και στην Ελλάδα, είναι προγραμματισμένη για το ερχόμενο Φθινόπωρο.