Αυτό είναι το νέο Toyota Hilux GR Sport

Εντυπωσιακή εμφάνιση, σπορ στοιχεία, premium εσωτερικό, diesel κινητήρας 204 hp και πληθώρα συστημάτων για γρήγορες μετακινήσεις σε κάθε έδαφος.

  • -
  • -

H Toyota παρουσίασε επίσημα την έκδοση GR Sport του εμβληματικού pick-up, ανακοινώνοντας όλες τις βασικές προδιαγραφές του οχήματος, καθώς και τον χρόνο λανσαρίσματος στις ευρωπαϊκές αγορές.

Το Hilux GR Sport δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την αγωνιστική ομάδα Gazoo Racing της ιαπωνικής μάρκας, υιοθετώντας αρκετά στοιχεία από τα οχήματα που πρωταγωνιστούν στο Rally Dakar. Η κορυφαία έκδοση του ελαφρού επαγγελματικού της Toyota διακρίνεται αρχικά για τα αποκλειστικά χαρακτηριστικά του αμαξώματος.

Φέρει νέα μάσκα με πιο δυναμικό προφίλ στην οποία αναγράφεται το GR Sport και το όνομα της φίρμας, μεγαλύτερους προβολείς ομίχλης, επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα, νέες ζάντες 17 ιντσών, μαύρο καπάκι στους καθρέπτες, σκουρόχρωματα καλύμματα σε φτερά, σκαλοπάτια και προφυλακτήρες, καθώς και κόκκινης απόχρωσης αμορτισέρ.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα σπορ καθίσματα με επένδυση δέρματος και σουέτ και το λογότυπο GR Sport στις πλάτες, οι κόκκινες ραφές, το αντίστοιχης απόχρωσης φιλέτο που διατρέχει το ταμπλό, το διακοσμητικό τύπου carbon και η μεγάλη ψηφιακή οθόνη στο κέντρο της κονσόλας. Φυσικά, το όχημα είναι διπλοκάμπινο, φιλοξενώντας με περίσσια άνεση τέσσερις ενήλικες επιβάτες.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ PICK-UP ΤΗΣ TOYOTA

Από μηχανικής πλευράς, το Hilux GR Sport έχει δεχθεί μια σειρά σημαντικών αναβαθμίσεων, περιλαμβάνοντας νέα ανάρτηση με τροποποιημένα αμορτισέρ μονού σωλήνα για καλύτερη απόδοση της απόσβεσης, πιο σκληρά ελατήρια εμπρός και τα καινούρια φύλλα σούστας πίσω, παρέχοντας εξαιρετική αντοχή και αξιοπιστία σε απαιτητικές συνθήκες οδήγησης.

Το αυτόματο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το Active Traction Control, σε συνδυασμό με τις βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης, προσφέρουν καλύτερο χειρισμό.  

Κάτω από το μυώδες καπό του Toyota Hilux GR Sport βρίσκεται ο γνωστός diesel κινητήρας 2,8 λίτρων απόδοσης 204 hp και 500 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Το ωφέλιμο φορτίο του pick-up ανέρχεται στον 1 τόνο και η ικανότητα ρυμούλκησης αγγίζει τους 3,5 τόνους.

Όσο για την εμπορική πορεία της έκδοσης, στην Ευρώπη θα ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2022.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...