Το νέο Audi RS 3 των 400 ίππων και 500 Nm ροπής είναι εδώ για να προσφέρει απόλαυση στο δρόμο και την πίστα
Εξοπλισμένο με την τελευταία έκδοση του μελωδικού 5κύλινδρου TFSI των 2,5 λίτρων και drift mode
- -
- -
Επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα έως 290 km/h , κατανεμητής ροπής RS Torque Splitter, semi-slick ελαστικά και συγκεκριμένα προφίλ οδήγησης RS. Αυτά είναι μερικά από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του νέου Audi RS 3 που μόλις παρουσιάστηκε. Εξοπλισμένο με την τελευταία έκδοση του γνωστού 5κύλινδρου TFSI με ισχύ 400 PS και 500 Nm ροπής, συνδυάζει γρήγορη επιτάχυνση με μεθυστικό ήχο. Οπτικά, το νέο RS 3 επιδεικνύει το σπορ DNA του με ένα φαρδύτερο αμάξωμα, σπορ σύστημα εξάτμισης RS και οθόνες πιλοτηρίου αντάξιες του σήματος RS.
Εμπρός, μεγάλος προφυλακτήρας RS, επανασχεδιασμένο Singleframe με την εντυπωσιακή μάσκα της κηρήθρας και μεγάλες είσοδοι αέρα, δίνουν στο compact σπορ αυτοκίνητο μια ξεχωριστή εμφάνιση. Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με επίπεδους, σφηνοειδείς προβολείς LED και πίσω φώτα αντίστοιχης τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων δυναμικών φλας. Οι προβολείς LED Matrix διατίθενται προαιρετικά, με σκούρα περιγράμματα γύρω από τα ψηφιακά φώτα ημέρας. Η Audi θα τοποθετεί επίσης semi-slick ελαστικά επιδόσεων Pirelli P Zero “Trofeo R” για πρώτη φορά, προαιρετικά. Πίσω, οι πινελιές φινιρίσματος εμπνευσμένες από το Motorsport περιλαμβάνουν τον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, με ενσωματωμένο διαχύτη και το σύστημα εξάτμισης RS με δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις.
Ο 2.5 TFSI που χρησιμοποιεί το νέο RS 3 έχει κερδίσει το βραβείο “International Engine of the Year” εννέα συνεχόμενες φορές. Στην τελευταία του γενιά, ο κινητήρας είναι πιο ισχυρός από ποτέ. Εκτός της επιτάχυνσης 0-100 km/h σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 km/h, με τα 280 km/h να διατίθενται ως προαιρετική αναβάθμιση, ενώ με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 290 km/h. Αυτά τα νούμερα καθιστούν το Audi RS 3, τουλάχιστον στα χαρτιά, ως το κορυφαίο στην κατηγορία του, από πλευράς επιδόσεων.
Ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, είναι αυτό που θέτει τη δύναμη του 5κύλινδρου συνόλου στον δρόμο. Η μοναδική ακολουθία ανάφλεξης 1-2-4-5-3 των κυλίνδρων και ο ασύγκριτος ήχος που τον συνοδεύει, πάντα χαρακτήριζαν το συγκεκριμένο μοντέλο. Για πρώτη φορά, το σύστημα εξάτμισης διαθέτει ένα πλήρως μεταβλητό σύστημα ελέγχου πτερυγίων που υποστηρίζει ενδιάμεσες θέσεις, διευρύνοντας έτσι τα χαρακτηριστικά του ήχου ακόμη περισσότερο.
Το νέο RS 3 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει το RS Torque Splitter, ένα νέο κατανεμητή ροπής που διαμοιράζει τη ροπή κίνησης μεταξύ των πίσω τροχών με πλήρως μεταβλητό τρόπο. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτο πολύδισκου συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο. Η Audi ανέπτυξε μία ακόμα λειτουργία οδήγησης ειδικά για το RS 3, την RS Torque Rear - ως λειτουργία drift με τη δική της χαρακτηριστική καμπύλη για τον κατανεμητή ροπής. Στις νέες καινοτομίες εντάσσεται και η λειτουργία RS Performance, που δημιουργήθηκε ειδικά για την πίστα.
Η στάνταρ σπορ ανάρτηση RS διαθέτει πρόσφατα αναπτυγμένα
αμορτισέρ και σύστημα βαλβίδων και τα δύο ειδικά για το RS 3, με
την ανάρτηση να ανταποκρίνεται στην αντίστοιχη κατάσταση οδήγησης
ακόμα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Η σπορ ανάρτηση RS plus
με ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες διατίθεται προαιρετικά.
Στο εσωτερικό, επίσης, πολλά σπορ στοιχεία δημιουργούν το σωστό κλίμα που ταιριάζει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Οι οθόνες εμφανίζονται στο Audi virtual cockpit plus των 12,3 ιντσών, το οποίο διατίθεται στάνταρ. Προαιρετικά, η οθόνη των στροφών του κινητήρα είναι διαθέσιμη στη νέα σχεδίαση “RS Runway”, με τις τιμές να εμφανίζονται με τρόπο που μοιάζει οπτικά με διάδρομο αεροπλάνου - την υψηλότερη ταχύτητα στο προσκήνιο και τη χαμηλότερη ταχύτητα στο βάθος. Διαθέσιμες είναι και οθόνες για g-force, χρόνους γύρου, επιταχύνσεις από 0-100 km/h, 0-200 km/h, 400άρι και 200αρι.
Η γνήσια αγωνιστική αίσθηση ενισχύεται περαιτέρω από τον πίνακα οργάνων από ανθρακονήματα και τα σπορ καθίσματα RS με ανάγλυφο σήμα και ραφή αντίθεσης σε ανθρακί χρώμα. Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με δερμάτινο τιμόνι RS Sport, το οποίο διαθέτει ενσωματωμένα, υψηλής ποιότητας paddles από χυτοσίδηρο. Όσοι επιλέγουν το design πακέτο λαμβάνουν, εκτός από το σήμα RS και μια λωρίδα-ένδειξη στην κορυφή του τιμονιού. Στα δεξιά του τιμονιού βρίσκεται το νέο κουμπί RS Mode, για επιλογή των λειτουργιών Audi drive RS Performance, RS Individual ή την πιο πρόσφατη λειτουργία που χρησιμοποιήθηκε. Και στις δύο λειτουργίες RS, η οθόνη των οργάνων και η head-up οθόνη έχουν μια ακόμη πιο σπορ εμφάνιση, με την ένδειξη αλλαγής ταχύτητας που αναβοσβήνει.
Τα Audi RS 3 Sportback και RS 3 Sedan θα είναι διαθέσιμα για
παραγγελία στην Ευρώπη μετά το καλοκαίρι. Μία
πρώτη ένδειξη τιμής στη Γερμανία, είναι 60.000 € και 62.000
€, για τις βασικές εκδόσεις των RS 3 Sportback και RS 3 Sedan,
αντίστοιχα.