Ανανεώνεται το Kia Ceed για το 2022

Σημαντικές σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις για τον διεκδικητή της κορεατικής μάρκας στο C-segment

  • -
  • -

Όντας υπεύθυνο για το 28% των συνολικών πωλήσεων της Kia στην Ευρώπη, το Ceed είναι σίγουρα ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της κορεατικής μάρκας, το οποίο παλεύει σε μία από τις απαιτητικότερες κατηγορίες, αυτή του C-segment. Θέλοντας να το διατηρήσει ανταγωνιστικό, η Kia προχώρησε σε μία σειρά από στιλιστικές αναβαθμίσεις. Πάμε να τις δούμε.

Η πιο ευδιάκριτη αλλαγή φυσικά είναι αυτή της νέας, ανασχεδιασμένης μάσκας, με τις μεταλλικές λεπτομέρειες να ξεχωρίζουν, ενώ η γρίλια στην plug-in hybrid έκδοση - άγνωστο αν θα γίνει διαθέσιμη στην χώρα μας - διαφοροποιείται από την υπόλοιπη γκάμα, υιοθετώντας μία πιο «εξηλεκτρισμένη» σχεδίαση, όντας κλειστή – χαρακτηριστικό που συναντάμε στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα καθώς δεν υπάρχει η ανάγκη για ψύξη. Τα νέα φωτιστικά σώματα απαλλάσσονται από τα LED τεσσάρων σημείων που συναντούσαμε στο προ-facelift μοντέλο, φέροντας πλέον μία νέα τριπλή διάταξη φώτων ημέρας.

front

Στην περίπτωση που επιλέξετε το 5θυρο hatchback στην έκδοση GT-Line ή GT, τότε το αυτοκίνητο έρχεται και με ανασχεδιασμένα σκούρα πίσω φώτα, τα οποία φέρουν και δυναμικά φλας κύλισης. Φυσικά διαφοροποιήσεις έχουμε και στους προφυλακτήρες, ενώ οι εξωτερικές αλλαγές ολοκληρώνονται με τις νέες ζάντες αλουμινίου 17 ή 18 ιντσών και τους τέσσερις νέους διαθέσιμους χρωματισμούς για το αμάξωμα: Experience Green, Yucca Steel Grey, Machined Bronze και Lemon Splash.

Στο εσωτερικό οι διαφοροποιήσεις περιορίζονται σε ένα νέο λεβιέ ταχυτήτων και αναβαθμισμένο infotainement, το οποίο πλέον εφοδιάζεται με ασύρματη σύνδεση κινητού μέσω Android Auto και Apple CarPlay. Η διάταξη των οθονών συνεχίζει να αποτελείται από έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και μία οθόνη 10,25 ιντσών στην κεντρική κονσόλα για το infotainment, ενώ πλέον είναι διαθέσιμη μία θύρα USB για τους πίσω επιβάτες. Επίσης όποιος θέλει μπορεί να εξοπλίσει το Kia Ceed του με θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός και πίσω, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό και ηχοσύστημα 8 ηχείων από την JBL.

interior

Από πλευράς κινητήριων συνόλων, πιθανότατα η εισαγωγική έκδοση να χρησιμοποιεί τον γνωστό 1.000άρη 3κύλινδρο που έχουμε γνωρίσει και σε άλλα μοντέλα της μάρκας, με ιπποδύναμη 120 ίππων, ενώ επωφελείται και από ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Στην κορυφή θα βρίσκουμε τις εκδόσεις GT με τον 1.600άρη των 204 ίππων να συνδυάζεται αποκλειστικά με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Η παραγωγή του ανανεωμένου μοντέλου θα ξεκινήσει μέσα στον επόμενο μήνα στο εργοστάσιο της Zilina στην Σλοβακία, ενώ οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες θα γίνουν μέσα στο τελευταίο τρίμηνο του έτους.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...