Αποκλειστικά plug-in hybrid από εδώ και στο εξής το Renault Megane στην Μ. Βρετανία

Στον δρόμο προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό, το γαλλικό hatchback καταργεί όλες τις εκδόσεις που χρησιμοποιούν αποκλειστικά θερμικό κινητήρα

  • -
  • -

Η hatchback έκδοση του υβριδικού Renault Megane έρχεται να ενταχθεί στην τρέχουσα γκάμα της γαλλικής εταιρείας, πλάι στο επίσης υβριδικό Megane Sport Tourer (station wagon), ενώ πρόκειται να γίνει και η μοναδική διαθέσιμη έκδοση σε hatchback μορφή στην αγορά της Μ. Βρετανίας, καθώς καταργούνται όλες οι αποκλειστικά θερμικές μονάδες βενζίνης και diesel.

Δύο πακέτα εξοπλισμού θα είναι διαθέσιμα με το plug-in hybrid μοντέλο, το Iconic και το πιο σπορτίφ, RS Line. Και στις δύο περιπτώσεις κάτω από το καπό κρύβεται ένας 1.600άρης κινητήρας βενζίνης ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 65 ίππων για να φτάσει μία συνολική απόδοση 160 ίππων. Το αποτέλεσμα είναι τα πρώτα 100 km/h από στάση να έρχονται σε 9,4’’ ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 183 km/h.

side

Το σύστημα κίνησης διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 9.8 kWh (400V) και εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως και 50 χιλιόμετρα για οδήγηση σε μικτό κύκλο (WLTP) και πάνω από 65 χιλιόμετρα για οδήγηση στον αστικό κύκλο (WLTP City). Η μέση κατανάλωση είναι 1,3 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 30 g/km.

Στο στάνταρ εξοπλισμό και των δύο εκδόσεων βρίσκουμε τεχνολογίες όπως ηλεκτρονικό χειρόφρενο, cruise control, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών και 8 διαφορετικούς χρωματισμούς για τον κρυφό φωτισμό. Στην περίπτωση του Iconic, το πακέτο παρέχει ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι και συνδεσιμότητα με Android Auto και Apple CarPlay. Φυσικά δεν λείπουν οι αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, το hill assist, αλλά και το πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας Visio System.

Περνώντας στην έκδοση RS Line, το Megane εξοπλίζεται με σπορ προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, σπορ τιμόνι με δερμάτινη επένδυση, κάμερα οπισθοπορείας με δυνατότητα hands-free παρκαρίσματος, αλλά και μεγαλύτερη οθόνη 9,3 ιντσών για το infotainment.

Άγνωστο παραμένει προς το παρόν το πότε θα είναι διαθέσιμο το plug-in hybrid μοντέλο στην χώρα μας.

interior

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...