Tι αλλάζει στη Mercedes-AMG GT 4-Door;
Το ανανεωμένο μοντέλο για το 2022 μόλις παρουσιάστηκε
- -
- -
Μετά από διάφορες φωτογραφίες καμουφλαρισμένων πρωτοτύπων, ήρθε η ώρα να δούμε και επίσημα την ανανεωμένη Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe με κάθε λεπτομέρεια και να μάθουμε τι φέρνει μαζί του αυτό το φρεσκάρισμα «μέσης ηλικίας».
Εξωτερικά όπως ήδη είχαμε καταλάβει, το νέο μοντέλο φέρει
ελαφρώς αναθεωρημένο εμπρός προφυλακτήρα, ενώ οι τρεις νέες
αποχρώσεις – 2 μπλε και μία λευκή – έρχονται να
συνοδεύσουν τους νέους τροχούς των 20 και 21
ιντσών που με την σειρά τους κρύβουν κόκκινες δαγκάνες
φρένων, από την εισαγωγική 6κύλινδρη έκδοση πλέον. Οι επίδοξοι
αγοραστές θα βρουν επίσης διαθέσιμη και μία διευρυμένη γκάμα
πακέτων εξοπλισμού, με το πακέτο Silver Chrome Exterior να είναι
πλέον διαθέσιμο με όλη την γκάμα και όχι αποκλειστικά με την
κορυφαία 63 S. Αντιστοίχως, το πακέτο AMG Exterior Carbon Fiber
πλέον διατίθεται και με την GT 53. Ο νέος της παρέας είναι το AMG
Night Package II, το οποίο προσφέρει μαύρη χρωμιωμένη γρίλια και
μαύρα διακριτικά.
Πιο αισθητές είναι οι διαφοροποιήσεις στο MY2022, εντός της καμπίνας, με το νέο performance τιμόνι από την AMG να τραβάει τα βλέμματα αλλά και την προσοχή σου, καθώς πλέον φέρει ενσωματωμένο αισθητήρα που καταλαβαίνει εάν ο οδηγός έχει τα χέρια του επάνω. Την εικόνα στο εσωτερικό ολοκληρώνουν το αναθεωρημένο φινίρισμα, οι νέοι διαθέσιμοι συνδυασμοί, αλλά και η νέα τριθέσια διάταξη στην δεύτερη σειρά καθισμάτων.
Περνώντας κάτω από το καπό, ο πρώτος κινητήρας που συναντάμε
είναι ένας 6κύλινδρος turbo 367 ίππων και 500 Nm
ροπής, ο οποίος περνά την ισχύ μέσω ενός αυτόματου
κιβωτίου 9 σχέσεων και στους 4 τροχούς. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να
ολοκληρώνει το σπριντ έως τα πρώτα 100 km/h σε 4,9 sec, πριν φτάσει
τον κόφτη των 269 km/h.
Στην συνέχεια έχουμε τον κινητήρα της GT 53, έναν επίσης 6κύλινδρο turbo με απόδοση 435 ίππους αυτή την φορά και 520 Nm ροπής. Έτσι το 0-100 km/h χρειάζεται μισό δευτερόλεπτο λιγότερο για να ολοκληρωθεί, ενώ η τελική ταχύτητα – αν και περιορισμένη ηλεκτρονικά – αγγίζει τα 280 km/h.
H Mercedes φρόντισε να μην δώσει πολλές πληροφορίες που να
αφορούν τις V8 εκδόσεις, αλλά επιβεβαίωσε πως σύντομα θα μάθουμε
περισσότερα και για αυτές. Έχοντας αυτό σαν δεδομένο, ξέρουμε ήδη
πως τα «μεγάλα νέα» θα είναι η παρουσίαση της ολοκαίνουργιας,
plug-in hybrid
έκδοσης.
Όσον αφορά το στήσιμο του αυτοκινήτου, η γερμανική μάρκα επαναπρογραμμάτισε το AMG Ride Control+, ενώ η ανάρτηση φέρει και νέο σύστημα απόσβεσης. Πλέον 2 βαλβίδες περιορισμού πίεσης που μεταβάλλονται συνεχώς, επιτρέπουν ακόμη καλύτερη προσαρμογή του συστήματος ανάλογα τις συνθήκες οδήγησης και το επιλεγμένο πρόγραμμα που έχει ο οδηγός. Η μία βαλβίδα ελέγχει την επαναφορά και η άλλη την φάση της συμπίεσης.
Τέλος, οι ενδιαφερόμενοι της GT 53 θα βρίσκουν από εδώ και στο
εξής διαθέσιμη στον κατάλογο για την έκδοση Manufaktur Exclusive.
Βαμμένη σε μία μεταλλική κόκκινη απόχρωση με χρωμιωμένες
λεπτομέρειες, συνδυάζεται με ζάντες 21 ιντσών. Το εσωτερικό είναι
ντυμένο επίσης πλουσιοπάροχα, με Neva Grey Exclusive Nappa
δερμάτινες και ξύλινες επενδύσεις.