Αποκαλύφθηκε το 7-θέσιο Volkswagen ID.6
Το μεγαλύτερο μέλος της οικογένειας ID της VW μόλις παρουσιάστηκε στην Σανγκάη
- -
- -
Στην αμιγώς ηλεκτρική οικογένεια της Volkswagen, μετά τα ID.3 και ID.4, σειρά είχε το ακόμη μεγαλύτερο ID.6, το οποίο παρουσιάστηκε σε δύο εκδόσεις, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σανγκάης. Με μήκος 4,8 μέτρα, περίπου 30 εκατοστά μεγαλύτερο από αυτό του ID.4, τα ID.6 CROZZ και X – το δεύτερο προορίζεται για την κινεζική αγορά – έρχονται με θέσεις για 7 άτομα χάρη στην ηλεκτροκίνητη αρχιτεκτονική τους, η οποία δίνει την δυνατότητα για βέλτιστη αξιοποίηση του χώρου, τοποθετώντας τις μπαταρίες στο πάτωμα του αυτοκινήτου.
Μιας και μιλήσαμε για την αρχιτεκτονική, να αναφέρουμε πως το
νέο ID.6, πατάει και αυτό πάνω στην ίδια MEB
πλατφόρμα που έχουμε ήδη γνωρίσει από τα ID.3 και ID.4. και θα
είναι διαθέσιμο με δύο μεγέθη μπαταρίας, μία 58 kWh και μία
77 kWh. Σύμφωνα με τον κύκλο μετρήσεων NEDC της Κίνας, το
αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο είναι ικανό για αυτονομία που
κυμαίνεται από 436 km έως και 588 km.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:
ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΟ VOLKSWAGEN ID.3 1ST EDITION
Στην στάνταρ μορφή του, το ID.6 θα προσφέρεται με κίνηση στους
πίσω τροχούς, καθώς θα χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα
συνδεδεμένο με τον πίσω άξονα, ο οποίος θα έρχεται σε δύο επίπεδα
ισχύος, με 180 και 204 ίππους. Στην κορυφή της
γκάμας θα βρίσκεται μία έκδοση με 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε
άξονα που θα αποδίδει 305 ίππους. Στην προκειμένη
περίπτωση θα φέρει το brand “4Motion” που έχουμε δει σε όλες τις
τετρακίνητες εκδόσεις της Volkswagen και θα είναι ικανό να
ολοκληρώσει το σπριντ έως τα πρώτα 100 km/h σε 6,6
sec με της αντίστοιχη έκδοση του ID.6 X να είναι κατά 0,1
sec πιο αργή. Και στις δύο περιπτώσεις η τελική ταχύτητα θα
περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 km/h.
Το μεταξόνιο του αυτοκινήτου αγγίζει τα 3 μέτρα (2,96 μέτρα), ενώ σε ύψος φτάνει τα 1,68 μέτρα. Η ζυγαριά σταματά στα 2.280 κιλά, με το ηλεκτρικό μοντέλο να προσφέρεται με ζάντες 19 και 21 ιντσών. Στο εσωτερικό η άνεση έχει τον πρώτο λόγο, ενώ η πανοραμική γυάλινη οροφή ενισχύει ακόμη περισσότερο την αίσθηση ευρυχωρίας. Η αρχιτεκτονική του ταμπλό είναι άκρως μινιμαλιστική, με τα κουμπιά να έχουν ελαχιστοποιηθεί σε μέγιστο βαθμό, ενώ οι επιβάτες θα χειρίζονται όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες μέσω της οθόνης 12 ιντσών που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.
Το ID.6 προσφέρει παράλληλα και λειτουργίες επαυξημένης πραγματικότητας, ενσωματωμένες στο heads-up display,ενώ θα υπάρχει και η δυνατότητα ασύρματων ενημερώσεων του λογισμικού με over-the-air αναβαθμίσεις.
Με την Κίνα να είναι και ο μεγαλύτερος «πελάτης» της Volkswagen,
αλλά και η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, είναι σημαντικό να
τα καταφέρει στην συγκεκριμένη αγορά εάν θέλει να πετύχει τους
στόχους πωλήσεων που έχει θέσει για την οικογένεια των ID.
Συμπεριλαμβανομένων των ID.4 και ID.6, η γερμανική εταιρεία έχει
δηλώσει πως σκοπεύει να προσφέρει στην Κίνα, 8 μοντέλα που φέρουν
τα γράμματα ID στο όνομα τους, έως το 2023.