Ανανεωμένο Nissan X-Trail

Φώτα, μάσκα …φύγαμε

  • -
  • -

Μετά την παρουσίαση του στην ιαπωνική αγορά, το ανανεωμένο X-Trail έρχεται και στην Ευρώπη. Αλλαγές στα σημεία για το SUV της Nissan, το οποίο θα ανταγωνίζεται στην κατηγορία του με νέα μάσκα, ανασχεδιασμένη γρίλια στο ψυγείο και καινούρια φανάρια. Η επέμβαση των σχεδιαστών επικεντρωθηκε στο εμπρός μέρος ώστε από πλευράς εμφάνισης το X-Trail να δείχνει πιο δυναμικό και ψαρωτικό ως προς τις διαθέσεις του επί παντός τερέν.

 

Ελαφριές σχεδιαστικές επεμβάσεις

Οι αλλαγές που έγιναν στο εμπρός μέρος σκοπό είχαν από την άλλη να ενοποιήσουν οπτικά τη μάσκα με τη γρίλια και τον προφυλακτήρα. Τα φανάρια έγιναν λεπτότερα σε ό,τι αφορά τη φόρμα τους και υιοθέτησαν ένα look κάπως high-tech και λιγότερο φουτουριστικό. Τα πίσω κάθετα φανάρια παρέμειναν ίδια εξωτερικά όμως απέκτησαν λυχνίες led ώστε τα φώτα θέσης και τα stop να έχουν καλύτερη φωτεινότητα.

Οι διαθέσιμοι τροχοί μεγάλωσαν κι άλλο καλύπτοντας όλο και περισσότερο χώρο στους θόλους. Με διαστάσεις ελαστικών 225/55 σε ζάντες 18 ιντσών, το X-Trail δείχνει πιο ασφάλτινο ενώ λόγω του μεγαλύτερου πλάτους των τροχών αυξήθηκε κατά μερικά χιλιοστά το μετατρόχιο και ψήλωσε το αυτοκίνητο κατά ένα εκατοστό.

Οι σχεδιαστές έβαλαν το χεράκι τους και στο εσωτερικό όπου με νέα υλικά και πιο μοντέρνα σχέδια φιλοδοξούν να κάνουν το σαλόνι πιο ευχάριστο για τους επιβαίνοντες. Το ένα επιπλέον εκατοστό που κέρδισαν οι επιβάτες της πίσω σειράς χάρη στον ανασχεδιασμό των εμπρός καθισμάτων ίσως να μην τον αντιληφθεί ποτέ κανείς καθώς το X-Trail ανέκαθεν ήταν άνετο.

 

Μηχανικά μέρη

Κάτω από το καπό υπάρχουν αλλαγές και μάλιστα ουσίας καθώς στο μηχανικό κιβώτιο άλλαξε η κλιμάκωση προς όφελος της οικονομίας, αλλά χωρίς να επηρεαστούν οι επιδόσεις, ενώ στο αυτόματο κιβώτιο μειώθηκαν οι τριβές των κινούμενων εξαρτημάτων. Και στις δύο εκδοχές κιβωτίου ενσωματώθηκε ένας δείκτης στον πίνακα οργάνων που υποδεικνύει στον οδηγό την σχέση του κιβωτίου που πρέπει να επιλέξει για οικονομική οδήγηση. Οι μηχανικοί της Nissan βελτίωσαν και την αεροδυναμική του Χ-Trail με επεμβάσεις στο πάτωμα ώστε η ροή του αέρα να είναι πιο ομαλή. Αποτέλεσμα ο αεροδυναμικός συντελεστής Cd να μειωθεί από 0.36 σε 0.35.

Ο κινητήρας diesel δέχθηκε αρκετές τροποποιήσεις, ώστε να πληροί τις προδιαγραφές ρύπων που ορίζει η οδηγία Euro 5. Οι ψεκαστήρες πετρελαίου απέκτησαν ακόμη μία οπή έγχυσης και πλέον είναι επτά, ενώ κατάλληλη μετατροπή υπέστην και τα πιστόνια ώστε να αξιοποιούν καλύτερα το καύσιμο κατά τη την καύση.

Το ανανεωμένο X-Trail αναμένεται να διατίθεται από το φθινόπωρο χωρίς να γνωρίζουμε ακόμη αν θα υπάρχουν αλλαγές στης τιμολογιακή πολιτική.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...