Έναρξη παραγωγής για το σπορ ηλεκτρικό της Audi - Το οδηγήσαμε στη Ρόδο!
Το εκρηκτικό Audi e-tron GT ξεκίνησε να παράγεται και μάλιστα με μηδενικό ενεργειακό αποτύπωμα
- -
- -
Στις εγκαταστάσεις της Audi Sport στο Bollinger Hofe η γερμανική
αυτοκινητοβιομηχανία ξεκίνησε την παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού
και σπορ e-tron
GT. Ιδιαίτερα σημαντικό για την
Audi, και όχι μόνο,
είναι πως η παραγωγή του γίνεται με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας,
αλλά και μία αλυσίδα ενεργειών που έχουν ως αποτέλεσμα το
ενεργειακό αποτύπωμα στο περιβάλλον να είναι μηδενικό! Η
διαδικασία της λειτουργίας της γραμμής παραγωγής είναι το ίδιο
μοναδική, όσο και το ισχυρότερο ηλεκτρικό μοντέλο της
Audi. Ειδικά από τη στιγμή που κανένα άλλο μοντέλο
της γερμανικής εταιρείας δεν μπήκε στη γραμμή παραγωγής τόσο
γρήγορα όσο το e-tron GT. Όπως θα θυμάστε, πριν από μερικούς μήνες
η έκδοση προ-παραγωγής παρουσιάστηκε στους
εκπροσώπους του Τύπου στη Ρόδο, με το
GOCAR να είναι ένα από τα μέσα ενημέρωσης που είχαν την ευκαιρία να
το οδηγήσουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΥ e-TRON
GT
Οι εγκαταστάσεις που κατασκευάζεται το e-tron έχουν τις
απαραίτητες υποδομές, αφού στο ίδιο μέρος κατασκευάζονται οι
plug-in και mild hybrid εκδόσεις της Audi. Το μεγάλο βήμα και άλμα
για την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι πως η παραγωγή του
σπορ 4θυρου κουπέ έχει μηδενικό ενεργειακό αποτύπωμα. Ο
ηλεκτρισμός και η ενέργεια προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές
ενέργειας, ενώ μία μονάδα που λειτουργεί με βιοκαύσιμα
προσφέρει την απαραίτητη θερμότητα που απαιτείται για τη λειτουργία
του εργοστασίου. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα ονομάζεται
Mission:Zero και
στόχος της Audi είναι μέχρι το 2025 να διακρίνει τα περισσότερα από
τα εργοστάσια της.
Για να μπορέσει μία γραμμή παραγωγής να έχει μηδενικό ενεργειακό
αποτύπωμα, απαιτούνται μία αλυσίδα από ενέργειες και διαρθρωτικές
αλλαγές. Ότι οχήματα και μέσα χρησιμοποιούνται είναι ηλεκτρικά ή
κάνουν χρήση φυσικού αερίου. Ακόμα και τα φορτηγά που μεταφέρουν τα
αυτοκίνητα από το εργοστάσιο μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής
τους κάνουν χρήση βιομεθάνιου. Παράλληλα, σημαντικός παράγοντας
είναι και η ανακύκλωση, με πολλά στοιχεία να χρησιμοποιούνται μετά
από την απαραίτητη προεργασία στο e-tron. Μάλιστα,
σημαντικές πηγές ενέργειας εξοικονομήθηκαν από το
γεγονός ότι το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε και δοκιμάστηκε στον
ηλεκτρονικό υπολογιστή. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μην
χρησιμοποιηθούν πρωτότυπα και μεγάλος αριθμός μηχανικών μερών,
γλυτώνοντας σημαντικό ποσοστό μετάλλου. Ένα ακόμα παράδειγμα είναι
τα απορρίμματα και η αποφυγή χρήσης χαρτιού, με τα πάντα να
γίνονται ηλεκτρονικά.
Αξίζει να σημειώσουμε, πως το συγκεκριμένο εργοστάσιο αναβαθμίστηκε το 2019 έτσι ώστε να φιλοξενήσει την παραγωγή του e-tron GT, την ώρα που ήδη στην ίδια γραμμή συναρμολογείτε και το R8. To εκρηκτικό αμιγώς ηλεκτρικό 4θυρο κουπέ θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στις αρχές του νέου έτους και παράλληλα θα ανοίξουν οι παραγγελίες για όσους επιθυμούν να το αποκτήσουν.