Παρουσιάστηκε το νέο οδηγοκεντρικό Subaru BRZ
Με σημαντικές βελτιώσεις, αλλά δυστυχώς μάλλον δεν θα το δούμε στην Ευρώπη
- -
- -
Το νέο Subaru BRZ δεύτερης γενιάς είδε το φως της δημοσιότητας έχοντας τις ίδιες αξίες με το πρώτο. Οδηγοκεντρικό, με παρόμοια σχεδίαση, χαμηλό βάρος και ατμοσφαιρικό κινητήρα. Σε αυτή τη γενιά είναι μεγαλύτερος σε χωρητικότητα 2,4 λίτρων, αλλά παραμένει επίπεδος 4κύλινδρος, με την απόδοση να φτάνει τους 231 ίππους και τα κόκκινα να είναι στις 7.000 rpm, ενώ η ροπή παρουσιάζεται 15% αυξημένη, αγγίζοντας τα 250 Nm.
Ο νέος κινητήρας βοηθάει στη βελτίωση του χαμηλότερου κέντρου βάρους, ενώ όπως και στο μοντέλο προηγούμενης γενιάς συνεχίζει να συνδυάζεται με ένα εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή ένα αυτόματο με ίδιες σχέσεις που διαθέτει Sport mode για ταχύτερες αλλαγές, με τη μετάδοση σε κάθε περίπτωση να περνάει στους πίσω τροχούς.
Σύμφωνα με τη Subaru το BRZ είναι το ελαφρύτερο κουπέ 2+2 θέσεων, με βάρος 1.315 κιλά. Αυτό οφείλεται στην εκτενή χρήση αλουμινίου που έγινε στην κατασκευή του και συναντάμε στην οροφή, το καπό και τα φτερά. Το αμάξωμα έχει σημαντικά καλύτερη ακαμψία κατά 50%. Από την άλλη, το νέο BRZ δεν θυσίασε μέρος της πρακτικότητάς του, με χώρους ικανούς για μεταφορά μεγάλων αντικειμένων και ειδικά με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Εντελώς νέο είναι το εσωτερικό, με σχεδίαση που έχει στο επίκεντρο τον οδηγό και αρκετή τεχνολογία. Ο πίνακας οργάνων τώρα είναι ψηφιακός, με την οθόνη επτά ιντσών να προβάλει πληροφορίες του ταχυμέτρου στο κέντρο της. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τι θα προβάλλεται στα αριστερά, ενώ όταν επιλέξει το track mode τότε το ταχύμετρο γίνεται γραμμικό και παίρνει χρώμα.
Το νέο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής οκτώ ιντσών δεσπόζει στο ταμπλό και παρέχει όλες τις δυνατότητες συνδεσιμότητας, με Android Auto και Apple CarPlay κτλ. Σε σχέση με τον προκάτοχό του το νέο BRZ είναι 30 mm μακρύτερο, έχει το ίδιο πλάτος και είναι 10 mm πιο χαμηλό, ενώ το μεταξόνιο είναι 2.575 mm δηλαδή 5 mm μεγαλύτερο.