Έρχεται “καυτό” το νέο Volkswagen Golf GTI
Με 245 ίππους και προαιρετικά με σπορ ελαστικά Michelin Cup 2
- -
- -
Η Volkswagen αποκάλυψε περισσότερα στοιχεία για το επερχόμενο Golf GTi της όγδοης γενιάς, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2020. Κάτω από το καπό του βρίσκεται ο 4κύλινδρος τούρμπο 2λιτρος κινητήρας που αποδίδει 245 ίππους και 370 Nm ροπής, κερδίζοντας 15 επιπλέον ίππους και 20 Nm ροπής σε σχέση με το GTi της προηγούμενης γενιάς.
Για τη μετάδοση φροντίζει ένα χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων ή ένα αυτόματο DSG επτά σχέσεων. Σύμφωνα με την Volkswagen, παρά την τάση που θέλει να αυτόματα να κερδίζουν έδαφος στις επιλογές του κοινού, ένα 40% των πελατών της που αγοράζουν GTi, επιμένει στο χειροκίνητο κιβώτιο.
Επιπλέον το γνωστού μας ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης LSD, το νέο Golf GTi θα έχει και ένα νέο σύστημα που ονομάζεται VDM (Vehicle Dynamics Manager). Θα ελέγχει ακόμα καλύτερα και γρηγορότερα τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όπως τα ενεργά αμορτισέρ, το διαφορικό και το τιμόνι.
Στο δρόμο, το σύστημα μπορεί να ασκήσει μεγαλύτερη πίεση στα φρένα του εσωτερικού τροχού για να κάνει πιο άμεσο το αυτοκίνητο στις αντιδράσεις του, ενώ κάνει το τιμόνι πιο γρήγορο ή και την ανάρτηση πιο σφιχτή όταν αυτό απαιτείται, κάνοντας το νέο GTi πιο δυναμικό από το μοντέλο προηγούμενης γενιάς.
Νέα υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί για την ανάρτηση, με χρήση αλουμινίου για μείωση του βάρους. Εμπρός συναντάμε γόνατα McPherson και πίσω πολλαπλούς συνδέσμους, αλλά με διαφορετική ρύθμιση στα ελατήρια και τα αμορτισέρ. Πιο συγκεκριμένα τα ελατήρια είναι πιο σφιχτά κατά 5% εμπρός και 15% πίσω.
Στη νέα γενιά του Golf GTi θα υπάρχουν διαθέσιμοι πέντε τύποι τροχών, με διαστάσεις 17, 18 και 19 ιντσών ζάντες. Τα στάνταρ ελαστικά προέρχονται από την Bridgestone, ενώ θα υπάρχει και η έξτρα επιλογή των σπορ Michelin Pilot Sport Cup 2, τα οποία θα αναβαθμίζουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
Αν και ακόμα είναι νωρίς για οδηγικές εντυπώσεις, η Volkswagen έδωσε ένα δείγμα γραφής σχετικά με τις δυνατότητες του νέου GTi. Πιο συγκεκριμένα, ο επίσημος δοκιμαστής της εταιρείας οδηγώντας το GTi Performance έβδομης γενιάς και το νέο GTi όγδοης γενιάς με ίδια απόδοση και ελαστικά στην πίστα δοκιμών τους στη Γερμανία, σημείωσε 4 δευτερόλεπτα ταχύτερο γύρο με το νέο Golf GTi και μάλιστα χωρίς τα έξτρα σπορ ελαστικά Michelin Cup 2.
[ΠΗΓΗ: Motor1.com]