Porsche 911 Turbo S: Με 650 PS και 0-100 km/h σε 2,7 sec, τη λες και γρήγορη...
Η τετρακίνηση PTM στέλνει έως 500 Nm ροπής στους εμπρός τροχούς!
- -
- -
Τη νέα γενιά της 911 Turbo S, σε coupe και cabriolet αμάξωμα, παρουσίασε η Porsche. Η κορυφαία έκδοση του εμβληματικού γερμανικού αυτοκινήτου είναι πλέον πιο ισχυρή, με καλύτερη αεροδυναμική απόδοση και ταυτόχρονα πιο άνετη στις καθημερινές μετακινήσεις.
Μία νέα έκδοση του εξακύλινδρου επίπεδου 3.8, με νέο σύστημα ψύξης, αποδίδει 650 ίππους, από 580 που προσέφερε ο προηγούμενος κινητήρας. Ομοίως αυξημένη είναι και η ροπή, κατά 50 Nm, στα 800 Nm και είναι συνεχώς διαθέσιμη από τις 2.500 έως τις 4.500 rpm. Επεμβάσεις δέχτηκε και το 8άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη PDK, ώστε να μεταφέρει την επιπλέον ροπή στους τροχούς. Ο πιο ισχυρός κινητήρας αλλά και το αναβαθμισμένο αεροδυναμικό πακέτο, βελτίωσαν την επιτάχυνση της 911 Turbo S: η διαδικασία 0-100 km/h διαρκεί πλέον 2,7 sec. Ο χρόνος από στάση έως τα 193 km/h μειώθηκε κατά 1 sec, ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει στα 330 km/h.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΙΣ 911 CARRERA S & 4S
Η νέα 911 Turbo S είναι πιο φαρδιά στον πίσω άξονα κατά 20 mm, στοιχείο που σε συνδυασμό με τα αποκλειστικά ελαστικά και τις αεροδυναμικές επεμβάσεις υπόσχονται ακόμη πιο υψηλή πρόσφυση. Το εμπρός μετατρόχιο είναι πιο φαρδύ κατά 42 mm και το πίσω κατά 10 mm. Για πρώτη φορά οι εμπρός τροχοί είναι 20 ιντσών και οι πίσω 21. Τα εμπρός ελαστικά είναι διαστάσεων 255/35, ενώ τα πίσω 315/30. Το επανασχεδιασμένο εμπρός σπόιλερ και η πίσω αεροτομή παράγουν 15% περισσότερη κάθετη δύναμη.
Η τετρακίνηση PTM στέλνει έως 500 Nm ροπής στους εμπρός τροχούς,
τη στιγμή που τα στάνταρ φρένα PCCB με δεκαπίστονες δαγκάνες
αναλαμβάνουν να ακινητοποιήσουν άμεσα και με ασφάλεια την Turbo S.
Επεμβάσεις έχουν γίνει επίσης στο πλαίσιο PASM, τόσο για ακόμη πιο
δυναμική οδική συμπεριφορά αλλά και άνεση όταν αυτό είναι το
ζητούμενο. Προαιρετικά πάντως, διατίθεται σπορ πλαίσιο με μικρότερη
κατά 10 mm απόσταση από το έδαφος, καθώς και σπορ σύστημα
εξάτμισης.