Έκδοση υγραερίου για το Dacia Duster

O κινητήρας TCe 100 ECO-G λειτουργεί τόσο με βενζίνη όσο και με LPG

  • -
  • -

Τη νέα έκδοση διπλού καυσίμου του Duster παρουσίασε η Dacia στο σαλόνι αυτοκινήτου των Βρυξελλών. Το Duster TCe 100 ECO-G καταναλώνει τόσο βενζίνη όσο και υγραέριο (LPG) και πωλείται άμεσα στη Γαλλία, στην ίδια τιμή με τη συμβατική βενζινοκίνητη έκδοση (12.490 ευρώ). Αργότερα η έκδοση TCe 100 ECO-G θα είναι διαθέσιμη και για τα Sandero, Sandero Stepway, Logan και Logan MCV. Όπως μάθαμε, η ελληνική αντιπροσωπεία αποφάσισε να λανσάρει στη χώρα μας το Duster υγραερίου

Ο τρικύλινδρος κινητήρας αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής (διαθέσιμη από τις 2.000 rpm), ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Σε σχέση με τον κινητήρα βενζίνης, εκπέμπει 10% λιγότερους ρύπους CO2, ενώ το κόστος καυσίμου είναι κατά περίπου 30% χαμηλότερο. Ο νέος κινητήρας αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό 1.6 SCe 100 ECO-G, ο οποίος επίσης μπορούσε να λειτουργήσει με υγραέριο.

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ DACIA DUSTER 1.3 TURBO 130 PS

Στο Duster υπάρχουν δύο δεξαμενές καυσίμου, μία για βενζίνη και μία για υγραέριο. Όταν είναι και οι δύο γεμάτες, η αυτονομία μπορεί να αγγίξει τα 1.000 km. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το καύσιμο που επιθυμεί μέσω του σχετικού διακόπτη. Όταν καταναλωθεί όλο το υγραέριο, τότε ο κινητήρας περνάει αυτόματα σε λειτουργία βενζίνης. Ο χώρος αποσκευών δεν επηρεάζεται, καθώς η δεξαμενή LPG παίρνει τη θέση του εφεδρικού τροχού.

Σε όλο τον πλανήτη εκτιμάται ότι κυκλοφορούν περίπου 26 εκατ. οχήματα LPG, εκ των οποίων τα 15 εκατ. στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...