Αποκάλυψη για τα υβριδικά Renault Clio και Captur
Πρεμιέρα στην έκθεση των Βρυξελλών για τις εκδόσεις E-TECH των δύο γαλλικών μοντέλων
- -
- -
Μετά το αμιγώς ηλεκτρικό Zoe, η γκάμα «πράσινων» αυτοκινήτων της Renault υποδέχεται τα υβριδικά Clio και Captur. Η παγκόσμια πρεμιέρα γίνεται στο σαλόνι των Βρυξελλών και το λανσάρισμά τους στην Ευρώπη αναμένεται στα μέσα του 2020. Σύντομα θα προστεθεί και το υβριδικό Megane.
Το Clio E-TECH με συνδυαστική ισχύ 140 ίππους
είναι ένα κλασσικό υβριδικό, ενώ το Captur E-TECH
με ισχύ 160 ίππους είναι τεχνολογίας plug-in, δηλαδή οι μπαταρίες
του φορτίζονται στην πρίζα. Και τα δύο φέρουν ατμοσφαιρικό 1.6
βενζίνης και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα εκ των οποίων ονομάζεται HSG
και πρόκειται για γεννήτρια/μίζα. Βασίζονται στην πλατφόρμα CMF-B,
η οποία είχε σχεδιαστεί εξαρχής για να υποστηρίζει ηλεκτρικές
εκδόσεις.
ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ RENAULT
CLIO
ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ RENAULT CAPTUR
Clio E-TECH
Η υβριδική έκδοση του Clio εφοδιάζεται με μπαταρία 1,2 kWh, η
οποία φορτίζεται κατά το φρενάρισμα και συνεισφέρει στον περιορισμό
κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 (εκτιμάται κάτω από 100 g/km
στον κύκλο WLTP). Σύμφωνα με τη Renault, το Clio E-TECH μπορεί να
οδηγηθεί ηλεκτρικά εντός της πόλης έως το 80% της χρονικής
διάρκειας (σε ταχύτητες έως 75 km/h). Το ηλεκτρικό μοτέρ
συνεισφέρει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, προσφέροντας
ικανοποιητικές επιταχύνσεις (ρεπρίζ 80-120 km/h σε 6,9 sec).
Captur E-TECH Plug-in
Η μπαταρία του υβριδικού Captur είναι μεγαλύτερη σε
χωρητικότητα, ανέρχεται σε 9,8 kWh και φορτίζει μέσω είτε οικιακής
παροχής ηλεκτρικού ρεύματος είτε ταχυφορτιστή. Χαρίζει ηλεκτρική
αυτονομία 50 km, σε ταχύτητες έως 135 km/h, αλλά και χρήση εντός
της πόλης χωρίς καθόλου εκπομπή ρύπων, σε ταχύτητες έως 65 km/h. Η
γαλλική εταιρεία ανακοινώνει μέση κατανάλωση 1,5 lt/100 km και
εκπομπές CO2 στα 32 g/km.