Νέα plug-in υβριδική ΒMW X5 xDrive45e των 394 ίππων!
Η ηλεκτρική αυτονομία κυμαίνεται μεταξύ 67-87 km
- -
- -
Στην παρουσίαση της νέας, δεύτερης γενιάς BMW X5 xDrive45e προχώρησε η γερμανική μάρκα, επεκτείνοντας την γκάμα εκείνων των μοντέλων της που φέρουν την ονομασία Sporty Activity Vehicle (SAV). Πρόκειται για ένα plug-in υβριδικό μοντέλο το οποίο ενσωματώνει την τελευταία «λέξη» της τεχνολογίας eDrive.
Σύμφωνα με τη γερμανική μάρκα, το SUV X5 xDrive45e έχει
«εξοπλιστεί» με την κορυφαία plug-in υβριδική τεχνολογία της
φίρμας, γεγονός που το καθιστά καθόλα ανώτερο από τον πρόγονό του,
τόσο σε επίπεδο επιδόσεων και κατανάλωσης όσο και αυτονομίας.
Αναλυτικότερα, το υβριδικό σύστημα απαρτίζεται από έναν
εξακίλυνδρο TwinPower Turbo 3.0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 286
ίππους, ένα ηλεκτρικό μοτέρ (113 ίππων), μια μπαταρία ιόντων λιθίου
χωρητικότητας 24.0 kWh, καθώς και ένα επιπλέον εξελιγμένο
ηλεκτρονικό σύνολο για «έξυπνη» κατανομή ενέργειας. Η συνδυαστική
απόδοση αντιστοιχεί σε 394 ίππους και 600 Nm ροπής, ενώ η κίνηση
μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς από ένα 8αρι αυτόματο
κιβώτιο, καθώς και μέσω του συστήματος τετρακίνησης BMW xDrive.
To ανωτέρω έχει ως αποτέλεσμα, να «τροφοδοτούνται» και οι τέσσερις
τροχοί είτε το όχημα αξιοποιεί αποκλειστικά το μοτέρ εσωτερικής
καύσης, είτε το ηλεκτρικό, είτε και τα δύο παράλληλα. Επιπροσθέτως,
το «σπριντ» από τα 0-100 km/h απαιτεί 5,6 δευτερόλεπτα (1,2
λιγότερο από τον προκάτοχό της), ενώ η τελική αγγίζει τα 235
km/h.
Η ηλεκτρική αυτονομία του μοντέλου, βάσει του κύκλου δοκιμών WLTP, κυμαίνεται μεταξύ 67-87 km, ήτοι τριπλάσια από το προγενέστερο μοντέλο. Ακόμη, η κατανάλωση καυσίμου αντιστοιχεί se 1,9 έως - 1,2 λίτρα ανά 100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί σε 44-24g/km. Αναφορικά με τη συνδυαστική κατανάλωση ενέργειας, αυτή κυμαίνεται μεταξύ 28,3 και 23,1 kWh ανά 100 km.
Μάλιστα, τo αποτύπωμα διοξειδίου του άνθρακα της νέας X5
xDrive45e, σύμφωνα με τη μάρκα, είναι μικρότερο κατά 40 ποσοστιαίες
μονάδες σε σύγκριση με το μοντέλο BW X5 xDrive40i.