Νέο Renault Captur: Πιο μεγάλο σε χώρους και τεχνολογία (vid)
Με κινητήρες από 1.000 cc και σε plug-in υβριδική έκδοση
- -
- -
Έχοντας στο βιογραφικό του τον τίτλο του «best seller B-SUV στην Ευρώπη» και μετρώντας 1,2 εκατ. πωλήσεις παγκοσμίως από το 2013, το Captur περνά στη δεύτερη γενιά του. Δίπλα στο επίσης νέο Clio (το οδηγήσαμε στην Πορτογαλία), το Captur αποτελεί το δεύτερο σημαντικό μοντέλο στη νέα εποχή της Renault.
Νέα εποχή τόσο σχεδιαστικά (είναι εμφανείς οι ομοιότητες των δύο), όσο και τεχνολογικά. Είτε αφορά τους κινητήρες, είτε τα συστήματα άνεσης, ασφάλειας, συνδεσιμότητας.
Το μήκους 4,23 μέτρων Captur (είναι μακρύτερο από το τωρινό
μοντέλο κατά 11 cm) θα κατασκευάζεται στην Ισπανία (για την Ευρώπη)
και την Κίνα. Οι εξωτερικές του διαστάσεις και το μεταξόνιο των
2,64 μέτρων εξασφαλίζουν βελτιωμένους χώρους για τους επιβάτες, ενώ
έχει μεγαλώσει και ο χώρος αποσκευών (+81 lt, στα 536 lt). Τα πίσω
καθίσματα είναι συρόμενο, στοιχείο που αυξάνει κι άλλο την
πρακτικότητα του B-SUV.
Το νέο Captur γίνεται το πρώτο μοντέλο στην γκάμα της Renault με την τεχνολογία plug-in hybrid E-TECH. Το υβριδικό σύστημα συνδυάζει 1.6 βενζίνης, δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρία χωρητικότητας 9,8 kWh, η οποία προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 65 km.
Η γκάμα των κινητήρων εσωτερικής καύσης περιλαμβάνει τους βενζίνης 1.0 TCe 100, 1.3 TCe 130 και 155 ίππων, καθώς και τους diesel 1.5 Blue dCi, 95 και 115 ίππων.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το Smart Cockpit, το οποίο είναι στραμμένο ελαφρά προς τον οδηγό. Περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων (7 ή 10,2 ιντσών) και οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων (από 7 έως 9,3 ίντσες, που θυμίζει tablet). Όλες συνδέονται με smartphone, μέσω πρωτοκόλλου Android Auto και Apple CarPlay.
Το Captur φέρει τεχνολογία ημι-αυτόνομης οδήγησης, ανάλογη με αυτή του νέου Clio (δοκιμάσαμε το σύστημα στην Πορτογαλία).