Νέο Audi Q5 plug-in hybrid με κατανάλωση 2,1 lt./100 km
Με ηλεκτρική αυτονομία έως και 40 km
- -
- -
Σκοπός της Audi είναι η «ηλεκτροποίηση» των μοντέλων της σταδιακά, παρουσιάζοντας νέα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα. Σε αυτό το πλαίσιο, η νεότερη προσθήκη στην γκάμα της φίρμας και συγκεκριμένα στη plug-in υβριδικών της μάρκας είναι το Audi Q5 55 TFSI e quattro, το οποίο εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο κινητήρα TFSI (252 ίππων και 370 Nm ροπής) που συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα 105 kW (350 Nm). Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συνόλου φτάνει τους 367 ίππους και η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει το εργοστάσιο φτάνει έως και τα 2,1 lt./100 km. Οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι 46 g/km και η ηλεκτρική του αυτονομία φτάνει έως τα 40 km σε κύκλο WLTP.
H συνολική ροπή αγγίζει τα 500 Nm, η οποία κάνει την εμφάνισή
της από τις 1.250 rpm, ενώ η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε
μόλις 5,3 sec. H τελική του αγγίζει τα 239 km/h, ωστόσο ηλεκτρικά
περιορίζεται εύλογα στα 135 km/h.
Κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών έχει τοποθετηθεί η
μπαταρία ιόντων λιθίου. Αποτελείται από 104 πρισματικά στοιχεία και
αποθηκεύει ενέργεια 14,1 kWh υπό τάση 381 V. Για βέλτιστο έλεγχο
των επιπέδων θερμοκρασίας, το κύκλωμα ψύξης συνδέεται απευθείας με
εκείνο του ελέγχου του συστήματος κλιματισμού και το κύκλωμα
χαμηλής θερμοκρασίας, στα οποία ενσωματώνονται επίσης ο
ηλεκτροκινητήρας και τα ηλεκτρονικά ισχύος.
ΔΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ
ΑΓΟΡΑΣ
Το Q5 55 TFSI e quattro σηματοδοτεί την πρώτη φορά που το σύστημα τετρακίνησης τεχνολογίας ultra συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η έξυπνη διαχείριση του συστήματος μετάδοσης λαμβάνει συνεχώς δεδομένα για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και το οδηγικό στιλ, με αποτέλεσμα η τετρακίνηση quattro να είναι πάντα έτοιμη σε κάθε περίσταση.
Το Audi Q5 55 TFSI e quattro είναι συμβατό με το σύστημα φόρτισης Compact και ένα καλώδιο τύπου Mode 3 με βύσμα Type 2 για φόρτιση σε δημόσιους σταθμούς. Το σύστημα Compact περιλαμβάνει καλώδια για φόρτιση σε οικιακές ή βιομηχανικές υποδοχές συν μια μονάδα ελέγχου. Προαιρετικά η Audi προσφέρει ένα εντοιχιζόμενο σύστημα φόρτισης. Μία πλήρης φόρτιση σε βιομηχανική έξοδο 400 V/16 A διαρκεί μόλις 2,5 ώρες. Ο ενσωματωμένος φορτιστής φορτίζει την μπαταρία ιόντων λιθίου με μέγιστη ισχύ 7,4 kW, ενώ ακόμη και μία άδεια μπαταρία μπορεί σε μία υποδοχή 220 V να φορτιστεί άνετα κατά τη διάρκεια της νύχτας και σε περίπου 6 ώρες.
Οι παραγγελίες για το Audi Q5 55 TFSI e quattro στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού.