Νέος 1.000άρης turbo με 100 και 117 ίππους για το Micra (vid)
Θα αντικαταστήσει τον 0.9 IG-T των 90 ίππων
- -
- -
Στην ανανέωση της γκάμας κινητήρων του Micra
προχωρά η Nissan, καθιστώντας το μοντέλο της ακόμη πιο ελκυστικό
για όσους αναζητούν ένα σουπερμίνι. Ως βάση χρησιμοποιείται ο
3κύλινδρος 1.0 βενζινοκινητήρας, ο οποίος με τη βοήθεια
turbo αποδίδει σε δύο εκδόσεις 100 και 117 ίππους.
Αντικαθιστά τον 0.9 turbo, ενώ θα εξακολουθήσουν να είναι
διαθέσιμοι ο ατμοσφαιρικός 1.0 71 PS και ο 1.5 diesel 90 PS.
Στην έκδοση με τους 100 ίππους, ο 1.0 IG-T συνδυάζεται
είτε με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, είτε με αυτόματο
Xtronic, συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). Στην πρώτη
περίπτωση η μέγιστη ροπή είναι 160 Nm και στη δεύτερη 144 Nm (οι
εκπομπές CO2 είναι αντίστοιχα 103 και 111 g/km). Το Xtronic φέρει
τεχνολογία D-step, η οποία υπόσχεται πιο γρήγορα κατεβάσματα
σχέσεων και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, σε σχέση με τα γνωστά
CVT κιβώτια.
Ο 1.0 DIG-T 117 PS είναι διαθέσιμος αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, συνδυασμός που δίνει περισσότερη έμφαση στις επιδόσεις. Αποτελεί προϊόν εξέλιξης του ομίλου Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance μαζί με την Mercedes-Benz. Εμφανίζει ροπή 180 Nm, η οποία ανεβαίνει στα 200 Nm με λειτουργία overboost.
To Micra 117 PS ολοκληρώνει τη διαδικασία 0-100 km/h σε 9,9 sec (έναντι 10,9 sec για το Micra με τους 100 ίππους και το μηχανικό κιβώτιο). Ταυτόχρονα είναι χαμηλότερο (-10 mm), ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει τόσο στην ανάρτηση όσο και στο σύστημα διεύθυνσης. Οπτικά, ξεχωρίζει από τη χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης και τις 17άρες ζάντες αλουμινίου.
Το 2019 θα λανσαριστεί και μία νέα έκδοση εξοπλισμού, η
N-Sport (διαθέσιμη και με τους δύο νέους κινητήρες).
Λεπτομέρειες όπως η απομίμηση ανθρακονήματος στις ζάντες και τα
καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, μαύρες γυαλιστερές επιφάνειες
στους προφυλακτήρες, φώτα ομίχλης αλογόνου, πίσω φιμέ τζάμια,
καθίσματα με επένδυση αλκαντάρα, το σήμα N-Sport κ.α. τονίζουν το
δυναμικό χαρακτήρα του.